En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @Mykle (79 likes)
- @larsmkn (61 likes)
- @Ekornet (51 likes)
Resten av topp 10:
-
@drdr (48 likes)
-
@Boms (32 likes)
-
@Sjakk (23 likes)
-
@Savepig (22 likes)
-
@Flottesen (20 likes)
-
@ufo (20 likes)
-
@Buffet (20 likes)
Gratulerer!
Ny rapport om BerGenbio ut fra Trinity Delta. Dette er en analyse som BGBIO selv har betalt for, men veldig nøye og omfattende. Vil anbefale alle å lese den: https://www.trinitydelta.org/research-notes/axl-opportunities-opening-up/
Flott! Skal leses nøye, interessant å se at de øker kursmålet (edit) selv om det er ganske marginalt.
Noen som har lett tilgjengelig trigger punkter for BergenBio?
Og Bemcentinib er godt plassert for å ytterligere bedre overlevelse, især hos AXL-positive, en gruppe det som regel går dårlig med
BERGENBIO MEETS EFFICACY ENDPOINT for FIRST STAGE OF PHASE II TRIAL WITH AXL INHIBITOR BEMCENTINIB IN COMBINATION WITH KEYTRUDA[®] IN NSCLC PATIENTS PROGRESSING ON IMMUNE CHECKPOINT INHIBITORS
Dette ser vel svært lovende ut
Richard Godfrey, Chief Executive Officer of BerGenBio, said: "Reversing resistance to immune checkpoint inhibitors in patients who have relapsed on immunotherapy is a highly desirable alternative to the second-line chemotherapy standard-of-care. We are very excited with these early results in this challenging setting and look forward to expanding the study to confirm these findings and reporting comprehensive translational insight. Furthermore, Cohort C in NSCLC patients having failed 1L chemo-checkpoint inhibitor combination is
now recruiting, and top line data should be available in the coming months."
Og der forsvant plutselig et av de større nærtstående negative overhengene jeg kunne se!
Denne studien doserte første pasient i april, og “efficacy endpoint” var respons i minst èn pasient. TIden gikk og den gikk uten noe beskjed. Må innrømme at jeg ble litt pessimistisk til positv melding her, men der kom den fader meg!
Og jeg som kjørte jo risk-off etter nyttår!
Vi for se om jeg klarer å jage denne i morgen da
Denne var fin å få en bekreftelse på.Interessant å få tallene nå etterhvert.Kan fort bli en oppkjøpskandaidat dette👍
Noen som vet hvor mange som er innrullert?
Solgte alt av BGBIO i dag… Kunne ikke valgt et bedre tidspunkt
Lykke til i morgen.
Huff den svir… Men vi har vel alle gjort liknende flere ganger opp igjennom!
Har selv lastet opp fortløpende siden i sommer og som jeg skriver over så er det et enormt moment i alt som har med lungekreft å gjøre, Bgbio er på fremarsj og har biomarkør-data som går parallelt med studiene sine, sektoren på Osb er bull og investor-verdenen begynner kanskje så smått å få øynene opp for det kalde nord.
Nei bare å komme seg på hesten igjen! Masse å gå på, better på oppkjøp, utlisensering på en-tre av indikasjonene, eller rett og slett at de får godkjenning for AML for egen maskin
Har fulgt med på denne en liten stund, men foreløpig avventet inngang.
Noen grunn til at det ikke blir klassisk sell on news (typisk Biotek) på denne?
Inntrykket mitt er at det primært er oppdateringer som innebærer penger som klarer å løfte aksjene.
182000 får diagnosen nsclc i USA årlig.
21450 får diagnosen aml i USA årlig.
«Fra cancer.net»
Om det blir 1L eller 2L sammen med Keytruda som Soc innen nsclc.
Eller mono i «elderly AML» med Fast Track.
+++
Oppkjøpspris anyone?
Vanskelig! Mohn selger ikke billig. Usikker på hva investinor sin policy er.
Vil kanskje komme ann på hvordan de tar studiene videre nå og hvordan det finansieres. Styret har sagt at de er ute etter å skape aksjonærverdi. Samtidig har jeg en følelse at Mohn ønsker arbeidsplasser også, feks at en avdeling blir i Norge også ved et salg, a la Algeta som vel har noe produksjon i Norge om jeg ikke tar feil?
Verdsettelse under 10-14 mrd virker uanset helt usannsynlig i mine øyne. Gir vel ca pris på 180-220 kr per aksje ved salg.
Andre?
Tror vi er langt over det estimatet.Keytruda som kan selges i mange år ekstra på en stor del av pasientene.Snakk om symbiose.Kan ikke se annet en et høyt bud her.30-40 mrd???