Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Oi, takk var ikke klar over den. Kanskje denne warp speed som tvinger frem en slik løsning. Normalt er det vel viktig at kontrolleren ikke vet hva de får i behandlingen. Uten Placebo er det vel de 60 som får pillen som blir viktig. De andre uten i kategori 3-5 finnes del vel 1000 vis av allerede.

Edit: Kontroll gruppen

1 Like

Men de må jo ha noe håndfast å sammenlikne med…

1 Like

Mulig at blodtype,kjønn,alder spiller inn ved utvelgelse av pasienter.?
Så det blir mest mulig like pasienter blandt de 120. Så det er jo ikke bare å plukke dem ut i en lineup liksom …

1 Like

Det er klart. De vil vel ha de mest mulig like. Enten med gitte komorbiteter, eller helt uten. Jeg holder en knapp på enrollment complete innen utgang av Juli. Da har vi fremdeles topplinjedata medio September. Noe annet blir bonus, men jeg utelukker ikke 4 uker ved full rulle på alle sykehusene.

1 Like

Tenker at dette går så kjapt og greit som det kan gjøre. Vi får bare smøre oss med et par måneder tålmodighet. :slight_smile: Har du vært med i Nano i noen år, så har du ganske god erfaring… :rofl:

1 Like

ser kun at 18 sites benyttes i Accord-2

1 Like

Og 8 av de til Bemcentinib. Utelukker ikke at de kan begynne å dosere B på de andre 12 sykehusene også…

1 Like

Enrolment
under a sub-protocol for a specific candidate agent may also be stopped in the event of success or
failure of the candidate agent. The Master Protocol will continue enrolling patients as long as
there are candidate agents that are enrolling. side 23

1 Like

Jasså. Tolker jeg det for fremoverlent hvis jeg leser at de kan gå videre til “stage 2” på bakgrunn av tidlige tegn på effekt??

Merk: om det er så tydelige tegn at 120 pasienter ikke er nødvendig.

@larsmkn du som leser protokoller hele tiden, kan du ta en titt på det?

Side 23 i protokollen til ACCORD

1 Like

Ikke nå dessverre. AACR deadline 5 juni. Jobbe jobbe jobbe :nerd_face:

6 Likes

Nei.

Det er ikke slik at pasienter velger hvilken arm de havner i. De godtar å bli med på studien og havner deretter i en av armene.

1 Like

Det har vært nevnt 30 i flere medier, som her

4 Likes

enda bedre. protokollen er fra april så mulig flere er kommet til.

5 Likes

Based on the chosen endpoint, a preliminary analysis will be carried out when an estimated
81 events have been observed across each agent treatment and SoC or 28 days after the last
patient has been randomised, whichever occurs sooner, as determined by the IDMC. In order to
achieve this number of events, it is expected that 54 patients are needed per arm,

Da fjernet jeg 12 pasienter fra tidsbehovet :wink:

3 Likes

Anbefaler deg å lese protokollen hvor det står nøyaktig. Avlesning etter 81 events, skissert å være etter 54 i hver arm, men max 60.

1 Like

Angående muligheten for å utvide til andre land, så kom denne i natt:
“Two thousand Brazilians will participate in June tests of a Covid-19 vaccine developed by Oxford University in partnership with AstraZeneca pharmaceutical, the Federal University of Sao Paulo (Unifesp) said in a statement.”

14 Likes
5 Likes

Kanskje rep emi ikke blir aktuelt nå, i o m at kursen er godt under emi nå i skrivende stund

1 Like

Når kommer det info ang en evt rep emi?
Jeg brukte pengene jeg hadde tenkt å kjøpe for akkurat nå for noen minutter siden :slight_smile: Meget fornøyd med det

1 Like

Var det den 12. Juni? Hvis kursen holder seg i dette nabolaget så er det jo ingen grunn til å kjøre rep.emi.

1 Like