Avslutter vi over eller under 45 i dag?
- Over
- Under
0 stemmegivere
Avslutter vi over eller under 45 i dag?
0 stemmegivere
overraskende små volum i øyeblikket.
Spent på å se bevegelsene siste timen
Avventer på 41 du eller?
Har fortsatt en god chunk med aksjer, som nevnt solgte jeg halvparten på 44 forrige gang.
Fikk dog ikke på 41,9 nei.
WHO 10.000.000 smittet med CoVid19. Håber for verden at Bemcentinib præsenteres som løsningen fredag!!
Ehh, BergenBio går vel ikke ut med noe ang. Accord før studiet fase 2 er ferdig. August/september?
Indikasjon fra studie så langt er det beste vi kan håpe på, tror jeg. Men det kan være nok.
Måske så gode resultater, at fase III sættes igang…
“Resultatene er så oppløftende at bemcentinib blir nå gitt til alle som standard behandling parallelt med at fase 3 kjøres”
Da er det bare å si opp jobben og starte pensjonistlivet, nesten samme hvilken sum man har investert.
Jeg er så pass godtroende at jeg tror en slik melding kommer, da i kombinasjon med en annen potent medisin. Forza BergenBio Denne uken, neppe. Men faen for en fest det blir når den meldingen tikker inn
Drømmen er at bgbio åpner opp 350% tilsvarende Arctic fase III estimat på 200kr.
Problemet vil da være… hvordan sitte på hendene mtp NSCLC og AML?
Potensialet er jo hinsides all fornuft med det som foregår nå.
Jeg deler synet ditt og forventer nesten en slik melding 2000kr next!
Å nei, nå begynner det å minne om PCIB hausing. Er vel ingen vei utenom.
Nope
Er noen gode nyheter nå ja, for britene rekordlave antall nye smittede av corona, tross antall tester utført på meget høye nivåer. 232086 tester -> bare 653 positive tilfeller funnet. 318 nye innlagte i hele UK ved sist oppdatering. Og husk disse innlagte er basert på hvor mange som ble smittet for lenge siden, så siden nye smitte-tilfeller går ned, må dette tallet forventes synke videre betraktelig. Kan bli utfordrende å få testet bemcentinib i UK om ting fortsetter slik med nedgang i tilfeller
Er selvsagt andre land i Verden hvor medisinske tester kan utføres, men da vil det nok ta noe lengre tid å få svarene vi håper på om slike studier skal settes opp.
Kan du si noe tidslinjen her?
Er du fortsatt like bekymret for oss og rekruttering
Hva mener du, er graf i lenken på hvordan utviklingen har vært. Har ikke noe eksakt estimat for hvor langt tid det er mellom smitte og innleggelse om det er det du mener. Men tror de er relativt restriktive med innleggelser der holder folk hjemme lengst mulig, som vil medføre lengre forskyvning fra smitte til innleggelse i snitt. Men kan ikke mye om dette, bare nevner det siden ingen andre snakker om det, for å få litt balanse i ting.
Antall innlagte daglig i UK nå er ca 15-20% ift hva som var situasjonen da melding om Accord kom i slutten av april.