Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Det sier seg nesten selv. Det er klart de har sett på data fra Sør Afrika og India… De har jo allerede meldt det. Det ville jo vært det komplette selvmord å bruke ord som dette i en melding om dette skulle vise seg annerledes.

1 Like

Siden de pr i går står oppført med kun 2 856 786 aksjer betyr det at de har lånt ut ca 1,7 mill aksjer til shorting.

Aksjen er jo knallsterk i dag. Kanon kjøpsmulighet

4 Likes

Bemcentinib som kur for ‘hårvekst’ :joy: Det blir i hvert fall mye penger i det, og jeg kommer til å prøve på meg selv på eget ansvar 🥸 :nerd_face::clinking_glasses:
Er det noen sykdom som Bemcentinib ikke funger i det hele tatt?! 🥸

4 Likes

BEM®

- the first choice for you and your loved ones!

• Caugt Colds / flu or caught any other virus?

  • Bem is for you!

• Bothered with late ailments after virus infection?

  • Bem is for you!

• Got cancer with high AXL levels?

  • Bem is for you!

• Detected dull aging symptoms such as gray hair or hair loss?

  • Bem is for you!

• Pulmonary fibrosis?

  • Bem is for you!

• Shrinkage kidneys?

  • Bem is for you!

• Cirrhosis of the liver?

  • Bem is for you!

• Connective tissue scars in the heart muscle after heart attack?

  • Bem is for you!

BEM® World-leading drug for virus, cancer, fibrosis and a number of dull aging symptoms.

Visit your nearest grocery store and buy your Bem today!

Stay well, stay safe!

  • BGBIO/ MERCK
7 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (451 likes)
  1. @Fornybar (238 likes)
  1. @Londonmannen (189 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (137 likes)

  2. @eiken (135 likes)

  3. @Hakon (113 likes)

  4. @Mykle (105 likes)

  5. @drdr (101 likes)

  6. @William71 (99 likes)

  7. @Multiple (89 likes)

Gratulerer!

Longia, takk får at du deler mye god info :+1:

2 Likes

Dette virker å være mer en bull.

Bem viser seg som potensiell game changer her, hovedårsaken til kreft dødsfall er spredning, studien viser at BEM reduserer spredning i betydelig grad, gjentatt en rekke ganger i studien.

Studien om handler bryst og prostata kreft, henholdsvis de to kreft diagnosene som oftest blir stilt i USA. Men det gjelder også for resten av verden, hvor mange land ligger langt over.

Markedet her er enormt. Parkerer NSCLC markedet.

Statistikk:

Jeg tror vi sitter på en gullgruve. Jeg gjentar igjen, det renner formelig inn med markeder for Bem.

12 Likes

Har ikke BergenBio lagt ned sin satsning på brystkreft?

3 Likes

Selskapet har en ufattelig spennende tid foran seg. Om bare halvparten av studiene blir noe av vil kursen stige voldsomt og det blir vanskelig å forstå at aksjen en gang kunne kjøpes for drøye 30 kroner. Biotech er tidkrevende men dette er en fantastisk aksje å sitte long i. Her kan det komme virkelig store nyheter etterhvert, og det utenom potensialet i forbindelse med Covid-19.

3 Likes

Den ble lagt ned ja. Var muligens uheldig med utvalget da 14 av 18 pasienter var AXL negative. Vanligvis tror jeg ca 30% er AXL positive ved brystkreft, og det tilsier at de nå med cAXL som biomarkør kanskje kunne tatt opp igjen dette studiet.
Det handlet vel om å fokusere på AML og NSCLC som ga tydeligere resultater i den tidlige fasen, og rett og slett ressurser i form av cash.

7 Likes

Vi venter fremdeles på å høre noe om gliablastom multiform studien i USA, kanskje er den litt koronaforsinket.

Her er en ny studie fra Nederland, publisert i går.
“Notably, while panobinostat was observed to function as a radiosensitizer alone, it could not prevent tumor regrowth. However, the addition of BGB324, having no significant radiosensitizing effect on its own, produced robust triple synergy in combination with panobinostat and RT and completely abolished tumor growth.”

21 Likes

Kombinasjons studie Bgbc007 med Keytruda ja. Slik jeg tolker denne studien er det mer enn nok grunnlag for å se for seg en mono terapi. Gjerne da som enda en Investigator Sponsored Trial. Skal man blokkere AXL nytter ikke det på AXL negative.

@Mykle vet du hvordan de ligger ann med metode, for å enkelt verifisere AXL positiv vs negativ?

1 Like

Iforbindelse med Tilvestamab phase 1b nyheten står det følgende i nyhets meldingen, så det virker som de er ferdige med analyse kittet.
The objective of the study is to confirm safety, tolerability and determine a recommended phase II dose (RP2D) for use in subsequent clinical trials. It is a multiple ascending dose study, that will focus on establishing tilvestamab’s safety profile, tolerability and provide an insight into the dose proportional response with respect to its effectiveness at modulating AXL expression, as determined by BerGenBio’s proprietary cAXL biomarker diagnostic assay.

Det klarer de nå veldig enkelt. Det virker som cAXL (compositeAXL) som biomarkør nærmer seg en godkjenning. Litt usikker hvor nærme de er, og vurderte å sende inn spørsmål på forrige Q, men det kokte ut i grøten.
Dr. Krebs som kjører nsclc studiet fra Manchester sa på R&D at han ikke hadde sett tilsvarende biomarkør i nsclc, og han har kjørt/kjører en del clinical trials.

cAXL er en tosidig markør som både viser «staining på tumor and immune cells» Dette gir den ekstra hold, og kan brukes på alle «solid tumors»

Likeså bruker de sAXL innen AML/MDS, og den ser også ut til å holde vann.

Jeg la ut denne i November, og den synliggjør viktigheten av en biomarkør.

Her vises LOA som vi vet er 3x høyere hvis en har en biomarkør, men dette er i fase 1. Se hva som skjer fra fase 2, og fase 3 med LOA og biomarkør!

Biomarkørene til Bergenbio er en heleid asset som kan vise seg å være ekstremt verdifulle.

17 Likes

Denne var jo forventet i Q4 2020, så den kan ikke være langt unna selv med forsinkelser pga Covid.

Passe tett med triggere i Q2, selv om Covid stjeler all oppmerksomhet.
Fingers crossed alle mann :crossed_fingers:

6 Likes

Mykle, har du mulighet til å sette opp noen trigger muligheter som “forventes” I løpet av Q2, har mista litt oversikten…
Takk på forhånd.

Fra HO.

18 Likes

Definitivt!

Link, for dem som måtte ønske å høre hva Dr.Krebs hadde å si her:
BerGenBio Virtual R&D Day on Vimeo ( fra 38:50)

Og for dem som måtte ønske en reprise av Dr.Maury`s COVID studie
BerGenBio Virtual R&D Day on Vimeo (1:08.18)

Den originale artikkelen!

https://www.cell.com/cell-reports/pdf/S2211-1247(21)00273-4.pdf

9 Likes