Latter=sistnevnte
Så kan vi vel, hvis alt går vel risikere at de skynder bemcentinib i fase III, indenfor et par uger
(Sistnevnte for tiden ikke aktiv).
Latter betyr sistnevnte
Tenkte på det samne, mulig dette kan skje ganske snart nå
Vi har vel fått avklart det nå …
Men hva betyr latter da?
Førstnevnte eller?
Det uttales forøvrig " lætter"
I know, men siden jeg skrev det, og ikke uttalte det, så ble det altså latter.
Latterlig, noen må jo komme å rydde opp, vi er sikkert fulle hele gjengen
Tolker det slik selv, men her kan man ikke være sikker på noe. Roe litt ned på valiumen og logge av her tror jeg
Tidenes serie forresten, kjør deg opp🍻
Tredje handel på kort tid for Trond Mohn.
LASTER OPP: Trond Mohn laster opp i BerGenBio.
17:31 - 3. juli | Oppdatert 17:42 - 3. juli
Primærinnsider Meteva, med Trond Mohn i førersetet, har fredag kjøpt 59.463 aksjer i BerGenBio til gjennomsnittskurs 37,95 kroner per aksje.
Prisen for aksjene ble følgelig 2,25 millioner kroner.
Etter kjøpet eier Meteva 22,2 millioner aksjer i selskapet, tilsvarende 25,55 prosent av aksjene totalt.
Tidligere i uken handlet Mohn aksjer for 4,7 millioner kroner, og i går for 334.000 kroner. Det er tydelig at investoren laster opp i selskapet.
Selskapet er de siste tre månedene opp 150 prosent på Oslo Børs, og endte fredag opp 0,3 prosent til 38,10 kroner.
dette må vel være litt posetivt vell?
Over snittet positivt vil jeg si.
Ser her , at Heparin kom til Accord-2 studien i Juni.
Finner ikke ut at den har gått over i noen annen studie pga gode resultater.
Kanskje den bare ikke har vist gode nok resultater på den mnd den har vært med ??
Hadde Bemcentinib vist seg at den ikke har noen virkning, så ville vel også den ha blitt tatt bort.?
Mye spekulasjoner her , men dem må da se en viss effekt på den tiden som har gått nå , siden den første ble dosert med Bemcentinib…?!
Ser veldig positivt på at Bemcentinib fortsatt figurerer på listene
Jeg støtter din resonement her Dunkel.
Jeg lener meg også en del på Mohn som laster opp denne uka. Han øker snittet sitt og det er heller ikke småtteri han kjøper.
En kan snakke til det kjedsomelige om han vet mer enn øvrige aksjonærer men signaleffekten er ganske klar. Så må vi akseptere at det alltid er noen som vet noe før alle andre. Sånn er det bare og sånn vil det alltid være.
Kan jo være så enkelt som at han har møtt CEO og sett han i øynene mens han snakket om denne 80%-sjansen. Eller at han har blitt forklart resultatene med Pembrolizumab så godt at han føler aksjen er underpriset på disse nivåene. Eller at han rett og slett følte det var et strategisk riktig tidspunkt å øke på.
Det er vel ingen som kan si at han er ferdig å handle heller.
Evt så har han lest studien vi leser og som er åpen for alle og bestemt seg for at her skal det økes.
Ja, det er uendelige muligheter. Mitt poeng er at han har tilgang på samme info vi har direkte fra ledelsen og med det får kroppsspråk på kjøpet. Samtidig har han nok et kompetent medisinsk team han kan rådføre seg med
Styreformann i Bergenbio, Sveinug Hole, er Metevas representant. Det er klart at Trond Mohn vet det meste om hva som foregår, og er sikker i sin sak.
Markedet sin reaksjon på cohort b nsclc er meg uforståelig, men ikke uventet. Tror vi sitter med veldig sterke kort på hånden. Om 4-5 mnd vet vi mer både om nsclc og aml. Covid19 som bonus inni mellom. Mao tett program frem til jul.