Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Hvorfor får hele Norge høre om denne ikveld, er det planlagt noe i media?

1 Like

Vi kjenner vel alle norsk media…

Misforstå meg rett, det var en antakelse på grunn av hvordan de kaster seg over enhver covid-sak.

2 Likes

Kommer sikkert på kveldsrevyen

3 Likes

Ser ut til å smitte over på annen biotech også… Takk BGBIO!

2 Likes

Dette er utrolig, enestående og rett og slett vanvittig! Jeg fikk hjertet i halsen da jeg leste denne nyheten i går.
Hvis eller når BGBIO lykkes og vil forsyne verden med legemiddelet sitt mot Covid m.m. så vil selskapet bli verdt ufattelig mye mer enn i dag. Dagens kurs blir lommerusk i forhold. Og denne inntekten kommer i tillegg til å lage grunnlag for videre vekst og det første big pharma selskapet i Norge. Heeelt surrealistisk hva vi ser er i ferd med å skje.
Dette kommer fra en mann som vanligvis er svært skeptisk og tilbakeholdne.

11 Likes

Markedføringsmessig er jo dette gull! Kommer inn på nyheter verden over…

2 Likes

Ikke minst vil “alle verdens” leger vite hva AXL er og at Bemcentinib er legemiddelet som gjelder :chart_with_upwards_trend: :100:

8 Likes

DET har jeg tenkt også, for en fantastisk måte å smentere Bgbio som den lederen den er innenfor AXL.

Og la oss for all del ikke glemme, AML. Gjør et Google søk eller to. Bare den alene er verdt å være godt investert her :blush:

4 Likes

Heller ikke lenge til Amerikanerne begynner å ta en titt på denne aksjen for dagen. Er morgning der borte nå.

3 Likes

Enig, reelt potensial for noe enormt. Vi ser av volumet at flere og flere får vite om dette nå. Kanskje ikke tekinvestor-medlemskapet var så dumt allikevel :stuck_out_tongue: De er jo ikke de eneste her, men bare at de får sponset studiet i super-fast-track er jo flott. Om det i tillegg fungerer bra blir potensialet virkelighet.

2 Likes

Jeg henger meg på😊

2 Likes

Altså, bare for å sette dagens omsetning i BGIO i perspektiv, den er i skrivende stund 228 705 153.

Her er de siste 5 års topp 20 dager omsetning i INDEKSEN!!!

image

13 Likes

Det er helt sykt. For en omsetning!

1 Like

Lurer på om Storebrand rakk å komme seg inn igjen før dette… Var de som pumpet ut (grunnet “makro hensyn”) aksjer når den sank mye sist.

3 Likes

Er det kl 13.00 det er cb?

Dere som kan dette. De store salgspostene som ligger nå, sperrer for å handle billige aksjer?

Eller gevinstsikring?

Synes du det ligger ute så store poster da?

Det er omsatt 6 millioner aksjer i dag.

Ordla meg kanskje feil. Men i min verden er 80 000 + aksjer en stor post haha. Sier vel mer om min beskjedne portefølje

1 Like

Når nyheter sprer I USA, blir det som et tsunami hvor man ikke kan gjette hvor dette ender :star_struck:
Nå på the new York times :star_struck:

12 Likes

Hva er exit-strategien til folk her inne? Er det mange som tenker å ta delvis profitt på 50-60, eller har dere forhåpninger om videre oppgang mot 70 (and beyond)? Selv om jeg har sterk tro på AXL, så er det alltid nærliggende å tro at mesteparten av oppgangen nå bare er “vanlig” covid-hype… Hva tror dere?