Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Det pleier å være veldig vanntett. Tror ikke han har sett noe. Som en annen påpeker, bra at alle resultater faller mer og mer sammen.

2 Likes

Så totalt skal det analyseres 60+60 fra BGBC020 og 30+30 fra ACCORD. Var det ikke noe info om at første armen i ACCORD var ferdig midten av mars? Det er kanskje det som BergenBio melder nå, men hvorfor melde nå? Kanskje det kommer mer før påske :slight_smile:

Fordi aksjonærer kommer til å spørre når de oppdager det gjennom andre kilder.

Nei Billy, beklager men virkelig studieresulter er ikke kjent enda, ellers hadde vi fått en likt melding med resultater.

Bergenbio har fått data fra BGBC020 i minst to måneder.
De har nok veldig god oversikt over hvordan det ligger an

1 Like

Hva tenker du på? Vi får ikke noe mer fra ACCORD på en stund men resultater fra BGBC020 skal jo komme rundt kvartalskiftet (ser teksten min kan misforstås).

Safety ok,men effekten av bem kan ikke ha vært overbevisende,ellers hadde den blitt sendt videre til recovery. Skuffende

De kan jo ikke sende noe videre til Stage2 Accord eller Recovery før Accord er ferdig med å rekruttere.

De kan vel ikke kjøre på med fase 3 uten å analysere resultatene? Oi, det ser ut som dette virker så rett over på neste fase.

1 Like

Hvorfor må overskriftene og artiklene alltid ha en pseudo-negativ vinkling? For noe svada

3 Likes

joda.håper jeg tar feil. det har blitt tidligere skrevet at ved signifikant effekt så ville medikamenter bli sendt videre til recovery. står lengre opp i denne tråden. at studiet blir stoppet igjen pga vaksinering og at bergenbio til og med har finansiert studiet med noen småkroner likevel blir stoppet taler vel for manglende effekt. håper jeg tar feil, men denne meldingen var ikke oppløftende.

1 Like

Re

BerGenBio’s company sponsored Phase II trial (BGBC020), assessing the efficacy
and safety of bemcentinib for the treatment of COVID-19 in hospitalised patients
in South Africa and India, has completed recruitment

Spennende

. Data from the ACCORD study
and BerGenBio’s Phase II COVID-19 trial study will be analysed separately and in
combination in a meta-analysis to inform next steps for this potential new
treatment.

3 Likes

@tekdude
Det er usannsynlig at accord klarer å rekruttere siste 30 pasienter på bemcentinib. Når de ikke har klart det da sykehusene var fulle, så klarer det aldri.
At data nå slippes er egentlig veldig bra. De kommer samtidig med BGBC020. Bergenbio vil straks ha testet ca 30 på bemcentinib i tre ulike land, totalt 87.

@Direkte
Helt enig. Nå er det bare å glede seg til resultater fra India, Sør-Afrika og UK.
Godfreys uttalelse lover godt:
" We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs”."

3 Likes

Jepp dette er fantastiske nyheter.Han sier great etter å ha sett på resultater fra India/sa.BULL

4 Likes

Har han noen gang sagt dette? Eller er det noe du tolker? For jeg kan ikke huske at noen i BGBIO har sagt at de har sett på dataene. Det jeg har fått med meg er at de skal analysere dem før de uttaler seg.

1 Like

De har sagt at de har en jobbe gjøre med å hente inn data og tolke :slight_smile:

Godfrey på q4 i starten av februar :
"I would anticipate that we would still need a little bit more precise data in order to confirm emergency use. But it all depends on the data. The data is starting to roll in now with a substantial number of patients recruited, that we can start to interpret it. But it is a randomized trial and it is statistically powered. So we do need to wait for the data in order for us to interpret what is evident

2 Likes

ganske utrolig at de ikke har klart å rekruttere 60 pasienter med bem siden gjenoppstarten. uansett så har bergenbio blitt testet på ytterligere ca 90 pasienter med enda mer data enn tidligere. når jeg leser pressemeldingen igjen så trenger det ikke bety at bem ikke har signifikant effekt mot covid, men skuffende at accord velger å stoppe studiet atter en gang. fordelen er at bem som mono er utprøvd på ytterligere 25 prosent siden april 2020.

1 Like

Så oversatt til norsk: De begynner å få data de kan tolke (altså de har ikke begynt å tolke data enda), men det er randomiserte data, og de må vente på datane for å se hva de tyder på.

Mener å huske at vi hadde denne diskusjonen etter Q4.

2 Likes