Nei. Det er mye værre
Ja kredittkort gjeld og hånd til munn stemmer nok. Det er nok et problem i flere land dessverre. Utrolig at ikke flere har spart opp en liten buffer.
prøver å nyansere svaret ditt holmes, men er litt vanskelig på telefon med bilder og slikt. passer vel uansett bedre på makro, så hvis @babyrage ønsker en tråd uten off-topic så respekterer jeg det
Dead cat bounce confirmed.
Forklar? Teknisk signal eller skjedd noe jeg er gått glipp av ?
doffen har daua
De presenterte en ganske interessant parallell til marked på 60-tallet på stockcharts for noen dager siden.
hvor har du tatt den fra ?
Hjemmeprodusert.
Jeg må gi deg cred @babyrage . uavhengig av hvordan markedet utvikler fra nå av, traff du en bra bunn!
Tror ikke vi er ferdige på nedsiden. Men ja har vært en flott avkastning på 20-30% i swingportefølgen siste uken. Regner med at VIX rekylerer opp ved MA 50, og børsen faller i takt med det.
Vil se VIX < 20 innen jeg posisjonerer meg for en lengre bull periode.
Mark Minervini, som du baserer litt av kunnskapen din på(?), sier nå at markedet sannsynligvis har bunnet. Tidligere har han vært svært avventende pga volatiliteten, så endring i tone fra den kanten.
Jeg, som mange andre, tror vi skal teste bunnen igjen minimum. Men jo flere som tror det, jo mindre sannsynlig blir det vel
Tilfeldig bunn. Vi har priset inn mye, men ikke Q2-Q3.
Vi får se. Jeg er enig med deg.
Corona er det beste som skjedd unge investorer siden finanskrisen. Forutsatt man har kapital igjen …
Verden kommer komma seg igjennom denne kris lik alle andre tidligere sammen.