De pasientene man ser data fra der kan fort være fra opererbar PDAC (siden referansen ligger vedlagt så kan man jo faktisk finne studien, for den er publisert, å sjekke selv hva slags pasienter dette er). Det er gjort IHC og det betyr jo at man må ha vev å kjøre IHC analysen på. Men som sagt, poenget her er å vise at pasienter kan stratifiseres ut i fra AXL-status, og ikke å vise fra mOS i PDAC generelt.
Hvis man fokuserer på AML og NSCLC hvor de kjører sine egne studier per nå så tror jeg det fort blir lettere å sette seg inn i det. Studien som kjøres på PDAC sponses av UTSW og kan leses mer om her, men første pasient er ikke dosert enda: https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03649321?term=BerGenBio&rank=9
Jeg er litt uenig @Bob_le_Plast , kanskje Targovax er lettere for deg som er virolog
, men hvis man gikk skikkelig inn det meste av norsk biotek så er jo det meste komplisert, men jeg tror @anon80503862 også er inne på noe når han nevner at radforsk selskaper nok blir litt mer forklart, og jeg tror at hvis man kikker på kvartalspresentasjonene og selskapspresentasjonene så ville man letter forstått caset. Det meste kan forstås hvis man setter seg inn i det, men hvis man ikke leser seg opp så blir det jo også vanskelig. Så har jeg kanskje satt meg veldig inn i selskapet og sett meg blind på at det kan være uoverskuelig. Men når et selskap for så stor interesse i utlandet fra senterer som selv betaler for å kjøre studier med deres medikament, og i tillegg får prestisjefylte tildelinger på prestisjefylte konferanser (late-breaker; SITC og Oral presentation; ASH) så mener jeg flere her til lands burde blitt nysgjerrig på hva selskapet holder på med og lest seg godt opp.
Men siden jeg sitter godt i aksjen så er jo det bare min subjektive mening på saken
Give BerGenBio some love forums!