Her kan det også være greit å plassere innlegg hvor de hører hjemme. Ta tråden i dette tilfelle
Det ser jo veldig vakkert ut dette her nå.
Tradingview sier strong buy.
Minervini indikatorene sier løp og kjøp.
Gode nyheter rett rundt neste sving?
Vurderte å selge noe for å fylle på i emisjonen, men tror kanskje jeg heller skal selge noe annet i stedet… Og så ser jeg at det er på tide å lese litt videre i Minervini boken. Har ikke kommet lenger enn til “when to buy?” Kanskje det er derfor jeg sitter med så himla mange go-aksjer jeg aldri får meg til å selge?
Motargumentet mitt er at TA viser historisk psykologi i markedet og at fundamentale nyheter har potensiale til å endre sammensetningen i aksjonærene som TA bygger på. Derfor vil en trendkanal endres ved slike hendelser. Antakelsen som må oppfylles for at det skal skje er at nye aktører må komme inn og handle aksjen:
“Glem kanalen din, nå kjører vi” Var ment som humor, med bakgrunn i argumentet over og ikke et argument i seg selv. Beklager for at det var litt uklart, skrev litt fort i en gledes-stund. Håper dette oppklarer rasjonalet mitt og at det ikke er ment som bad vibes herfra ihvertfall
Fundamentale endringer vil selvsagt kunne endre retning og momentum fra en teknisk analyse.
Min kommentar var dog spesifikk innen denne uken og før presentasjon på torsdag
“Se på kurven siste 10 dager… Ingenting går rett opp.
42,2-42,4 mot slutten av dagen og opp mot 45 i morgen ”
Med mindre vi plutselig får lekkede nyheter eller noen store investorer som annonserer for DN/FA at de har kjøpt store mengder BGBIO trodde jeg, og tror jeg fortsatt, at vi fort kan ende opp med å tikke nedover mot rett under 42,5 før vi som nevt skal opp over 45 i morgen, kanskje til og med 46.
Enn så lenge er vi ca 0,7 ned fra jeg sa det, ikke signifikant, men kan fort se at vi ser litt selloff på slutten av dagen.
Det var vel ved den røde pilen ish du kommenterte tilbakefallet, og du fikk rett i at den falt litt tilbake, men ny oppgang fra 14:00-15:30 ish går litt imot det du sa. Er interessant synes jeg fordi det føles som at denne formen på grafen er veldig annerledes enn det vi vanligvis ser i Bergenbio med opp til lunsj, ned til slutt eller motsatt. Sikkert mange intradags-tradere som bommet i dag.
I den time frame du henviser til, går det fort rett opp så det argumentet kjøper jeg ikke. Når selgersiden er som nå, da går kursen fort «rett opp» om man skal kjøpe med litt volum.
Momentum
Kan den reagere ned i området du sikter til, ja helt klart. Men ser man på de siste dager som du henviser til, så reagerer den ned til området rundt siste topp. Nå er 43,5 testet og avvist 2 ganger, jeg tror den slutter sterkt og vi ser en ny pocket pivot.
Uansett er dette fortsatt 42kr under Arctic sine vurderinger, uten de data som blir presentert på torsdag så Her er det fortsatt nærme 100% å gå på. **Hold **
Vel, jeg sa ingenting om at vi skulle gå RETT ned dit.
Forventer fortsatt at vi skal dippe ned i løpet av siste 15 min, eventuelt tidlig i morgen, men kan såklart ta feil.
Vi nærmer oss torsdagen som det settes store forventninger til, kan hende folk ikke lar den falle like langt denne gangen.
Jeg er inne i aksjen på bakgrunn av 3 ting: Potensialet i Bemcentinib opp mot kreft, Potensialet til Bemcentinib opp mot Covid-19, hvor behovet i verden er økende dag for dag og den gratis markedsføringen de får av å være med i ACCORD.
Et punkt som jeg ser få nevne i biotech er markedsføring av produktet. Salgspotensial = Resultater+Markedsføring+Produksjon- og distribusjonskapasitet og for meg ser det ut til at Bergenbio får mye gratis på det punktet.
Kursmessig synes jeg det er gøy at kursen går opp, men det har lite å si for min del inntil vi får avklaring om resultater fra ACCORD. Å bli tatt med i RECOVERY på sterke resultater kan føre Bemcentinib til forsidene av nyhetene og inn i politikken.
Jeg ville gitt Buy anbefaling, med en kommentar om at dette er høy risiko og produktet har mange konkurrenter det må slå.
Jeg tenker at én av de fase 2 tilfellene til bgbio bør klare å slå igjennom. I tillegg er de overlegen på denne spesifikke medisinen.
@stAMy
Selv tror jeg Bgbio setter flere enn 2 av 10 skudd på mål. Matt Le Tissier, ikke Tore Andre Flo
@Shattering84 Ble sterk close og pocket pivot
Torsdag/fredag blir to meget spennende dager !
Først topline data BEMCENTINIB / KEYTRUDA®** deretter selskaps presentasjon i meget celebert selskap: Nasdaq / Deutsche Bank and Nasdaq / Solebury Trout / Goodwin
Hyggelig for Godfrey å kunne kjøre presentasjon for disse gutta og co, med gode og rykende ferske Bemcentinib/Keytruda data
-
BERGENBIO TO PRESENT TOP LINE TRANSLATIONAL PHASE II DATA WITH BEMCENTINIB IN COMBINATION WITH KEYTRUDA®
The presentation to be given by Prof. Hani Gabra MD PhD, CMO BerGenBio, will provide an update of results from a phase II trial (BGBC008), evaluating bemcentinib in combination with MSD’s Keytruda® (pembrolizumab) in previously treated non-small cell lung cancer (NSCLC) patients with confirmed progression, including positive top line clinical and translational data from stage 1 of Cohort B in patients having failed prior immune checkpoint therapy.
Date and time: 25 June 2020, 10am EST
- BerGenBio to Present at the Upcoming Virtual European Biotech Investor Day 2020 (https://www.bergenbio.com/bergenbio-to-present-at-the-upcoming-virtual-european-biotech-investor-day-2020/)Richard Godfrey, CEO plans to present an overview of the Company at the upcoming Virtual European Biotech Investor Day 2020 hosted by Solebury Trout, Goodwin, Deutsche Bank and Nasdaq.
Date and time: Thursday June 25, at 1:00 p.m. EDT (7:00 p.m. CET).
View and attend the event online: www.webcaster4.com/Webcast/Page/2408/35370
Noe(n) som lusker i sivet… ?
Nei, det er bare ett bilde av tatt av innholdet i linken over min post
Det er først imorgen.
Kan det ventes en melding i forkant av presentasjonen, eller vil det for det meste være kjent innhold i presentasjonen?
Burde vel komme melding om de presenterer noe nytt…
Det er det jeg lurer på, presentasjonen er kl 1800 i morgen, når får vi presentasjonsmaterialet?
Det får vi nok, men etter at børsen er stengt. Noe forventningsrally må vel kunne påregnes. Men ellers blir der fredag som kan bli den virkelig store dagen. Ledelsen i BGBIO kommer ikke tomhendt til en slik presentasjon. Spørsmålet er bare hvor godt er det. Det kan faktisk bli eksepsjonelt kursdrivende det som kommer!
Friday = preliminary data from accord study covid19?
Succesfull readout vil være
(Så falder det sammen med PCIB annoncering af AZ deal
Dippen nå er vel helt i henhold til det tekniske bildet. Bare å sitte stille eller laste opp. Er man long er det beste strengt tatt å logge av.