Litt over 24 kr. på meg.
Noen som skjønner hva som skjer? Plutselig snudd sentiment i aksjen, - 7,8% nå på morgen etter en solid nedgang i går.
Tradere som gikk inn, tradere som går ut.
Tror traderne koser seg i hele Bioteksegmentet. Masse bevegelse opp og ned.
Større tradere pleier vel å være forsiktig med handle for større beløp i aksjer med så dårlig likviditet.
Kanskje det er tvangssalg av en portefølje fra en overbelånt NANO aksjonær? Det hender jo at diversifiseringen er ganske dårlig blant oss norske biotek investorer. Salget nå er jo helt ukritisk, og vi har RT 14,66 - dvs 10% ned.
Er vel ikke så rart om den skal ha en ny fot i bakken først. Det er jo typisk. Vi får se om den skal helt ned til utgangspunktet (eller om den finner støtte på den slakere mulige begynnende trend som eventuelt nå bør ligge rundt de 14,50).
Bingotech-aksjene har ikke peiling hvilken retning de skal for tiden.
Morgen dump, kjøp oppover dump ettermiddag
Bgbio ned 10% og nano opp 10%
Er nok noen som danser mellom.
Hegnar artikkelen Artic, er glemt.
Kanskje litt for sterke bånd mellom BgBio og Arctic … ?
Eneste forskjellen her, vs alt annet på børs er at det er veldig synlig.
Quotes that aged well.
BerGenBio ASA: Increase of share capital, exercise of share options and primary insider notification
Kort om Conference on Lung Cancer som kommer 7. sept.:
“The potential of AXL inhibition will be scrutinised in presentations on Seattle Genetics/Genmab’s antibody-drug conjugate enapotamab vedotin and Bergenbio’s small molecule bemcentinib. And post-EGFR failure approaches will be on show from Merck KGaA’s tepotinib, with data relevant to Incyte and Chi Med, and Takeda/Pfizer’s TAK-788, which competes against Spectrum’s poziotinib.”
Primær insiderne laster godt opp ja 
Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre 
Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.
Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:
- @larsmkn (316 likes)

- @Flottesen (82 likes)

- @drdr (59 likes)

Resten av topp 10:
- 
@anon48632287 (46 likes)
 - 
@vcp (31 likes)
 - 
@JAXI (28 likes)
 - 
@Savepig (18 likes)
 - 
@anon80503862 (18 likes)
 - 
@Morgo26 (16 likes)
 - 
@Boms (15 likes)

Gratulerer!
Redigert: Beklager jeg blingset noe her, se rettelse fra Inkognito under!
(Listen over 20 største aksjonærer uforandret såvidt jeg kan se. ->>>Nei det har vært noen nedsalg.
MP Pensjon solgte 500.000 og Middelborg Invest AS solgte nesten 400.000 aksjer forrige uke. Ikke utenkelig om Middelborg Invest AS forsøker kvitte seg med resterende aksjer heller (på aksjelisten pr 2.9 så har de bare 216 635 aksjer igjen).
Hei takk for rettelse, litt pinlig fra meg! Gikk for fort her på formiddagen.
Middelborg skal vel ut ja.
Disse har også redusert litt til:
EUROCLEAR BANK S.A./N.V.