Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Noen som har zero konto på Nordnet som har funnet tegningsretter?

Ja, igjen, på vps.no under privat -> nordnet konto. Husk å logge inn først.

Begynner det å prises inn en liten overraskelse i kombinasjonsstudien med Keytruda i morgen?

På denne kursen lol :smile::joy:
Slapp🍆

Krakken, jeg er forresten på bobil ferie igjen, så ingen flere slag under beltestedet😄

1 Like

Frustrasjon: Kunne ikke forstå hvorfor jeg hadde fått 166 tegningsretter mindre enn det jeg hadde beregnet.

Hadde ikke sjekket godt nok etter og oppdaget at de siste 1800 aksjene mine var kjøpt 5. og 6. mai, altså for sent til å telle med.

Glede: Alle disse aksjene ble kjøpt under emisjonskurs.

Kan noen forklare hvorfor det egentlig ble en reparasjonsemisjon her når aksjen ble handlet under emi kurs i flere dager? Det koster jo også en del for selskapet å gjennomføre slike emisjoner. Er det egentlig i aksjonærenes interesse at selskapet bruker penger på dette når de som var interessert faktisk hadde muligheten til å handle aksjene billig etter den rettede emisjonen?

De kunne vel ha avlyst, men dersom kursen nå beveger seg oppover så er det jo hyggelig for trofaste småaksjonærer.

1 Like

Hyggelig helt klart, det synes jeg også. Kommer selvsagt til å laste opp med så mye jeg får tak i. Men nødvendig? Njaaaa. Hadde vel hatt full forståelse for at det ikke ble noe av siden aksjen lå flere dager under emi kurs. Hadde ikke blitt en mindre trofast aksjonær uten denne emisjonen for å si det sånn.

Tror det er sånn ca 56250000 grunner til det :sunglasses:

1 Like

Det er mange!

Mon tro om «noen» vet noe her. Rallytendenser. Me gusta!

1 Like

fortsatt i kanalen min. Forventer en dipp ned mot 42,2-42,4 nå før vi skal lenger opp :slight_smile:

Alle snakker om at vi skal falle tilbake…virker sterk i forhold til tidligere.

Se på kurven siste 10 dager… Ingenting går rett opp.
42,2-42,4 mot slutten av dagen og opp mot 45 i morgen :slight_smile:

Tror ikke det er noen fare for fall.
De som var med på emisjonen med «korte øyne» har nå hatt mulighet til å komme seg ut. Vi har hatt stor omsettning i lang tid.

Ok :+1:

Glem kanalen din, nå kjører vi :smiley: :stuck_out_tongue: Husk at fundamentale ting som resultatslipp kan trekke inn aktører som ikke var en del av de som handlet tidligere og derfor vil TA endre seg når de handler. :slight_smile:

1 Like

@Shattering84: Fint om du umiddelbart slutter med å dele ut nedverdigende emojier i denne gruppen. Møt isteden argrumenter med motargumenter eller la være.

2 Likes

I alle dager, er det ikke lov å himle med øynene over noen som gjør akkurat det med meg?
“motargumentet” hans er “no kjør vi” og “ting kan skje som endrer kursen” no shit…

Enig med @Shattering84. Om man ikke tror det er spesielt stor fare for fall har man ikke vært BergenBio aksjonær spesielt lenge. Greit å ha litt bakkekontakt!

1 Like