Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Re

BerGenBio’s company sponsored Phase II trial (BGBC020), assessing the efficacy
and safety of bemcentinib for the treatment of COVID-19 in hospitalised patients
in South Africa and India, has completed recruitment

Spennende

. Data from the ACCORD study
and BerGenBio’s Phase II COVID-19 trial study will be analysed separately and in
combination in a meta-analysis to inform next steps for this potential new
treatment.

3 Likes

@tekdude
Det er usannsynlig at accord klarer å rekruttere siste 30 pasienter på bemcentinib. Når de ikke har klart det da sykehusene var fulle, så klarer det aldri.
At data nå slippes er egentlig veldig bra. De kommer samtidig med BGBC020. Bergenbio vil straks ha testet ca 30 på bemcentinib i tre ulike land, totalt 87.

@Direkte
Helt enig. Nå er det bare å glede seg til resultater fra India, Sør-Afrika og UK.
Godfreys uttalelse lover godt:
" We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs”."

3 Likes

Jepp dette er fantastiske nyheter.Han sier great etter å ha sett på resultater fra India/sa.BULL

4 Likes

Har han noen gang sagt dette? Eller er det noe du tolker? For jeg kan ikke huske at noen i BGBIO har sagt at de har sett på dataene. Det jeg har fått med meg er at de skal analysere dem før de uttaler seg.

1 Like

De har sagt at de har en jobbe gjøre med å hente inn data og tolke :slight_smile:

Godfrey på q4 i starten av februar :
"I would anticipate that we would still need a little bit more precise data in order to confirm emergency use. But it all depends on the data. The data is starting to roll in now with a substantial number of patients recruited, that we can start to interpret it. But it is a randomized trial and it is statistically powered. So we do need to wait for the data in order for us to interpret what is evident

2 Likes

ganske utrolig at de ikke har klart å rekruttere 60 pasienter med bem siden gjenoppstarten. uansett så har bergenbio blitt testet på ytterligere ca 90 pasienter med enda mer data enn tidligere. når jeg leser pressemeldingen igjen så trenger det ikke bety at bem ikke har signifikant effekt mot covid, men skuffende at accord velger å stoppe studiet atter en gang. fordelen er at bem som mono er utprøvd på ytterligere 25 prosent siden april 2020.

1 Like

Så oversatt til norsk: De begynner å få data de kan tolke (altså de har ikke begynt å tolke data enda), men det er randomiserte data, og de må vente på datane for å se hva de tyder på.

Mener å huske at vi hadde denne diskusjonen etter Q4.

2 Likes

Vi kan begynne å tyde/tolke ble sagt. Mellom linjene her bekrefter han effekt slik jeg tolker det.

2 Likes

Dette blir tull.
De har tolket data når de har fått de inn. Det er det han sier.

Tror du seriøst at Bergenbio tvinner tommeltotter og ikke analyserer og sammenstiller data de får inn? Forskere som er supernysgjerrig på om bemcentinib virker mot covid-19 lar data støve ned på en server?

2 Likes

We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs

Dette utaler han altså etter India/Afrika studien er ferdig… Aksjen bør skyte fart på en slik oppdatering

4 Likes

Jeg tror, med støtte i tidligere børsmeldinger, at det er en uavhengig gruppe kliniske eksperter som har sett på dataene. Hvor mye som har nådd selskapet per Q4-presentasjonen i februar kan jeg ikke si noe om.

Jeg tror ikke nødvendigvis at selskapet har fått inn så mye data på tidspunktet uttalelsen har kommet. Jeg tror man er avhengig av hele datasettet før man kommer med en uttalelse om effekten. At de er positive lover godt for hva som kan komme.

Har lært gjennom et par mislykkene investeringer i norsk biotek at man skal lytte til hva som blir sagt, og ikke prøve tolke noe mer ut av det som sier.

Er det du eller markedet som har misforstått meldingen da, siden aksjen ikke har gått på dette? Has great promise kan han si basert på prekliniske data. Kliniske data vil vise veien videre. Håper de kan komme på kvartalets siste dag :slight_smile:

6 Likes

100% enig.

Og snart legger de frem data på 30+30+27 pasienter fra tre ulike regioner/land dosert på bemcentinib

Due to the success of the vaccine roll out and public health measures taken in the UK, COVID-19 case incidence has fallen rapidly, and the decision has been made to halt UK recruitment at 30 patients and a similar number of matched controls, enabling a prompt analysis of results. No safety concerns have been identified

2 Likes

[quote=“capitan01, post:4252, topic:2340”]
enabling a prompt analysis of results.
Hva legger dere i denne setningen?

Nå gjentar kjøtthuene Juni 2020 på nytt. De lærer visst ikke der borte.

3 Likes

Stort behov for etterbehandling av covid19 infiserte personer - Sick for the long haul: One third of COVID-19 patients have symptoms for eight months

Veldig positiv melding slik jeg tolker det. Raske resultater og en positiv Godfrey virker lovende.

4 Likes

Diffish,

Han sier jo rett ut at data kommer inn som “that we can start to interpret it.”. Dette var for to måneder siden. De har analysert og sammenstilt data siden da.

De vil se hovedlinjene underveis, men kan ikke hevde at det er statistisk robust før datagrunnlaget er godt nok. Og det er det ved 56/56 pasienter eller flere. I starten av mars passerte de 57/57 I BGBC020. Data for siste pasient(er) er hva de venter på nå.

Jeg mener det er direkte ulogisk mye av det du hevder.

Godfrey har garantert sett endel data nå. Han kjenner til hvordan det ligger an. Å komme med en uttalelse som “great promise” så tett på resultater fra BGBC020 er krutt.
Dette er ingen nøytral/avventende uttalelse.

3 Likes

Ja og begrunnelsen er ønske om rask analyse.Bergenbios egne resultater og accord i
Metaanalyse.BULL alle dager dette. Likte ordet PROMPT

4 Likes