Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

DnB har tatt ned dekning av BergenBio?

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

6 Likes

Huff. Bare surrete gamlinger og jeg som kjøper BGBIO for tiden? :smile:

hehe, biotek-emisjoner er finurlige greier. Investorer overtegner seg for så å selge seg ut fortest mulig uansett hvor stort tapet blir :joy: :joy:

1 Like

Neida…jeg laster også.Muligens litt surrete , men ikke så veldig gammel.

I will be buying more. If i learnt one thing over the last few years…is that there is no rush to buy in norsk biotech…

3 Likes

Jeg skal også inn igjen i Bergenbio, uten tvil.

BERGENBIO ASA: RESULTS FOR THE FOURTH QUARTER AND FULL YEAR 2019

3 Likes

Så er Q4-rapporten tilgjengelig:

1 Like

Og direkte lenke til webcasten https://webcast.seria.no/client/mobile/?id=98164519

Ikke direkte nyheter her, men slidene med pipelinen og de ulike forsøkene ser i mine øyne positive ut. Resultatene er gode, veien frem er ikke for lang og markedet trenger BGB324.

5 Likes

Any thoughts on the webcast? All seems to moving along in the right direction from my side. As RG mentioned, Axl becoming increasingly viewed as a good target by the scientific community, can only be seen as a good thing when coming to partnering discussions etc.

4 Likes

Type dobbel bunn, oder was?
Valgte å plukke litt mer i dag. Når vi kommer ut i Mars tenker jeg det skal dryppe inn nyheter. Om ikke før!
God helg!

3 Likes

Godt mulig og godt observert! God helg @Mykle.

Aktuell som førstelinjebehandling i akutt myeloid leucemia !!!
Bekrefter økende og mye interesse fra større aktører og samtale om partner
Liten perle dette ….Kan vel ikke være uoppdaget lenge

4 Likes

Helt enig med deg. Dette er en uoppdaget edelsten.

Blir i presentasjonen i dag spurt om funding videre.Ser tydeligvis ikke dette som et problem og referer ganske direkte til partner.Gjentar flere ganger at det er hot og stor interesse, samt at minst en av aktørene har major fundingmuligheter….pent

Antar det er snakk om Merck.

Tja. Tror det er flere som er interessert i Bergen Bio!