Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Når er ASCO nå igjen?

Starten av Juni.

Helt enig hva angår Riegel. 36 mill usd fra påbegynt fase 3 til produktet er på markedet. Slik jeg ser det er det helt usannsynlig at de går for dette løpet alene.
Her kan det være flere løsninger som voldgiftsdommen har understreket.
Den mest atraktive vil nok være utlisensiering etter fase2 hvor Riegel har krav på 35% av Bgbio sine inntekter. Ettersom Bemcentinib kanskje blir en “cornerstone” i forskjellige behandlingsformer vil nok dette på lang sikt være det mest lukrative dersom bruken av Bemcentinib utvides. Biomarkøren(e) vil fremdeles være Bgbio sin, og generere egne inntekter. De vil også sitte igjen med BG601 og det ADC får til der.

2 Likes

Og de har jo også sitt eget antistoff i pipeline, i tillegg til det som er utlisensiert til ADC. Så her er det rom for masse oppeside der man har 100% eierskap.

Pluss at de har noe preklinisk som de ikke har annonsert enda…

1 Like

Nok en analytiker som setter kursmål godt over dagens nivå :

H.C. Wainwright Reiterates Buy Rating on Bergenbio ASA (BGBIO:NO)
November 20, 2019 7:35 AM EST
H.C. Wainwright analyst Joseph Pantginis reiterated a Buy rating and NOK60.00 price target on Bergenbio ASA (BGBIO:NO).

https://www.streetinsider.com/Intl+Ratings/H.C.+Wainwright+Reiterates+Buy+Rating+on+Bergenbio+ASA+(BGBIO%3ANO)/16157916.html

3 Likes

Greit

Litt unødvendig å spamme tråden med gamle nyheter.

3 Likes

Hva ville vært dine kommentarer til de artiklene du viste frem her? om du bare sa en setning til hver så hadde det hatt verdi

1 Like

hva i alle dager gjør det med ett tilbakeblikk ?
spamme tråden :sweat_smile: må du få deg litt frisk luft @busk1

innlegget var bra det @ufo

BGBIO er nytt for meg og jeg er kanskje ikke alene i den situasjonen.
Men enig i det at nyhetsverdien vel ikke er overveldene.

Intensjonen var god og bruker ikke mere energi på det

:slight_smile:

3 Likes

Litt mere om Orphan drug designstion for Bemcentinib/BerGenBio:

https://www.orpha.net/consor/cgi-bin/ResearchTrials_ClinicalTrials_Simple.php?lng=EN&LnkId=3601&Typ=Product&from=rightMenu

Første post her og har egentlig ikke så mye peiling, men er ikke dette bra for BergenBio?

4 Likes

Ja, dette kan på sikt være viktig. NSCLC er jo en stor indikasjon, og Kina er et land hvor dette er svært utbredt pga forurensning og røyking (my guess). Så hvis BGB324 fortsetter å vise god effekt på AXL+ pasienter er dette en KJEMPEmulighet økonomisk, selv om prisingen vil være lavere enn i USA.

3 Likes

Det er nok langt frem dit ennå. Men det åpner jo et større marked for kombinasjonen. Så du har nok helt rett. (men jeg synes jeg så noen mente dette var en fordel for noen andre bingotek selskap på oslo børs?)

1 Like

Gode nyheter for PCIB idag, kjekt når man sitter 50/50 av risiko porteføljen i PCIB og Bgbio! Og snart er det ASH også med Bemcentinib på plakaten, er nesten for spennende dette her.

Det blir vel Merck som melder en liknende avtale eller kanskje til og med et oppkjøp med Bgbio ila 2020-21 :sunglasses::facepunch::ok_hand:!!

4 Likes

Er BergenBio neste selskap ut for reprising…kan vel bli en fin desember?

1 Like

vet ikke om eg tåler mer Lothian , men kjør på :wink:

1 Like

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @larsmkn (123 likes)

[quote=“Larsmkn, post:1967, topic:2340”]

1. @Flottesen (53 likes)
  1. @Mykle (46 likes)

Resten av topp 10:

1. @Ekornet (46 likes)

2. @Nocturne (46 likes)

3. @drdr (45 likes)

4. @Boms (37 likes)

5. @Sjakk (25 likes)

6. @Savepig (20 likes)

7. @anon48632287 (16 likes)

Gratulerer!

BergenBio lagger noe voldsomt ift resten av norsk biotek den siste måneden.

Er det ASH som skal sette igang rallyet…eller eventuelt en økt interesse fra Merck?

PCIB og AZ KAN føre til en økt interesse for hele norsk biotek…

1 Like