Går du inn i emisjonen?
Bra at de klarer å holde seg over 40 kr, altså forrige emisjonskurs. Men liten margin.
Går du inn i emisjonen?
Bra at de klarer å holde seg over 40 kr, altså forrige emisjonskurs. Men liten margin.
…jeg er ikke blitt tilbudt noe eller hørt noe
jeg holder på min post og er fornøyd der…ikke har jeg så mye cash heller da jeg har vært på storhandel dette året
Ikke med. Like ikke sluttauksjon med pump på lavt volum. Spent på reaksjon i morra, men har ingen lodd her.
Kursen blir 42 i følge det jeg har hørt. Fulltegnet på et øyeblikk.
helv…
Fin dag, men man kan jo bli konspiratorisk av at det er nettopp SP1M som både er marketmaker og kommer med analyse nå. Snakker om mini-børs.
Spennende prosjekt dette her.
Blir artig å følge med.
Begynte å sette meg inn i selskapet forrige veka og blei med ein liten post.
Været er bra i Andfjorden nå. Signifikant bølgehøyde i dag er 0.5 meter. Og dere husker hva CEO sa om lekteren og inntaksledningene i desember? Nå ligger taubåten der fremdeles, men hvis den begynner å røre på seg så er lekteren på vei vekk.
Vi kan altså potensielt få en melding om fremdrift ganske snart.
Godt du holder et øye for oss Lars ♂
Innsider har troen
Blankstille på fjorden i dag. Da må det da være fremdrift ombord på lekteren (som fremdeles ligger stille).
NorNet AS, a company owned 100% by R&D director in Andfjord Salmon, Ben Tommy
Eriksen, has on 14 January 2021 acquired 350,000 shares in Andfjord Salmon AS.
NorNet AS has acquired the shares from Andfjord Holding AS, a company owned 100%
by founder and chairman of Andfjord Salmon, Roy Pettersen.
After this transaction, Roy Pettersen and associated companies own a total of
7,026,000 shares, equivalent to 19.67% of the total outstanding shares in
Andfjord Salmon AS, while Eriksen and associated companies own 447,000 shares in
Andfjord Salmon AS.
Ben Tommy Eriksen is the inventor of the flow-through technology utilized by
Andfjord Salmon AS. The transfer of shares from Andfjord Holding AS to NorNet
AS, at NOK 30 per share, originates from a past agreement between the two
parties.
Hyggelig å se at eierskapet fortsatt forblir lokalt!
Ben Tommy er hjernen bak det meste av det tekniske, skulle bare mangle at han var en stor eier. Andfjord-konseptet hadde nok ikke fungert uten han.
Ben Tommy er vel vesterålens’ Petter Smart
Oj! Det sier ikke så lite
" – Hvordan påvirker dette tidsplanen for utbygginga på Kvalnes?
– Vi har tatt ned aktiviteten, men det vil fortsatt pågå arbeid her, som naturligvis utføres i tråd med myndighetenes retningslinjer for å forhindre smittespredning. Utbruddet påvirker framdrifta, men det endrer heldigvis ikke den overordnede tidsplanen, sier Rasmussen."
Samme tid…litt gladnyhet
Oi. Ja det var litt av hvert på samme dag!
Veldig fin video fra Kvalnes da!
Vært stille her en stund nå. Fant denne på websiden som ikke er nevnt her i alle fall