Hvorfor får hele Norge høre om denne ikveld, er det planlagt noe i media?
Vi kjenner vel alle norsk media…
Misforstå meg rett, det var en antakelse på grunn av hvordan de kaster seg over enhver covid-sak.
Kommer sikkert på kveldsrevyen
Ser ut til å smitte over på annen biotech også… Takk BGBIO!
Dette er utrolig, enestående og rett og slett vanvittig! Jeg fikk hjertet i halsen da jeg leste denne nyheten i går.
Hvis eller når BGBIO lykkes og vil forsyne verden med legemiddelet sitt mot Covid m.m. så vil selskapet bli verdt ufattelig mye mer enn i dag. Dagens kurs blir lommerusk i forhold. Og denne inntekten kommer i tillegg til å lage grunnlag for videre vekst og det første big pharma selskapet i Norge. Heeelt surrealistisk hva vi ser er i ferd med å skje.
Dette kommer fra en mann som vanligvis er svært skeptisk og tilbakeholdne.
Markedføringsmessig er jo dette gull! Kommer inn på nyheter verden over…
Ikke minst vil “alle verdens” leger vite hva AXL er og at Bemcentinib er legemiddelet som gjelder
DET har jeg tenkt også, for en fantastisk måte å smentere Bgbio som den lederen den er innenfor AXL.
Og la oss for all del ikke glemme, AML. Gjør et Google søk eller to. Bare den alene er verdt å være godt investert her
Heller ikke lenge til Amerikanerne begynner å ta en titt på denne aksjen for dagen. Er morgning der borte nå.
Enig, reelt potensial for noe enormt. Vi ser av volumet at flere og flere får vite om dette nå. Kanskje ikke tekinvestor-medlemskapet var så dumt allikevel De er jo ikke de eneste her, men bare at de får sponset studiet i super-fast-track er jo flott. Om det i tillegg fungerer bra blir potensialet virkelighet.
Jeg henger meg på😊
Altså, bare for å sette dagens omsetning i BGIO i perspektiv, den er i skrivende stund 228 705 153.
Her er de siste 5 års topp 20 dager omsetning i INDEKSEN!!!
Det er helt sykt. For en omsetning!
Lurer på om Storebrand rakk å komme seg inn igjen før dette… Var de som pumpet ut (grunnet “makro hensyn”) aksjer når den sank mye sist.
Er det kl 13.00 det er cb?
Dere som kan dette. De store salgspostene som ligger nå, sperrer for å handle billige aksjer?
Eller gevinstsikring?
Ordla meg kanskje feil. Men i min verden er 80 000 + aksjer en stor post haha. Sier vel mer om min beskjedne portefølje
Når nyheter sprer I USA, blir det som et tsunami hvor man ikke kan gjette hvor dette ender
Nå på the new York times
Hva er exit-strategien til folk her inne? Er det mange som tenker å ta delvis profitt på 50-60, eller har dere forhåpninger om videre oppgang mot 70 (and beyond)? Selv om jeg har sterk tro på AXL, så er det alltid nærliggende å tro at mesteparten av oppgangen nå bare er “vanlig” covid-hype… Hva tror dere?