Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Virker ikke så usannsynlig d egentlig. Det er jo bare bemcentinib armen av Accord som er rapportert stoppet, sant? Børsmeldingen kommenterer jo bare bemcentinib armen og jeg fant ingen news på Accord sidene.

Bergenbio meldte i presentasjon nylig at resultater fra Accord var forventet å komme i q2.
Ikveld viser det seg at Accord bare er 50% rekruttert, og helt uten mulighet for å bli ferdig i q2.
Så da er spørsmålene:
Visste Bergenbio at bemcentinib i Accord kom til å bli stoppet snart?
Er det Bergenbio om har ønsket studien stoppet for å få brukt dataene, rett og slett mer slagkraft for å få til nødgodkjenninger, berge liv og fase 3 asap?

1 Like

Tolker dette som at SAC mener det foreligger nok data til å kunne ta en god vurdering av effekt.

Safety boksen har allerede fått en stor grønn hake. Hadde de ikke sett noe foreløpige gode indikasjoner på effekt hadde nok studien i stedet blitt stoppet/kansellert nå. Her kommer det nok data som viser at Bem har god virkning og bør pushes videre asap.

4 Likes

Hva i helvette :upside_down_face:

Hvordan er det mulig å levere så dårlig.

Ref uk

image

5 Likes

Ja, marked tar feil.

Dette budskapet kom frem 06.03.21

Nå håper BerGenBio-sjefen at resultatene fra den menneskelige studien vil være nok til at medikamentet er et steg nærmere å bli godkjent som koronamedisin

  • Vi vil bruke de neste ukene til gå gjennom alt av data. Vi håper å ha resultatene klare i slutten av mars eller starten av april. Alt av parametere må analyseres. Dataene må vise oss om medikamentet gir forkortet behandlingstid, mindre grad av alvorlig sykdomsforløp og hvordan det forbedrer symptomer på pasienten.

Konklusjonen: De har altså sett på datane i forkant av gårsdagens oppdatering.

We believe bemcentinib has great promise as a treatment for COVID-19 complimentary to the ongoing global mass vaccination programs

5 Likes

Enig, den artikkelen der kommer definitivt til å tolkes utelukkende negativt!

Flagging

4 Likes

Lykke til i dag, hva enn dere måtte velge å gjøre.

1 Like

Er dette slutten for Bergen Bio angående covid-19?

Handler på alt under 31 - de har jo tre positive “hint” i den meldingen der…

1 Like

Hva mener du?

Ikke overrasket at de har hatt litt problemer med å kjøre klinniske studier nå under pandemien… Det ser man jo overalt, selv ved Covid studier… Basert på alle meldinger vi har fått så langt mener jeg at de valgte å stoppe tidligere her pga gevinsten ved å få rullet ut en godkjent, effektiv terapi vil være så høy at det veier opp for litt mindre datagrunnlag her.

Absolutt ikke. Hvis den lille fettblåsten her er “slutten”, så ville det vært null poeng i å starte studier i det hele tatt

Min tolkning er som følger, og prøver ikke å skyve den over på andre.

Stopp - fordi ferdigstillelse ville ta for lang tid i følge komiteen som følger studiet

  • dette gir raskere resultater (enabling prompt analysis)
  • De har allerede sett positiv virkning (We believe Bemcentinib has great promise…)
  • De har neste steg klare (meta-analysis to inform next steps of this potential new treatment)

Fikk aksjer på 20 tallet igjen - KONGE :grinning:

11 Likes

Det sier seg nesten selv. Det er klart de har sett på data fra Sør Afrika og India… De har jo allerede meldt det. Det ville jo vært det komplette selvmord å bruke ord som dette i en melding om dette skulle vise seg annerledes.

1 Like

Siden de pr i går står oppført med kun 2 856 786 aksjer betyr det at de har lånt ut ca 1,7 mill aksjer til shorting.

Aksjen er jo knallsterk i dag. Kanon kjøpsmulighet

4 Likes

Bemcentinib som kur for ‘hårvekst’ :joy: Det blir i hvert fall mye penger i det, og jeg kommer til å prøve på meg selv på eget ansvar 🥸 :nerd_face::clinking_glasses:
Er det noen sykdom som Bemcentinib ikke funger i det hele tatt?! 🥸

4 Likes

BEM®

- the first choice for you and your loved ones!

• Caugt Colds / flu or caught any other virus?

  • Bem is for you!

• Bothered with late ailments after virus infection?

  • Bem is for you!

• Got cancer with high AXL levels?

  • Bem is for you!

• Detected dull aging symptoms such as gray hair or hair loss?

  • Bem is for you!

• Pulmonary fibrosis?

  • Bem is for you!

• Shrinkage kidneys?

  • Bem is for you!

• Cirrhosis of the liver?

  • Bem is for you!

• Connective tissue scars in the heart muscle after heart attack?

  • Bem is for you!

BEM® World-leading drug for virus, cancer, fibrosis and a number of dull aging symptoms.

Visit your nearest grocery store and buy your Bem today!

Stay well, stay safe!

  • BGBIO/ MERCK
7 Likes

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (451 likes)
  1. @Fornybar (238 likes)
  1. @Londonmannen (189 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (137 likes)

  2. @eiken (135 likes)

  3. @Hakon (113 likes)

  4. @Mykle (105 likes)

  5. @drdr (101 likes)

  6. @William71 (99 likes)

  7. @Multiple (89 likes)

Gratulerer!