Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Kan vel ha noe med Q4 og 2019 presentasjonen som kom ut. Men synes det er rart at det ikke har vært noe skriv om dette hos FA, E24, DN etc. Rapporten ligger ute på Bergenbio. Den kvartallsrapporten kom ut i stillhet. Da forsvant jo den triggeren.

1 Like

Mye av det pressen vanligvis dekket viket for overskriftene om verdens undergang. De genererer langt flere klikk på artiklene.

2 Likes

Småtungt å være Bergenbio, og biotek investor generelt, i disse dager! Herre min hatt som disse aksjene faller i urolige tider.

Får snitte ned, igjen, da. Er på godt under 20 nå. Nesten som “gamle dager” i Bgbio dette her hehe.

Dette innlegget gleder jeg meg til å løfte fram igjen, på et eller annet tidspunkt.

Meget god oppsummering :trophy:

3 Likes

Er det et ironisk innlegg? Ikke lett å tyde den.

Nei, den er heilt alvorlig.

Holder topp 50 hardt på aksjene så er der kun 18% utenom som kan kjøpes ved en melding.

Nå blir der sikkert noe trading derfra også, men det kan hjelpe på en rekyl.

3 Likes

Nei, det er ikke ironisk ment.

Kort men positivt intervju med CEO R. Godfrey:

1 Like

Tenk å fått emisjonen i fanget på dager som dette :sweat_smile: :see_no_evil: Bra timet emi :ok_hand:

1 Like

burde bare avlyse den. trodde 18 var grei inngang, men det var det ikke.

BerGenBio ASA: Approval of Prospectus

BerGenBio ASA: Commencement of the subsequent offering

Merkelig at de ikke avlyste denne. Kan det være at de har noe info å komme med før den 12. mars som, selv i disse virus tider, kan dra kursen over 18 igjen ?

1 Like
5 Likes

Volumet i aksjen er jo ikke veldig stort mtp på fallet. Kan vi da tenkte oss til at top 50 sitter og at det er småsparer som selger i panikk?

2 Likes

Du kan være ganske så sikker på det ja!

Hva er det som gjør at bergenbio fremstår som mye mindre populært kontra de andre norske biotek selskapene? Tenker da mest på lite omtale på dvs forum. De er jo kommet relativt langt i utviklingen og hatt det jeg tolker som oppløftende resultater.

Godt spørsmål, har ingen gode svar :man_shrugging:

Feil fjøs, og ikke under Radforsk er min enkle forklaring på det.

Trond Mohn økte idag med 60000 nye aksjer