Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Abonnerer ikke, men dette gjelder nok de andre studiene som skal presenteres. Vi var flere her som håpet på deltagelse på ASCO i slutten av denne måneden, og så fremt de ikke kommer med late breaking abstract (for å ha mer modne data), så er vel ESMO i September neste naturlige konferanse å delta på.
Dersom de står i en avsluttende fase 3 i covid 19 studiet på dette tidspunktet, og det kommer gode data fra lungekreftstudiet med Merck, vil det virkelig ta av.

AACR ble todelt i år, og har siste del medio Juni. Kanskje de deltar der, men tviler.

4 Likes

Artikkel fra 5. mai. Man har tatt forbehold knyttet til reparasjonsemisjon om nyheter som kan drive kursen mye opp. Man ønsker ikke å gi småaksjonærene en urimelig opsjonsverdi hvis kursen stiger mye.

Gode nyheter og rally betyr ingen repemi.

Men nå har jo kursen ligget under emipris så alle har fått muligheten til å kjøpe.

1 Like

Så han solgte 200000 aksjer så han kan kjøpe over det dobbelte til 15,- aksje når aksjene er verdt langt mer, den luringen.
Dette er superoppløftende og veldig lovende og positivt!

1 Like

Bare pjatt med andre ord i artikkelen.

Hadde jeg vært Godfrey ville jeg også sikret meg cash til å kunne løse ut 1,5 mill aksjer i nærmeste fremtid :crossed_fingers:

7 Likes

4D Chess :joy:

Hva angår ASCO i månedsskiftet, så er det langt fra umulig vi får noe allerede til uken.

1. Mai presentere resterende abstracts, og late breaking 28. Mai. Melding om at de gikk videre i chort b (cpi refractory) kom i slutten av Januar. Der vet vi at en eller flere responderte ved bruk av Bemcentinib. Topplinje data ble lovet «during the next months»

Personlig håper jeg på late breaking abstract. Dette ville sammenfalle noenlunde med avlesninger av Covid 19, og kan potensielt sende oss til stjernene :rocket:

3 Likes

Eneste grunn for de ansatte å eie aksjer fremfor opsjoner er vel ved utbytte? Dersom man forventer at Covid-19 satsingen medfører avtale med Big Pharma med milliardinntekter, så vil jo sikkert endel av dette komme som utbytte til aksjonærene.

Ved å selge litt aksjer nå, så har de ansatte penger til å løse inn opsjoner senere.

1 Like

Og at opsjoner har en innløsningsfrist :slight_smile: Har ikke sjekket fristene i BergenBio da.

1 Like

Arctic sier BUY hever TP til NOK86 fra 65 - Unique COVID-19 possibility

“We raise our target price to NOK 86 - Reiteration of BUY recommendation with increased target price due to the unique fast-track Covid-19 indication. An important trigger is the read-out of the phase 2 study in approx. 6 weeks. If the study fails the Covid-19 indication will be removed, and if the study succeeds the TP will increase significantly.”

9 Likes

BerGenBio ASA: Share capital increase

1 Like

Aksjesladder tar for seg BergenBio sammen med @larsmkn

18 Likes

Ikke sett på maken til coverage

32 Likes

Firms across the healthcare sector are working day and night to develop the first approved treatment for patients with Covid-19 — and, in the UK, BerGenBio looks to be a leading name in this particular race. :star_struck:

8 Likes

11 posts were merged into an existing topic: BergenBio Småprat (BGBIO)

Så lenge det er en overhengende rep.emi og arbitrasjemulighet så vil vel ikke kursen stige så mye uten news. Hvis kusen stiger til 50 så kan jeg selge for 50 og kjøpe for 37.5.

1 Like

Jeg synes du overdriver betydningen av arbitrasjemuligheten. Det kommer maks 1,5 mill nye aksjer i reparasjonsemisjonen. Da blir det bare 3-4% ekstra aksjer på hver aksjonær som ikke var med på den rettede emisjonen. Det burde ikke holde noen tilbake om de liker aksjen.

6 Likes

Det du sier er helt korrekt, men jeg tror likevel at det er den effekten vi nå ser.
Oslo børs er en liten andedam som har angst for emisjoner og betrakter aksjonærlister som veiledning for en slags monetær astroligogi.

Klart, dersom det nå kommer veldig positive news så vil aksjen leve sitt eget liv.

3 Likes

BERGENBIO ASA: Invitation to first quarter 2020 results webcast presentation

7 Likes

@Savepig og dere andre Biotech`ere

Ref. COVID-19 ACCORD analysen til Arctic.
Hvor mye skal man legge i dette med %LOA i tilfeller som dette?
Kan ikke si jeg ble beroliget av beregnet sannsynlighet for suksess.

Generell LOA (infeksjoner) :
LoA from Ph2: 27,5%

Bemcentinib ACCORD LOA:
Beste scenario - LOA: 25 %

• sikkerhet kjent fra kreft studier.

Medium scenario - LOA: 12%

• Ingen effekt data på menneske, lavere sannsynlighet er forventet.

Dårligste scenario - LOA 8%

• Ingen effekt data på menneske
  • Konkurranse situasjon, 571 andre Covid-19 medisiner i utvikling/studie.

Snittet utgjør LOA 14%.

Hvor kommer så de 80% til CEO inn her?
Med 80% er man oppe på Ph3 -> Sub - Sub–>Approval ref. analysen.

3 Likes

God kveld
Kom over denne, noen som kan forklare hva det kan bety for morgen dagen

1 Like