Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Bemcentinib neste? :metal:

3 Likes

lavere børskurs enn emikurs er vel nærmest et must i denne bransjen.

1 Like

Det er det ikke på generelt grunnlag. Har sett flere tilfeller av svensk biotek stige etter emisjonen.
Kursen steg i dag tidlig og holdt på å bryte opp ut av den nedgående trenden men den generelle stemningen på olje- og fiskbørsen i Oslo dro BGBIO ned med seg.

har sett det samme, så mer rettet mot oslo-børs :slight_smile:

Jeg begynte først å investere i BGBIO da selskapet fikk fast track. Mener nå at dagens kurs er heeeelt åndsvakt lav og er overbevist om at den skal korrigeres kraftig opp om ei så lenge.

3 Likes

Sterk avslutning på en ellers rød børsdag!

DnB har tatt ned dekning av BergenBio?

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

6 Likes

Huff. Bare surrete gamlinger og jeg som kjøper BGBIO for tiden? :smile:

hehe, biotek-emisjoner er finurlige greier. Investorer overtegner seg for så å selge seg ut fortest mulig uansett hvor stort tapet blir :joy: :joy:

1 Like

Neida…jeg laster også.Muligens litt surrete , men ikke så veldig gammel.

I will be buying more. If i learnt one thing over the last few years…is that there is no rush to buy in norsk biotech…

3 Likes

Jeg skal også inn igjen i Bergenbio, uten tvil.

BERGENBIO ASA: RESULTS FOR THE FOURTH QUARTER AND FULL YEAR 2019

3 Likes

Så er Q4-rapporten tilgjengelig:

1 Like

Og direkte lenke til webcasten https://webcast.seria.no/client/mobile/?id=98164519

Ikke direkte nyheter her, men slidene med pipelinen og de ulike forsøkene ser i mine øyne positive ut. Resultatene er gode, veien frem er ikke for lang og markedet trenger BGB324.

5 Likes

Any thoughts on the webcast? All seems to moving along in the right direction from my side. As RG mentioned, Axl becoming increasingly viewed as a good target by the scientific community, can only be seen as a good thing when coming to partnering discussions etc.

4 Likes

Type dobbel bunn, oder was?
Valgte å plukke litt mer i dag. Når vi kommer ut i Mars tenker jeg det skal dryppe inn nyheter. Om ikke før!
God helg!

3 Likes