Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

“BerGenBio AS has an analyst consensus of Moderate Buy, with a price target consensus of $6.17.” Skulle bety vel rundt 60 kroner det nå…

https://www.analystratings.com/articles/bergenbio-as-brrgf-gets-a-buy-rating-from-h-c-wainwright/

4 Likes

470m NOK in cash, MCAP 920m NOK = pipeline value is 450m NOK!!! The lowest P/B to date despite decreasing pipeline risk! If you know any other nordic biotech company with such low P/B and strong pipeline headlines - let me know!?

3 Likes

BerGenBio ASA: Last day of subscription period in the subsequent offering

1 Like

BerGenBio ASA: Results of the subsequent offering

Eh… Det var faktisk noen som tegnet seg i denne emisjonen? Helt seriøst? Hva er det jeg ikke skjønner? :roll_eyes:

bare 35% i minus da. Bedre enn mange av oss for tiden :joy:

1 Like

Veldedighet? Støtte et godt formål??

BerGenBio ASA: Final results of the subsequent offering

Hmmmm. Vi vet Bemcentinib har blitt brukt mot Ebola. Med suksess.

1 Like

Mot ebola og mot zika.
“Medisinen det er snakk om er den ikke-godkjente ebolamedisinen Remdesivir.”

1 Like

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

BerGenBio ASA: Annual general meeting

Postet denne på PCIB tråden.
Ble veldig imponert når jeg tok et dykk inn i Bergenbio sine patenter og mulige fremtidige patenter.

———

Ref til min siste post over “In the Shoes of Investors”. Har hentet ut data fra forskjellige firma som viser antall patenter og publiseringer som er aktive.

PHO Patenter 30 Publiseringer 13

PCIB Patenter 11 Publiseringer 6

BGBIO Patenter 8 Publiseringer 8

Algeta Patenter 4 Publiseringer 4

TRVX Patenter 4 Publiseringer 0

ULTIMO Patenter 2 Publiseringer 0

NANO Patenter 2 Publiseringer 0

Publisering = avventer mulighet for patent

PHO har en miks av alt mulig – mye gammelt. Bergenbio har en fin miks med mye nytt. Algeta ble satt inn som referanse. Når det gjelder de to nederste på lista, så kan man jo si det slik: håper patentene er solide.
https://patents.justia.com/

7 Likes

Takk for informasjonen til deg Mr.!

Bergenbio opp 5,8 % kl 14.30, resten av biotek faller. Kommer det endelig tilsyne hvor mye av selskapet som er i langsiktige hender?

1 Like

En fersk aksjonærliste for BGBIO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Er det noen som følger BGBIO tett som kan si noe om hvorfor Dominic Smethurst kun hadde stillingen som CMO i selskapet i tre måneder?

Interessant ettersom samme person nå er ansatt som interim CMO i NANO.

Ingen dramatikk. Dyktig fyr som fikk et bedre tilbud i NANO der han også ser masse potensiale.

Han var bare interim i Bergen Bio. Hani Gabra som er cmo nå. Ingen smågutt dette…

Vice President in Early Clinical Development at AstraZeneca in Cambridge, UK, concurrently holding the positions of Professor of Medical Oncology at Imperial College London and Honorary Consultant in Medical Oncology at Imperial College Healthcare NHS Trust (since 2003) and Adjunct Professor at the Centre for Cancer Biomarkers at University of Bergen (since 2016). He was previously Head of Medical Oncology, Director of the Ovarian Cancer Action Research Centre and Head of Imperial College Cancer Clinical Trials Unit, as well as Chief of Service of the West London Gynaecological Cancer Centre at Imperial College London. Prior to that he was Cancer Research UK Clinical Scientist and Honorary Clinical Senior Lecturer/Consultant in Medical Oncology at the CRUK Medical Oncology Unit in the University of Edinburgh.

2 Likes

Dette er mitt første innlegg noen sinne. Jeg er lege og mener st BerGenBio er det mest interessante selskapet på børs og kraftig undervurdert. Neppe noen på denne tråden som er uenige i det. Jeg synes at en spennende tanke er at AXL inhibitoren til BergenBio kanskje kunne ha noe for seg på Covid19. Det er jo mistenkelig stille fra selskapet . Alle de andre har vært ute med aksjonærmeldinger i forbindelse med kliniske studier osv , men ikke BergenBio såvidt jeg vet. Mulig jeg har oversett noe. Noen tanker der ute rundt dette?

2 Likes