Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage`s Strategi Guide

Twitter favoritter. Du har en oppgave nå, identifere lederne og kjøp stort når børsen stabiliseres. Jeg har allerede 2 på bevakning. Kommer gjøre ditt år.

20210128_105427

5 Likes

NHY holder seg bra i dag

Økt short 10k Xact Bear 2, de bare lures. Dont be fooled

Holder du denne selv om det flater ut / snur (litt) opp igjen?

Holdt overnight, idag litt mer trading.

1 Like

MEAN REVERSAL.

Skärmavbild 2021-01-28 kl. 13.33.12

2 Likes

Kanskje på tide å quote meg selv, $GME $AMC $NOK

2 Likes

It bubblan spx

1 Like

#ragestudy Update. Regner med et choppy 2021. Mulig vi kommer til å se noe support kommende uker, men sannsynlig en dead cat bounce som pent kan velvære et par måneder. Jeg liker ikke hva jeg ser på markedet nå. Denne korreksjonen vi kommer til få komme nok til å bli svært choppy, og det er usikkert om vi sett en blow-off top ennå, den kanskje ikke er inne ennå. Jeg er hellre for tidlig ut enn for sent.

1 Like

Er nå i ukjent farvann. For mye tilsier korreksjon eller krakk, men har en bullish aksje som står fortsatt. Ellers har det meste truffet stop / exit.

Hva har du gjort i slike situasjon, preemte og avslutte en god posisjon på makro eller la den gå til vanlige stop/exit signaler

Føles akkurat som januar i fjor hvor det var vanskelig å finne gode setups. jeg var dessverre sta og ærgjerrig inn i 2020 og ble premiert med en heftig drawdown.

20210129_210138

6 Likes

11 Likes

8 Likes

Web traffic, bulltrend 2021 :nerd_face:

4 Likes

The revenge of the Nerds!

Nerdene bidrar nok med 90% av statistikken til begge nettsider :face_with_hand_over_mouth:

Meget mulig. Men altså litt ivrigere med grafer og tall :slightly_smiling_face:

God helg tekinvestor, fredag fooor heeelveeedeee

9 Likes

22 Likes

Endelig teknisk analyse jeg forstår! Takk! Tenk om alle kunne gjort det like pedagogisk, da hadde verden vært et klokere sted! Det er også noe veldig gjenkjennelig i disse chartene, føler du beskriver setups jeg har opplevd selv!