Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Ja men det er et viktig signal.

Jo da, for all del. Ikke misforstå meg på det. :slight_smile: Men det var nok ikke bare Mohn som fikk kursen over emi kurs på tirsdagen og i går. Her er det nok flere som har handlet .

Mon Mohn kender antallet af indrullede patienter i accord, selvom det er nhs, der kører showet

Selvfølgelig ikke. Hvis man sitter på inside-informasjon som ikke er delt med markedet, kan man ikke handle (lovlig).

4 Likes

Konsensus er vel at de må vise at medisinen fører til effekt i pasientene på Covid-19, pga. at AXL ikke dekkes av andre i RECOVERY vil jeg forvente at selv middelmådige resultater kan føre til videreføring til fase 3 for å gi et bidrag til cocktailen. Markedet ønsker nok klart og tydelig at kravene for fase 3 er oppfylt, men om det forventes tror jeg ikke. Da hadde kursen vært på 60-70 området nå slik jeg forstår markedsprisingen av selskapet ihvertfall. Nå ser det ut til at man legger inn 5-10% sjanse for fase 3.

1 Like

Jeg er enig i at det nok er ganske små tegn på effekt som skal til for at en medisin med rasjonalet til bemcentinib skal gå videre til fase 3. Gleder meg til å se .

1 Like

Usikker på hvor lang tid de bruker på å innrullere til ACCORD-studien, men det er faktisk en mnd siden første pasient ble dosert. Jeg har tatt plass i håp om ferdig rekruttert tidlig august og top-line data sent august.

De er rabiate etter en løsning… pest eller kolera
Vise at dem gjør noe. Med effekt, å da selvsagt bedre enn denne. Vil det bli bra varmt i teltet.

2 Likes

Enig! Men tidsaspektet er viktig - det forskes mange steder på bedre behandlinger (og selvsagt vaksine) så det vil ha mye å si å kunne være først ute med noe som er bedre enn dagens løsning.

Ja, Bemcentinib Kommer vel også inn før remdesivir med potensiale til å gjøre remdesivir mindre nødvendig. Som man ser av artikkelen har usa kjøpt alt tilgjengelig. 3mnd før ny forsyning. Da er vi ut i september.

Vet vi hvem som produserer Bemcentinib?
Kunne tenkt meg å sjekket aktiviteten der.

En oppskalering vi gi tidlig indikasjon på hva vi har i vente!

Bergenbio har en avtale med en fabrikk i India som lager Bemcentinib i en avtale med Piramal Enterprises og deres utviklingsplattform i Nord-Amerika, Europa, og India. Om jeg ikke tar helt feil så er det endel av Fasttrack opplegget til FDA at sånt måtte komme på plass, noe det altså gjorde desember 2019.

Får satse på at de klarer å skalere fort om det blir nødvendig hehe :sunglasses: :crossed_fingers:

8 Likes

Mohn kjøper enda mere :slight_smile:

https://newsweb.oslobors.no/message/509319

Fint å se flere enn meg som graver i skuffen etter frigjort cash … :norway::clap:

Digger eiere som setter kjepper i hjulene for algotradingen :slight_smile: Ser på dette som en beskjed til aksjonærene om at Mohn vil ha emisjonen fulltegnet, så jeg fulltegnet meg :slight_smile: Tok seriøst 2 minutter. Nettregistrering er så mye bedre enn å drive med skjemaer og post.

2 Likes

Her skal det graves.

Virker jo som dem har det på stell dersom dette stemmer .

As part of the partnership agreement, PPS should also ensure the commercial manufacture of the final pharmaceutical product.

1 Like

Endte opp med å fulltegne jeg også + overtegnet med samme antall. Så får vi se hvor mange jeg får og hvor lurt det var :stuck_out_tongue:

5 Likes

Mine ble ikke brukt så det er håp om iallfall en håndfull ekstra. Fikk kjøpt det jeg skulle under emi-kurs denne uka, og når den ikke gikk mer nå så droppa jeg det. Vurderte inntil det siste, men sitter egentlig godt nok lastet allerede.

1 Like

Ser ut som det nå bare er Bemcentinib igjen i ACCORD-2? Heparin er nå ikke lenger aktiv.

16 Likes