Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Noen som vet når en får aksjene fra rep emi, kan ikke se at pengene er trukket fra konto enda :-)?

Og jeg som trodde Covid-19 og BergenBio skulle ta sommerferie?

Gå inn på VPS og se på tildelinger, jeg fikk det jeg ba om langt over tegningsretter

Hei! Hadde bare 87 tegningsretter, men ba om 1000 aksjer ser jeg hår fått det og. Men var det ikke i dag det skulle trekkes fra konto? :slight_smile:

jo kommer sikkert i løpet av dagen

Supert, takk for svar :slight_smile:

hm fikk ikke såmye som en emi aksjer :joy:

“Jeg lurer sånn på hvorfor Mohn fyller på med BergenBio…”

Dr. Jackson will participate in a panel discussion entitled: The Potential Therapeutic Strategies to Prevent and Conquer Covid-19 , on 8 July at 4:15pm CEST. Dr. Jackson will also deliver a presentation on BerGenBio at 11:35am CEST on 9 July.

The presentation will be made available on the Company website on 9 July: www.bergenbio.com/investors/presentations/ .

Her har vi flere muligheter. Hvis det kommer drypp fra ACCORD så vil det sannsynligvis komme i morgen etter børs eller på presentasjonen på torsdag kl 11.35.

Om det kommer noen ny info eller ikke er helt i det blå. At de kan ha med seg noen midlertidig info eller informasjon fra undersøker av kreftpasientene som står på bemcentinib er umulig å si, men muligheten er absolutt til stede. Kanskje helst det sistnevnte.

Hva sier dere? Er det sjanser for at de har skaffet seg noen mer håndfaste bevis på at AXL-hemming fungerer som et middel mot Covid-19?

Kommer det noe sprengstoff i morgen eller på torsdag?

5 Likes

80% har økt til 100% :grin:

1 Like

Forsiktig nå krakken, må ikke «hausse« bgbio på disse nivåer.
Sitter cunt’s i chat-asyl å følger med må vite.

3 Likes

Jeg stiller spørsmålene som er i mitt hode! :smiley:

Det kan selvfølgelig også komme ingenting og Mohn må støttekjøpe mer.

Men det er en interessant tittel på paneldiskusjonen. Hadde vært rart om det bare skulle være preklinisk og biologisk rasjonale CMO kom med, når de har så mye data å finne fram…

Hadde vært artig om britene kjørte på med en interim-avlesning på Accord-2 som viste stor effekt, men husk at for å komme med i Covid-19 cocktailen så er det min påstand at det ikke trengs allverden av respons. Enhver statistisk signifikant bedring i overlevelse og litt mer respons på reduksjon av liggetid vil nok holde plenty.

Uansett vi Bgbio aksjonærer har spennende tider fremover! Mener fint at selskapet burde kunne ligge opp mot 50 kr aksjen kun på muligheten for gode Accord-2 data når som helst ila sommeren.

1 Like

Jeg er litt tvilende til at de kan presentere noe fra Accord-studien i England nå, derimot hvis de kan komme med flere eksempler på kreftpasienter som har fått Covid-19 viruset og hatt like milde utslag som i det allerede kjente tilfellet, så kan det være sprengstoff nok. Det ville virkelig styrke indisiene på at bemcentinib virker.

2 Likes

Enig.

Såså… bgbio er jo bare deltaker i et panel som tar for seg Potential Therapeutic Strategies gjeldende den største utfordringer kloden har hatt i nyere tid. Også er det stadige innside kjøp.

Lukter vel litt av dette, gjør det ikke

1 Like

Den der kan du kanskje slette selv…

Har sett litt på programmet, ser ut som det bare er Bgbio og ett selskap til som skal ha egen selskaps presentasjon på 20 minutter hver på hovedprogrammet. Vanskelig å ikke tolke det positivt, Bgbio ville vel ikke stilt opp om de visste de hadde elendige tall så langt?

5 Likes

Same procedure as every year…
Får vel selge nyheten denne gangen da

Aller viktigst, annonser det på forum :grin:

1 Like

Tror ikke denne gruppen driver kursen i noen retning akkurat så det bryr jeg meg ikke så mye om :stuck_out_tongue: