Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Nei, det er ikke ironisk ment.

Kort men positivt intervju med CEO R. Godfrey:

1 Like

Tenk å fått emisjonen i fanget på dager som dette :sweat_smile: :see_no_evil: Bra timet emi :ok_hand:

1 Like

burde bare avlyse den. trodde 18 var grei inngang, men det var det ikke.

BerGenBio ASA: Approval of Prospectus

BerGenBio ASA: Commencement of the subsequent offering

Merkelig at de ikke avlyste denne. Kan det være at de har noe info å komme med før den 12. mars som, selv i disse virus tider, kan dra kursen over 18 igjen ?

1 Like
5 Likes

Volumet i aksjen er jo ikke veldig stort mtp på fallet. Kan vi da tenkte oss til at top 50 sitter og at det er småsparer som selger i panikk?

2 Likes

Du kan være ganske så sikker på det ja!

Hva er det som gjør at bergenbio fremstår som mye mindre populært kontra de andre norske biotek selskapene? Tenker da mest på lite omtale på dvs forum. De er jo kommet relativt langt i utviklingen og hatt det jeg tolker som oppløftende resultater.

Godt spørsmål, har ingen gode svar :man_shrugging:

Feil fjøs, og ikke under Radforsk er min enkle forklaring på det.

Trond Mohn økte idag med 60000 nye aksjer

Hyggelig det da. Blir for han som om jeg økte med 60 aksjer det da😂

1 Like

Hvor har du dette fra?

Bergenbio ligger fremst i et helt nytt segment av kreftbehandling som åpner seg nå. Bare se på hvor mange som kjører AXL studier. Og ingen andre har AML studie, nå med fasttrack. Deres hemmer er selektiv. Enkelt tablett. Stødig hovedinvestor som skal ha dette frem koste hva det koste vil, nå er vi ikke veldig langt unna heller.

Bergenbio er slik jeg ser en fair sjangs til å slå markedet med å være her før resten, inkludert alle andre på diverse fora :wink: :sunglasses:

1 Like

Kjøpte meg gradvis opp hver måned i 2017,2018 og 2019 frem til min far på 79 fikk diagnose AML på Moflata i Skien 9 april 2019.
Når jeg hadde med papirer om klinske studier til onkolog så gliset han bare.

Var dessverre for sent for min far som døde 20/7-19.

Skummel sykdom som er rask.

Min far startet på Vidaza men den viste seg og ha null effekt.
Kjempet i det lengste for og få han med i studier og BGB324 og var som aksjonær i kontakt med tidligere CMO.
Jeg har stor tillit til ledelse i selskapet.

Jeg kommer til og fortsette og kjøpe i BGBIO da AML brått ble personlig for snart 1 år siden.

Det finnes ingen effektiv behandling for eldre pasienter som ikke tåler intensiv cellegift.

Bemcentinib viser oppmuntrende resultater selv i mono.

En del av meg håper og tjene masse mens en annen del håper at det ikke går bra.
Blir vondt når/hvis dagen kommer og vi har medisinen som kunne reddet pappa.

Personlig så synes jeg BGBIO har gått under radaren for de fleste.
Alt vi ønsker i et biotech selskap er på plass.
De største investorene er stabile.
Samarbeid med BP.

17 Likes

Nå må først panikken legge seg, så tror jeg på jevn stigning mot sommeren og Asco.

1 Like