Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

La oss også ta det som et godt tegn at det jobbes kveld en tirsdag i januar, mer enn at man ikke jobber effektivt på dagtid - de er i sonen…tidssonen

3 Likes

Meget godt poeng, tenkte ikke over det👍
Samt det faktum at det gikk noen dager. De har viktigere ting å prioritere før investor mas😄

2 Likes

BerGenBio and Oslo University Hospital Announce the AXL Inhibitor Bemcentinib will be Studied in the EU Funded EU-SolidAct trial in Hospitalised COVID-19 Patients

24 Likes

Ta gjerne en 40% oppgang i dag.
Vil ha mer info. Betydelig antall pas. Kunne spesielt tenkt meg mer info rundt sub protokoll. Antal pas. etc. drar på seg kostnader, men hvor mye?

6 Likes

BerGenBio ASA: Increase of share capital, exercise of share options

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (1002 likes)
  1. @Roc (191 likes)

[quote=“Roc, post:4209, topic:24374”]

  1. @vcp (138 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Hayen (132 likes)

  2. @Direkte (83 likes)

  3. @Matadoren (77 likes)

  4. @Scrivener (64 likes)

  5. @Realize_1 (63 likes)

  6. @Ekornet (55 likes)

  7. @PankPinter (55 likes)

Gratulerer!

Utrolig kult at Bem. blir brukt som første/standard valg som AXL hemmer av forskjellige uavngige forskere og akademikere, og viser potensialet for å bli en blockbuster! Dette er en viktig element når BP skal vurdere en potensiel kandidat for M&A.

9 Likes

BerGenBio ASA: Share capital increase

Har benyttet meg av https://www.reddit.com/r/Scholar/ noen ganger for å få tak i full tekst av artikler bak paywall.

Bare som et tips.

4 Likes

BERGENBIO ASA: INVITATION TO FOURTH QUARTER 2021 RESULTS WEBCAST

BERGENBIO ASA: RESULTS FOR THE FOURTH QUARTER AND FULL YEAR 2021

6 Likes

BerGenBio ASA: Increase of share capital, exercise of share options

Mulig jeg har sovet i timen, men denne var int. og kan være verd å dykke litt i.

« drug-induced expression of AXL

1 Like

Samme jeg fant i går, er en del studier som har funnet samme. Styrker muligheten for kombinasjon.

1 Like

BerGenBio ASA: Share capital increase

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @anon28800809 (762 likes)
  1. @vcp (160 likes)
  1. @Direkte (104 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Matadoren (97 likes)

  2. @PankPinter (69 likes)

  3. @Hayen (65 likes)

  4. @drdr (63 likes)

  5. @Boms (54 likes)

  6. @Roc (52 likes)

  7. @Realize_1 (36 likes)

Gratulerer!

BERGENBIO TO PRESENT AT CARNEGIE VIRTUAL NORDIC HEALTHCARE SEMINAR

6 Likes

BERGENBIO ANNOUNCES PUBLICATION IN CELL REPORTS MEDICINE JOURNAL INDICATING EFFICACY OF BEMCENTINIB IN STK11/LKB1 LUNG CANCER POPULATION

5 Likes

Noen som kan oversette dette til et menneskelig språk- i kortformat?

Kort fortalt; Bra potensiale innenfor et gigantisk marked.

BgBio har allerede fått FDA Fast track her, etter respons i en NSCLC subgruppe.

Subgruppen utgjør ca; 20% av dette markedet:

Konventet den summen til nok

1 Like