Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Vi kan begynne å tyde/tolke ble sagt. Mellom linjene her bekrefter han effekt slik jeg tolker det.

2 Likes

Dette blir tull.
De har tolket data når de har fått de inn. Det er det han sier.

Tror du seriøst at Bergenbio tvinner tommeltotter og ikke analyserer og sammenstiller data de får inn? Forskere som er supernysgjerrig på om bemcentinib virker mot covid-19 lar data støve ned på en server?

2 Likes

We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs

Dette utaler han altså etter India/Afrika studien er ferdig… Aksjen bør skyte fart på en slik oppdatering

4 Likes

Jeg tror, med støtte i tidligere børsmeldinger, at det er en uavhengig gruppe kliniske eksperter som har sett på dataene. Hvor mye som har nådd selskapet per Q4-presentasjonen i februar kan jeg ikke si noe om.

Jeg tror ikke nødvendigvis at selskapet har fått inn så mye data på tidspunktet uttalelsen har kommet. Jeg tror man er avhengig av hele datasettet før man kommer med en uttalelse om effekten. At de er positive lover godt for hva som kan komme.

Har lært gjennom et par mislykkene investeringer i norsk biotek at man skal lytte til hva som blir sagt, og ikke prøve tolke noe mer ut av det som sier.

Er det du eller markedet som har misforstått meldingen da, siden aksjen ikke har gått på dette? Has great promise kan han si basert på prekliniske data. Kliniske data vil vise veien videre. Håper de kan komme på kvartalets siste dag :slight_smile:

6 Likes

100% enig.

Og snart legger de frem data på 30+30+27 pasienter fra tre ulike regioner/land dosert på bemcentinib

Due to the success of the vaccine roll out and public health measures taken in the UK, COVID-19 case incidence has fallen rapidly, and the decision has been made to halt UK recruitment at 30 patients and a similar number of matched controls, enabling a prompt analysis of results. No safety concerns have been identified

2 Likes

[quote=“capitan01, post:4252, topic:2340”]
enabling a prompt analysis of results.
Hva legger dere i denne setningen?

Nå gjentar kjøtthuene Juni 2020 på nytt. De lærer visst ikke der borte.

3 Likes

Stort behov for etterbehandling av covid19 infiserte personer - Sick for the long haul: One third of COVID-19 patients have symptoms for eight months

Veldig positiv melding slik jeg tolker det. Raske resultater og en positiv Godfrey virker lovende.

4 Likes

Diffish,

Han sier jo rett ut at data kommer inn som “that we can start to interpret it.”. Dette var for to måneder siden. De har analysert og sammenstilt data siden da.

De vil se hovedlinjene underveis, men kan ikke hevde at det er statistisk robust før datagrunnlaget er godt nok. Og det er det ved 56/56 pasienter eller flere. I starten av mars passerte de 57/57 I BGBC020. Data for siste pasient(er) er hva de venter på nå.

Jeg mener det er direkte ulogisk mye av det du hevder.

Godfrey har garantert sett endel data nå. Han kjenner til hvordan det ligger an. Å komme med en uttalelse som “great promise” så tett på resultater fra BGBC020 er krutt.
Dette er ingen nøytral/avventende uttalelse.

3 Likes

Ja og begrunnelsen er ønske om rask analyse.Bergenbios egne resultater og accord i
Metaanalyse.BULL alle dager dette. Likte ordet PROMPT

4 Likes

Virker ikke så usannsynlig d egentlig. Det er jo bare bemcentinib armen av Accord som er rapportert stoppet, sant? Børsmeldingen kommenterer jo bare bemcentinib armen og jeg fant ingen news på Accord sidene.

Bergenbio meldte i presentasjon nylig at resultater fra Accord var forventet å komme i q2.
Ikveld viser det seg at Accord bare er 50% rekruttert, og helt uten mulighet for å bli ferdig i q2.
Så da er spørsmålene:
Visste Bergenbio at bemcentinib i Accord kom til å bli stoppet snart?
Er det Bergenbio om har ønsket studien stoppet for å få brukt dataene, rett og slett mer slagkraft for å få til nødgodkjenninger, berge liv og fase 3 asap?

1 Like

Tolker dette som at SAC mener det foreligger nok data til å kunne ta en god vurdering av effekt.

Safety boksen har allerede fått en stor grønn hake. Hadde de ikke sett noe foreløpige gode indikasjoner på effekt hadde nok studien i stedet blitt stoppet/kansellert nå. Her kommer det nok data som viser at Bem har god virkning og bør pushes videre asap.

4 Likes

Hva i helvette :upside_down_face:

Hvordan er det mulig å levere så dårlig.

Ref uk

image

5 Likes

Ja, marked tar feil.

Dette budskapet kom frem 06.03.21

Nå håper BerGenBio-sjefen at resultatene fra den menneskelige studien vil være nok til at medikamentet er et steg nærmere å bli godkjent som koronamedisin

• Vi vil bruke de neste ukene til gå gjennom alt av data. Vi håper å ha resultatene klare i slutten av mars eller starten av april. Alt av parametere må analyseres. Dataene må vise oss om medikamentet gir forkortet behandlingstid, mindre grad av alvorlig sykdomsforløp og hvordan det forbedrer symptomer på pasienten.

Konklusjonen: De har altså sett på datane i forkant av gårsdagens oppdatering.

We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs

5 Likes

Enig, den artikkelen der kommer definitivt til å tolkes utelukkende negativt!

Flagging

4 Likes

Lykke til i dag, hva enn dere måtte velge å gjøre.

1 Like