Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Fundamentale Forhold (BGBIO)

Moderator, dette er OT så det holder. :+1::smile:

Er ikke offtopic hvordan det går med storeiere :wink:

Ikke at noen tror mohn sliter

Edit:
Moderator har vurdert din rapport og funnet at det korrekte er å henlegge den.

Ser for meg ut til at en patent er blitt innvilget for to uker siden?

Date of Patent: 11. juni 2019
Patent No.: US 10,317,405

http://www.freepatentsonline.com/10317405.pdf

Mye interessant stoff her synes jeg, selv om en god del er svært vanskelig å forstå.

(Skulle gjerne visst mer om Akt3 som biomarkør for Axl.)

3 Likes

Ja, den artikkelen har mye med Bergen Bio å gjøre. Godt å se at modereringen er godt ivaretatt👏

1 Like

28/06-2019 07:00:17: (BGBIO) BerGenBio ASA: Exercise of share options and increase of share capital

Ganske mange innsidekjøp her de siste månedene og nå er det en person som innløser opsjoner og kjøper 90.000 aksjer. Ikke småpenger. Åpenbart ikke en nåværende primærinnsider siden det ikke står hvem som kjøper.

2 Likes

Personen vil vel selge så lenge opsjonene har verdi.

Det er jo naturligvis mulig.
Innsidekjøpene var i cash, ikke opsjonsinnløsninger, så det er jo positivt.

Er det ikke sånn at aksjene må kjøpes til opsjonsprisen? I dette tilfelle 10,91kr.

Opsjon = rett til å kjøpe aksjer til en viss pris innenfor en viss periode

Jo, men da kan vedkommende, slik som du sier, snu seg rundt og selge dem for 12,7 så det er jo penger på gaten. Dette er vel i overkant 1mill som har blitt innløst og kan da selges med 300K i fortjeneste.

Kan dette være noen fra BGBIO sitt gamle lederteam som har skiftet beite den siste tiden? Husker ikke helt navnene, men har vel vært ett eller mer bytter de siste to årene? Da tenker jeg på opsjonkjøpet.

Kanskje vi snakker litt rundt hverandre. Ny styreleder og styremedlem(som ikke har opsjoner) har gjort innsidekjøp med cash. Denne opsjoninnløsningen er nok fra en ansatt, kanskje en tidligere ansatt, som har opsjoner.

Ja de kan godt stemme Lars. Kanskje Murray Yule, opprinnelig clinical development officer? Denne stillingen er nå flyttet til Oxford kontoret.

Ja, Murry Yule!

Tror han stakk til et selskap fra Kina, som han forsvant fra lynkjapt igjen… Rart det egentlig.

Har fått jobb i Trondheim hos et mindre selskap, APIM Therapeutics AS

https://www.apimtherapeutics.com/company/management-team

01/07-2019 11:16:08: (BGBIO) BerGenBio ASA: Share capital increase

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @larsmkn (457 likes)
  1. @Flottesen (80 likes)
  1. @drdr (49 likes)

Resten av topp 10:

  1. @anon48632287 (38 likes)

  2. @Savepig (21 likes)

  3. @anon80503862 (18 likes)

  4. @skjerm (14 likes)

  5. @Biotop20 (14 likes)

  6. @Snoeffelen (14 likes)

  7. @tcb888 (13 likes)

Gratulerer!

Fant ut at Bemcentinib er registrert på cancer.gov ( National Cancer Institute, the U.S. government’s lead agency for cancer research) også oversikt på pågående Trials på vanlig språk (ikke fagspråk).

Forsøkte søke på Targovax, PCIB og Nano sine produkter, uten hell! Interessant, siden de ikke innfører usikre material pga strengt juridiske forhold i USA :wink:

4 Likes
4 Likes