Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hyggelig det da. Blir for han som om jeg økte med 60 aksjer det da😂

1 Like

Hvor har du dette fra?

Bergenbio ligger fremst i et helt nytt segment av kreftbehandling som åpner seg nå. Bare se på hvor mange som kjører AXL studier. Og ingen andre har AML studie, nå med fasttrack. Deres hemmer er selektiv. Enkelt tablett. Stødig hovedinvestor som skal ha dette frem koste hva det koste vil, nå er vi ikke veldig langt unna heller.

Bergenbio er slik jeg ser en fair sjangs til å slå markedet med å være her før resten, inkludert alle andre på diverse fora :wink: :sunglasses:

1 Like

Kjøpte meg gradvis opp hver måned i 2017,2018 og 2019 frem til min far på 79 fikk diagnose AML på Moflata i Skien 9 april 2019.
Når jeg hadde med papirer om klinske studier til onkolog så gliset han bare.

Var dessverre for sent for min far som døde 20/7-19.

Skummel sykdom som er rask.

Min far startet på Vidaza men den viste seg og ha null effekt.
Kjempet i det lengste for og få han med i studier og BGB324 og var som aksjonær i kontakt med tidligere CMO.
Jeg har stor tillit til ledelse i selskapet.

Jeg kommer til og fortsette og kjøpe i BGBIO da AML brått ble personlig for snart 1 år siden.

Det finnes ingen effektiv behandling for eldre pasienter som ikke tåler intensiv cellegift.

Bemcentinib viser oppmuntrende resultater selv i mono.

En del av meg håper og tjene masse mens en annen del håper at det ikke går bra.
Blir vondt når/hvis dagen kommer og vi har medisinen som kunne reddet pappa.

Personlig så synes jeg BGBIO har gått under radaren for de fleste.
Alt vi ønsker i et biotech selskap er på plass.
De største investorene er stabile.
Samarbeid med BP.

17 Likes

Nå må først panikken legge seg, så tror jeg på jevn stigning mot sommeren og Asco.

1 Like

Følgende innlegg skrevet av sykepleier på vegne av min far i hans personlige plan er vond og lese.

Fortsetter og handle.

15 Likes

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

1. @larsmkn (84 likes)
  1. @Mykle (79 likes)
  1. @ezPappi (42 likes)

Resten av topp 10:

1. @Boms (41 likes)

2. @Ekornet (31 likes)

3. @drdr (29 likes)

4. @Flottesen (26 likes)

5. @Savepig (23 likes)

6. @Pjolter (21 likes)

7. @Buffet (19 likes)

Gratulerer!

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

BerGenBio ASA: Share capital increase

Noen uker gammelt, men lite intervju i Targeted Oncology med Matthew Krebs som kjører nsclc studien for Bergenbio. Ikke noe nytt, men bekrefter hvor spennende cohort b og c er.

If that does pan out, we want to take this forward into larger studies potentially in the randomized setting and potentially even in the frontline setting as well.

7 Likes

Dette var vel en god avslutning på dagen …:slight_smile:

1 Like

Hehe, joda. Fremdeles alt under 20 er tull og tøys.

2 Likes

BerGenBio ASA: Primary Insider notification

4 Likes

Pent Trond!

Trond plukker småsmuler. Kjekt det. Verdt å nevne at hans søster og nevø økte med 450’ aksjer i forrige uke. Alle andre på toppen økte, og når Mohn får sine aksjer tilbake etter utlån ifb. emi ser det ut som topp 50 er på over 85%. Hvilke andre bioteks på OB har en slik sits?

Ser Fourty Seven blir kjøpt av Gilead for +40 milliarder. Kjenner ikke til teknologien utover det jeg leste på web, men fikk assosisasjoner til Bgbio.
First in class blir nevnt…
En kombo med magrolimab og bemcentinib høres ut som en del av fremtidens cocktail.

3 Likes

Han gir seg ikke denne Trond…:slight_smile:

3 Likes

Har han kanskje tenkt å ta selskapet av børs?

Hva tjener man på det og hva skjer i slike tilfeller med eksisterende aksjonærer?