Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Jasså. Tolker jeg det for fremoverlent hvis jeg leser at de kan gå videre til “stage 2” på bakgrunn av tidlige tegn på effekt??

Merk: om det er så tydelige tegn at 120 pasienter ikke er nødvendig.

@larsmkn du som leser protokoller hele tiden, kan du ta en titt på det?

Side 23 i protokollen til ACCORD

1 Like

Ikke nå dessverre. AACR deadline 5 juni. Jobbe jobbe jobbe :nerd_face:

6 Likes

Nei.

Det er ikke slik at pasienter velger hvilken arm de havner i. De godtar å bli med på studien og havner deretter i en av armene.

1 Like

Det har vært nevnt 30 i flere medier, som her

4 Likes

enda bedre. protokollen er fra april så mulig flere er kommet til.

5 Likes

Based on the chosen endpoint, a preliminary analysis will be carried out when an estimated
81 events have been observed across each agent treatment and SoC or 28 days after the last
patient has been randomised, whichever occurs sooner, as determined by the IDMC. In order to
achieve this number of events, it is expected that 54 patients are needed per arm,

Da fjernet jeg 12 pasienter fra tidsbehovet :wink:

3 Likes

Anbefaler deg å lese protokollen hvor det står nøyaktig. Avlesning etter 81 events, skissert å være etter 54 i hver arm, men max 60.

1 Like

Angående muligheten for å utvide til andre land, så kom denne i natt:
“Two thousand Brazilians will participate in June tests of a Covid-19 vaccine developed by Oxford University in partnership with AstraZeneca pharmaceutical, the Federal University of Sao Paulo (Unifesp) said in a statement.”

14 Likes
5 Likes

Kanskje rep emi ikke blir aktuelt nå, i o m at kursen er godt under emi nå i skrivende stund

1 Like

Når kommer det info ang en evt rep emi?
Jeg brukte pengene jeg hadde tenkt å kjøpe for akkurat nå for noen minutter siden :slight_smile: Meget fornøyd med det

1 Like

Var det den 12. Juni? Hvis kursen holder seg i dette nabolaget så er det jo ingen grunn til å kjøre rep.emi.

1 Like

EGF er 19. juni. Må eie aksjer den 12. for å ha stemmerett.

1 Like

:open_mouth: Det er jo kjempe bra nyheter! Når de har så rask tilgang på brasilianske pasienter må det være mulighet for å også utvide ACCORD dit. Akkurat det jeg etterspurte!

3 Likes

Siste uken nå har MORGAN STANLEY akkumulert aksjer, hver dag. Nordmenn selger og amerikanerne kjøper :muscle: oladunk

De takker og bukker for billige aksjer.

8 Likes

Noen her som har fulgt veldig nøye med på hva slags info som har blitt skrevet om ACCORD studiet i medier og slikt, angående rekruttering og slikt for de forskjellige medisinene?

Leste denne artikkelen og synes det var noe mistenkelig. 28. April be ACCORD annonsert, og at Bemcentinib var først ut. 6. mai ble første pasient rekruttert (men er jo mulig den fikk standard of care), på University Hospital Southampton NHS Foundation Trust 2. juni kom pressemeldingen om at bemcentinib hadde blitt dosert til første pasient på University Hospital Southampton NHS Foundation Trust. Og fra artikkelen 4 Juni ser vi at alle armene har “enrolled” pasienter nå.

Bemcentinib høres jo dermed mer “sist ut” enn “først ut”, ELLER så ble første pasient dosert for lenge siden med bemcentinib men ikke offentliggjort før nå… Og at det er samme sykehus som rekrutterte første pasient, som doserte første pasient med bemcentinib på toppen gjør jo mistanken enda større.

Men, jeg vet ikke noe om slikt og godt mulig jeg har misforstått noe. Hva tror dere folkens :wink:

3 Likes

Dette er jo fra hjemmesidene til det engelske helseinstituttet NIHR som står bak hele studien, så det er liten grunn til å tvile på hva de skriver. Tydelig at det er rekruttert en første pasient et sted den 6. mai og et annet sted 19. mai - og da må det nødvendigvis være med noe annet enn Bemcentinib. Får håpe ikke disse da har fått et forsprang på Bemcentinib som startet 2. juni…
Vi kan nok heller ikke anta at de andre må være startet kun med en SoC behandling, de er med i en randomisert studie og da skal de like gjerne kunne ha fått en ny medisin som en placebo.

1 Like

Sitatramme
Further patients were then recruited onto the other three arms including patients at Bradford Teaching Hospitals NHS Foundation Trust and Pennine Acute Hospitals NHS Trust.

Må vel bety at pasienten på University Hospital Southampton NHS Foundation Trust fikk bemcentinib 6. mai og at FPD ble børsmeldt først nå?

Enig i at det er forvirrende, men kan heller ikke tenke meg at BGBIO har sent ut pressemelding om fpd den 2.juni, mens virkelig dato var tidligere …

1 Like

Det er mulig, men noe bullish? De sier ingenting om når pasienten ble dosert i pressemeldingen.

today announces that dosing has commenced in the UK Government-backed Phase II clinical trial assessing bemcentinib in hospitalised COVID-19 patients.

The first patient has been dosed with bemcentinib at the University Hospital Southampton NHS Foundation Trust.

Det gir jo et svar på hvorfor de kan si dette i samme melding:

BerGenBio anticipates that top line data will readout later in the summer.

1 Like