Crazy
Plejer Radforsk ikke at sælge ud en dag som i dag?
Radforsk eier ikke i Bgbio
er dagens podcast innspillt? håper det kommenteres!
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-127 ikke hørt på enda…
Einarson kommenterer det såvidt (fra ca. 10 min). Ikke mye nytt, men han ser rasjonale for at BGBIOs produkt er valgt å ta med i studien i og med at viruset ser ut til å feste seg på AXL for å komme inn i cellene og at Bemcentinib ser ut til å hemme dette.
OK, på tide å inrømme inngang i BGBIO:
mitt dritt snitt er 41,17, solgte 1/3 etter en rask prat på TA chatten med zapp.
del gjerne ditt snitt, eller stem ned dette inlegget om det er ren forstyrrelse!
Kjøpt først på 41 og solgte alt på 45.
Fikk ny inngang på 37,50 
Dette vil jeg være med på å se hvor ender.
Snitt 17 kroner i går, men kjøpt mer på 42 i dag. Gikk meg litt vill i tradingen og tapte noen lapper på det. Har tro på videre oppgang i morgen!
Rocker et sylfrekt snitt på 38,95!
Men kan snitte ned hele veien til 20.
snitt på 43,50kr vurderte å selge på 46 men i kjent stil ble jeg med ned igjen😹
Thats the spirit, son!
Husk nå at det ligger spennende avlesning på nsclc i luften. Jeg venter på Keytruda refractory pasienter. Vi vet en eller flere responderer, og nå får vi snart vite mer.
Bemcentinib vil finne sin plass!
Godt det er noen andre som også er over 40! Har snitt på 46, skulle aktivere stop-loss og da gikk siden i stå. Refreshet og var allerede nede i 43,++ Da var det gjort. Bare å sitte i ro i båten.
Har snitt på 22 kr, men kunne vært bedre med litt mer tålmodighet. Har bare 4k aksjer, så ikke noe formue akkurat.
Innslag på 17 nyhetene til tv2 om BGBIO nå.
Jeg har snitt på 19,57 og er veldig happy. Solgte bitte litt på 48. Fikk litt kalde føtter og kjøpte tilbake raskt etter på 44,5. Kjøpte litt mer på 38.
Snitt 21,23 with some nice buys in the 12-13 range in the last month and a buy today at 37,7. Not planning on selling anytime soon.
Det var veldig positivt👌
Ja ikke dumt de snakket om hvor mye aksjen hadde gått i dag også, er nok mange som hopper inn i morgen😎
Virket som konsernsjefen kunne godt forstå at aksjen gikk 100% i dag…
Blir tut og kjør fra start igjen i morgen🙂
Dette gjør Bergenbio
- Bergenbio er et bioteknologiselskap med et forskerteam i Bergen og et klinisk utviklingsteam i Oxford.
- Har rundt 20 ansatte i Bergen.
- Bergenbio er notert på Oslo Børs og en pioner innen forståelse av AXL-teknologi.
- Har identifisert et protein – AXL – som er på celleoverflaten. AXL lar noen celler få større motstand mot medisiner og lar noen celler gjemme seg for kroppens immunforsvar.
- Har utviklet et medikament kalt bemcintinib som blokkerer og hemmer AXL-signalene og gjennom det gjør behandlingen mer effektiv.
- Selv om bemcentinib opprinnelig er utviklet for kreftbehandling, har BGBs medikament den generelle egenskapen at det hemmer AXL som bygger cellens motstandskraft.
- Bemcentinib er valgt til en hurtigarbeidende studie i et nytt britiskselskapets legemiddelnasjonalt fase 2 klinisk forsøk.
- Tar sikte på å få en tidlig indikasjon på om bemcentinib kan redde liv og forbedre resultatene hos de mestutsatte pasientene med COVID-19
- Skal teste 120 britiske forsøkspersoner (60 innlagte pasienter med COVID-19 og 60 i en kontrollgruppe som mottar standardbehandling) ved seks britiske NHS-sykehus.
Kilde: Bergenbio