Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage`s Strategi Guide

Nei. Det er mye værre

https://www.usatoday.com/story/money/2019/08/14/paycheck-to-paycheck-most-americans-struggle-financially-survey-says/39940123/

Ja kredittkort gjeld og hånd til munn stemmer nok. Det er nok et problem i flere land dessverre. Utrolig at ikke flere har spart opp en liten buffer.

2 Likes

prøver å nyansere svaret ditt holmes, men er litt vanskelig på telefon med bilder og slikt. passer vel uansett bedre på makro, så hvis @babyrage ønsker en tråd uten off-topic så respekterer jeg det :blush:

2 Likes

Dead cat bounce confirmed.

Forklar? Teknisk signal eller skjedd noe jeg er gått glipp av ?

1 Like

doffen har daua

De presenterte en ganske interessant parallell til marked på 60-tallet på stockcharts for noen dager siden.

5 Likes

Screener. Relativ styrke OMX, momentum norden og momentum sektor.

4 Likes

hvor har du tatt den fra ?

Hjemmeprodusert.

Jeg må gi deg cred @babyrage . uavhengig av hvordan markedet utvikler fra nå av, traff du en bra bunn!:+1:

Tror ikke vi er ferdige på nedsiden. Men ja har vært en flott avkastning på 20-30% i swingportefølgen siste uken. Regner med at VIX rekylerer opp ved MA 50, og børsen faller i takt med det.

Vil se VIX < 20 innen jeg posisjonerer meg for en lengre bull periode.

3 Likes

Mark Minervini, som du baserer litt av kunnskapen din på(?), sier nå at markedet sannsynligvis har bunnet. Tidligere har han vært svært avventende pga volatiliteten, så endring i tone fra den kanten.

Jeg, som mange andre, tror vi skal teste bunnen igjen minimum. Men jo flere som tror det, jo mindre sannsynlig blir det vel :joy:

Tilfeldig bunn. Vi har priset inn mye, men ikke Q2-Q3.

2 Likes

Vi får se. Jeg er enig med deg.

Corona er det beste som skjedd unge investorer siden finanskrisen. Forutsatt man har kapital igjen …

Verden kommer komma seg igjennom denne kris lik alle andre tidligere sammen.

4 Likes

Skärmavbild 2020-04-09 kl. 19.06.35

6 Likes

Skärmavbild 2020-04-11 kl. 14.10.41

2 Likes