Godt mulig og godt observert! God helg @Mykle.
Aktuell som førstelinjebehandling i akutt myeloid leucemia !!!
Bekrefter økende og mye interesse fra større aktører og samtale om partner
Liten perle dette ….Kan vel ikke være uoppdaget lenge
Helt enig med deg. Dette er en uoppdaget edelsten.
Blir i presentasjonen i dag spurt om funding videre.Ser tydeligvis ikke dette som et problem og referer ganske direkte til partner.Gjentar flere ganger at det er hot og stor interesse, samt at minst en av aktørene har major fundingmuligheter….pent
Antar det er snakk om Merck.
Tja. Tror det er flere som er interessert i Bergen Bio!
Hvis ledelsen selv hausser avtale med funding så må det være ganske sikkert.
Hva sa de litt mer konkret?
Økende og stor interesse fra pharmaindustrien.Snakket om partner, men ville ikke gå inn på noe konkret.Åpnet for dette og ville ikke gå inn på om det var behov for å hente inn mer penger.Hørtes ut som det ikke var et aktuelt tema, men det er selvsagt åpent for tolkning.Bekreftet svært gode resultater og ga konensus til at førstelinjebehandling for AML kunne være en mulighet.Sa også at det var flere interessenter og høres vel egentlig ut som det jobbes hardt med avtaler nå…
Hadde ikke de emisjon for en uke siden? Hvorfor var fokuset på å hente penger? Oslo børs ass
Økonomi er alltid viktig.Koster mye og mer å drive store studier videre.Dette er frem i tid, men saken ble adressert i presentasjonen og da kom det opp…
Dette sier jo ledelsen i stort sett alle norske biotekselskaper.
Hører samme snakket i Nano, Trvx, Ultimovacs, Pcib…
Helt enig der.Gikk derimot langt og bekreftet flere aktører og antydet at finansiering ikke vil bli et problem.Så veldig selvsikker ut der.Synsing, men virker som det er konstruktive forhandlinger på gang.
Link?
Vanskelig dette med hjemmesider og/eller Google:
https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20200211_4
Kunne jo bare referert til q4
Jeg er long i bgbio grunnet AML indikasjonen, lunge er spennende især med biomarkørerene, men det er med AML jeg tror man kan slå markedet fordi den jevne investor kanskje ikke har tatt innover seg at:
- AML behandling er svært toksisk for en eldre garde og Bemcentinib har en utmerket safety profile som gjør den aktuell hos denne gruppen. Mange får ikke tilbud om noen behandling omtrent, især over 70-74 år gamle.
- at det kan være aktuelt som førstelinje hos eldre med AML sier seg selv.
- kan også være aktuell som kombinasjonsbehandling med nåværende 1. linjeregime?
- enkelt administrert, muliggjør hjemmebehandling eller på lokalsykehus i en sårbar fase av livet.
- stor pasientpopulasjon (!)
- eneste selskapet med klinisk studie på AML og Axl, nå med Fasttrack i FDA.
- mesteparten av aksjene er i langsiktige hender især i kretsen rundt Mohn.
Fikk endelig tid til å se gjennom q4.
Godfrey sier han sikker på at Bencentinib vil dominere feltet innenfor Axl hemmere fremover. Et område som får mer og mer fokus, oppmerksomhet og aksept.
Videre sier han jo rett ut at de er i dialog med flere selskaper om mulige utfall for partnerskap.
For Merck sin del vurderer jeg det slik at de venter på mer data fra Keytruda refractory pasientene. Her må vi vel vente til Asco, men han sier samtidig det kommer mer info «during the next months» Hvor mange som responderer her vil kunne utløse et jordskjelv i kursen, og tenker en posisjonering vil skje etter uroen fra emisjonen har lagt seg. Her bør folk våkne.
Oppsettet på registreringsstudiet i AML med 200 pasienter høres jo også veldig overkommelig ut med tanke på hvor fort de rekruterer. Bergenbio er vel eneste selskap i Norge som børsmelder at de starter et studiet, og samtidig at studiet er fult rekrutert. Says it all!
De siste 3-4 månedene er dette caset betydelig styrket, og jeg tror vi går en spennende vår i møte.
Det kan også komme kaniner opp av hatten
En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis
Hvilke nyheter kan vi vente i mars?
Det drypper jo inn nyheter relativt hyppig i Bergenbio selv om markedet ikke ser ut til å absorbere verdien i de. Det jeg venter på er:
- Oppdatering på Bergamostudien i MDS og AML. Investigator sponsored studie på 8 sykehus i Tyskland.
- Pancreas studie i US. Også investigator sponsored. Nytt om rekruteringen her.
- Glioblastom. Også US investigator sponsored studie. First pasient dosed.
- Oppdateringer på Keytruda refractory pasienter. Nok litt tidlig enda. Ble sagt next months.
- Mer om planer for Bgb149. Fibrose? Annet?
- Oppdatering fra ADC Therapeutics på ADCT/BGB601. Lisensiert fra Bergenbio.
- Oppdatering Melanoma
Og helt sikkert ting jeg overser/ikke vet om. Noen som kan tilføye noe?
Med Bergenbio sin pipeline, status på studier, interessen fra fagmiljø/sponsa studier fremstår det helt klart for meg at Bergenbio er en underdog i bioteksfæren på Oslo børs. En underpriset en som sådan.