Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Mange øyne på BergenBio nå, så den største reaksjonen på kursen tror jeg kommer med resultatene. :slight_smile: Presentasjonen etterpå gir nok noen flere som vil inn i aksjen, men resultatene er det viktigste.

Perfekt med resultater 18:00 og bedriftspresentasjon 19:00 torsdag 25. juni. Da har de noe interessant og nytt å snakke om med en gang. Litt spice om ACCORD hadde også vært flott, men kanskje for mye å håpe på. Uansett god kombo for å gjøre bedriftspresentasjonen til noe annet enn bare gammel info, som de vanligvis inneholder. Ang. når melding kommer om resultatene kan det skje nå også, men senest i morgen etter børsen stenger.

I pressemeddelelsen er der en “disclaimer”

"Forward looking statements
This announcement may contain forward-looking statements, which as such are not
historical facts, but are based upon various assumptions, many of which are
based, in turn, upon further assumptions. These assumptions are inherently
subject to significant known and unknown risks, uncertainties and other
important factors. Such risks, uncertainties, contingencies and other important
factors could cause actual events to differ materially from the expectations
expressed or implied in this announcement by such forward-looking statements.

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5
-12 of the Norwegian Securities Trading Act."

En liten smakebit om NSCLC før konferansen, som antas vil føre til videre oppgang…

Så kom dippen, akkurat som ventet. Dog noen timer senere enn forventet…

1 Like

Tar oppfordringen og laster opp :blush:

Jeg liker det du skriver her, virker sannsynlig.

Fikk du tradet den?

jeg solgte på 44 (halvparten av aksjeposten min)
La kjøp på 42,5 så bommet med 0,1.

Tror dog ikke vi er ferdig dippet nå, så senker kjøpet til 41,9

1 Like

Tenker selv vi står ovenfor store bevegelser fredag, og at man posisjonerer seg nå og ila morgendagen. Tror ikke TA kan si noe om hvilken retning vi får fredag, men mer om hvilke forventninger folk har. Tenker utfallsrommet fredag er 40-50 fra start og innhenting mot torsdags close i startminuttene. Vi får se. Selv tror jeg BergenBio har lagt en god plan her for å få maks ut av resultatene fredag, med investorkonferanse torsdag kveld etter resultatene.

Er spent på lungedata nå ja. Håper inderlig vi får dem etter børsslutt slik at torsdag kveld kan brukes til å gå nøye gjennom dem, gjerne i plenum her!

1 Like

Pretty sure you will. Aren’t results released 6pm CET? Glede meg.

Er det kommunisert hvorfor de flyttet tidspunktet på dagen?
Ble de byttet på hvilken slott de hadde på konferansen? Eller var det grunnet børsregler? (informasjon som kommer ut i “løpet av dagen” skal vel vanligvis da deles FØR børs)

Det er nok noe relatert til konferansen sannsynligvis, de har tidligere sendt børsmeldinger midt på dagen når de slipper data på konferanser når børsen er åpen.

Håper det klaffer, kjipt å løpe etter :slight_smile:

Løser ihvertfall problemet med lik informering av markedet da presentasjonen opprinnelig skulle startet 16:00.

Var det jeg henviste til Martins.
Om det kommer kursdrivende info har de jo ikke “lov” til å holde en slik presentasjon underveis i åpningstiden uten å sende ut informasjonen før dagen starter.

Tipper de børsmelder presentasjonen før åpning i morgen og at tidspunktet er endret pga. helt andre omstendigheter. Tidligere har vel slike presentasjoner blitt lagt ut / børsmeldt i forkant…

De kan sende børsmld samtidig som de starter presentasjon - det er helt vanlig…

1 Like

Nå står de vel helt fritt til å velge tidspunkt siden presentasjonen foregår etter stengetid, så vi får vel bare følge med i morgen. :slight_smile:

Deilig!! Nå hamstres det :comet: