Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Følgende innlegg skrevet av sykepleier på vegne av min far i hans personlige plan er vond og lese.

Fortsetter og handle.

15 Likes

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @larsmkn (84 likes)
  1. @Mykle (79 likes)
  1. @ezPappi (42 likes)

Resten av topp 10:

1. @Boms (41 likes)

2. @Ekornet (31 likes)

3. @drdr (29 likes)

4. @Flottesen (26 likes)

5. @Savepig (23 likes)

6. @Pjolter (21 likes)

7. @Buffet (19 likes)

Gratulerer!

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

BerGenBio ASA: Share capital increase

Noen uker gammelt, men lite intervju i Targeted Oncology med Matthew Krebs som kjører nsclc studien for Bergenbio. Ikke noe nytt, men bekrefter hvor spennende cohort b og c er.

If that does pan out, we want to take this forward into larger studies potentially in the randomized setting and potentially even in the frontline setting as well.

7 Likes

Dette var vel en god avslutning på dagen …:slight_smile:

1 Like

Hehe, joda. Fremdeles alt under 20 er tull og tøys.

2 Likes

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

4 Likes

Pent Trond!

Trond plukker småsmuler. Kjekt det. Verdt å nevne at hans søster og nevø økte med 450’ aksjer i forrige uke. Alle andre på toppen økte, og når Mohn får sine aksjer tilbake etter utlån ifb. emi ser det ut som topp 50 er på over 85%. Hvilke andre bioteks på OB har en slik sits?

Ser Fourty Seven blir kjøpt av Gilead for +40 milliarder. Kjenner ikke til teknologien utover det jeg leste på web, men fikk assosisasjoner til Bgbio.
First in class blir nevnt…
En kombo med magrolimab og bemcentinib høres ut som en del av fremtidens cocktail.

3 Likes

Han gir seg ikke denne Trond…:slight_smile:

3 Likes

Har han kanskje tenkt å ta selskapet av børs?

Hva tjener man på det og hva skjer i slike tilfeller med eksisterende aksjonærer?

Slik som småvolum får styre denne aksjen hadde det nok vært i alle longs sin interesse.

Mulig han fremsetter et tilbud til eksisterende aksjonærer, tar selskapet av børs, og selger det til BP når tiden er inne utviklingsmessig om 2-3 år.

Da må nok Mohn ha flere aksjer enn nå.
Jeg opplever heller ikke Mohn som aksjonærfiendtlig ovenfor småaksjonærer som oss.

Jeg ser heller Mohn sine kjøp som at han har tro på caset og at han har fått gode signaler fra selskapet.

Når det er sagt så skulle jeg gjerne sett BGBIO notert et annet sted enn i Oslo.

Når det gjelder repemi så tror jeg at jeg står over.
Av etiske og moralske grunner burde jeg vel benyttet meg av de rettene jeg har til 18kr pr aksje men økonomisk er det ikke veldig lurt.

1 Like

Merkelig at de ikke har avlyst rep emi, men det kommer vel. Jeg har supplert godt utover utvanningen, og vil nok også stå over. Deler av det som kommer ut på markedet er jo emiaksjer, så en støtter jo selskapet ved å ta imot disse.

Jeg er ved bedre tro en noen gang, men skal være ærlig på at jeg ønsker ikke å sitte i 3 år til på disse nivåene kursmessig. Føler meg ganske sikker på en posisjonering utover våren. Tenker en dobling fra dagens nivå inn mot oppkjøringen til Asco :innocent:

2 Likes

Jeg tror det han (Mohn/Mateva) gjør er støtte-handel for å heve kursen 18+ kr for å hjelpe bgbio (og selvfølgelig sin investering i selskapet) å gjennomføre planlagte emi og tegning til neste uke 11.03. (på 18 kr) og ikke minst forsyne seg med billige aksjer som etter min mening er latterlig priset lavt!
Jeg skulle gjort samme hvis jeg var på hans posisjon :wink:

2 Likes

Reparasjonsemisjonen måtte vel bli stoppet før den ble vedtatt gjennomført på den ekstraordinære generalforsamlingen, så nå må den bare gå sin gang. Kostnadene med VPS, prospekt og annet er tatt uansett. Kommer selskapet med en eller annen overraskende nyhet før utløpet av fristen, ville det jo dessuten blitt et hylekor uten like.
Mohn og selskapet hans kjøper vel bare aksjer fordi det er billig, og vi skal etter mitt syn være glade for å ha ham med på aksjonærlisten. :pray:

4 Likes