Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Babyrage's Challenge 5k - 50k

Ja, men jeg gidder ikke :wink:

I god krypto ånd burde det heller stått REKT! :smiley:

1 Like

Babyrage, ser du finner skikkelig gode trader aksjer, har du en spesiell screening prosess du går gjennom når du leter etter aksjer? Ser forøvrig også at du liker svenske small caps, kanskje det er din strat :wink:

Han har nylig laget en strategi guide om du ikke har lest den. Verdt en titt!

1 Like

oo, den har jeg ikke lest. Har du link?

fant den :smile:

4 Likes

Dagens resultat

2 Likes

Haha, har helt misset att mitt tillbud om kurtasje har gått ut på challenge kontoen. Hver transaksjon koster 70 kr, igår brente jag 350 kr i kurtasje. Flott!! Må nok endre strategi her :face_with_raised_eyebrow::joy:

4 Likes

mini kurtasje hos nordnet er 29kr

Yupp, har endret till mini men tar en stund for det går igjennom.

4 Likes

Det som er med 29,- (kjøp + salg = 58,-) som kurtajer er jo at med en konto med 5000,- på må man opp 1.2% før man i det hele tatt er i pluss :slight_smile: Det er jo egentlig litt kjipt, i starten - men går seg jo til :wink:

Har du kommet deg ut @100dollabills?

1 Like

24

Ladies and gents, dette er grunnen till att man ikke kjøper bull/bear derivat i en langsiktig strategi, uansett kapital.

3 Likes

Hehe, faen. :joy:

#RenAksjeHandel

3 Likes

Svakt! :stuck_out_tongue:

For you!
https://m.youtube.com/watch?v=c1nPE844Lsw

Jeg må åpenbart bli mer kortsiktig hvis jeg skal fortsette med BULL/BEAR ja. Tanken har slått meg flere ganger, men jeg lærer jo ikke før det smeller. :laughing::laughing: Heldigvis er porteføljen fortsatt en del i pluss, så alt håp er ikke ute enda.

1 Like

hva tradet du?

Det var nok meg han mente? :crazy_face: BEAR VESTAS X8 fikk tidenes knekk og BULL SOLV X12 droppet heavy like etter jeg kjøpte.

2 Likes

Sorry, jag va stygg nok til å bruke @100dollabills som ett eksempel. Sorry brooo :stuck_out_tongue:

5 Likes