Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage`s Strategi Guide

Har du noen fine Oprhan drug på watchlisten?

Etter 2015 da? Ikke så sprekt antar jeg

2 Likes

11 Likes

Nesten skummelt korrekt :sweat_smile:

Har ikke vært så aktiv med grafer siste mnd grunnet mye annet i livet, men her kommer noen.

BIM tilbake i weekly TR. Forventer meg litt akkumulasjon her.

Pled arbeider seg oppover i sin TR. Kan bli interessant dersom den bryter opp.

“The composite man is building a cause” i talkpool.

Integrum arbeider fortsatt i sin fine TR jeg nevnte for ett par mnd siden. Kan bli meget pen dersom den tar ut oppsiden på sikt.

Realfiction har et intressant mønster, men pågående emissjon så avvakter litt. Holder et øye på highs.

Her har jeg mest kapital idag. En weekly SOS, burde følges av en LPS på nedsidan rundt 18-19 kr. Deretter fortsatt oppover mot 28-42 kr. Forutsetter selvsagt et positivt studieresultat i Juni/Juli.

6 Likes

Hvilken aksje er det?

Hamlet Pharma.

2 Likes

Tanker om S&P500 i Mai?

Har ingen tanke om spesifikt mai, men tror vi kmr til å få en mindre rekyl som skal kjøpes for nye all time highs. I den rekylen burde man lete aksjer som danner fine baser og konsolideringer. Finn aksjer som viser relativ styrke i relasjon til markedet, så kmr de til å gå sterkt når børsen snur opp igjen.

1 Like

Muligens flyttet linjene litt.

Da får du per definisjon en UTA som en SOS, med påfølgende Spring #3, liten LPS og brudd, med mest sannsynlig påfølgende BU.

SOS er ikke per definisjon SOS med mindre den viser evne til å lukke over motstand flere barer før den kommer inn i trading range igjen. En spike opp og tilbake igjen er definert som en UT.

Et alternativ scenario er at jeg har rett og du har feil.

1 Like

:joy:

Det var da fælt.

Skreiv noe greier om mSOS, MSOS osv, men eg skjønte ka du meinte no :slight_smile:

Du definerte ein SOS bar.

Eg tenkte på SOS rally.

bilde
:popcorn:

1 Like

Tekinvestor, I’m out.

Livet har kommet i veien siste månedene og er jeg svært lite aktiv. Tillfør ikke noe spesielt lengre, men håper jeg kunnet inspirere noen til å endre måten de ser på børsen.

Kmr til å sjekke deres grafer av og til da mange av dere har mange gode tips.

Ønsker dere lykke til :yum:

im-out-bitches

25 Likes

Du har definitivt hjulpet meg med med å se annerledes på aksjehandel. Takk for alle dine bidrag!

3 Likes

Takk for dine bidrag

Good luck

3 Likes

Takk for gode innspill og for å ha vært en fin karakter her på TI under ditt opphold her :slight_smile:
Ønsker deg lykke til med livet, og hjertelig velkommen tilbake når livet tar en annen vending igjen :slight_smile:

4 Likes

Takk for gode bidrag og diskusjoner!.

Håper vi ser deg igjen når du igjen har mer tid.

4 Likes

Takk for alle bidragene dine, har vært en fornøyelse å følge deg her på Tekinvestor.
Jeg må trekke frem Hamlet, som du har gjort meg oppmerksom på, og som allerede har gitt meg en flott avkastning.

Lykke til videre :slight_smile:

2 Likes