Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Du gjør ikke det?

«BerGenBio; aka The Beam»

Hyggelig selskap:

https://eithealth.eu/home/our-story/

Det faktum at bgbio er med her er åpenbart et tydelig signal, og forteller det meste om hva som rører seg.

Som nevnt over; Hadde Godfrey og co ikke sett overbevisende indikasjoner fra ACCORD etc, hadde dem da deltatt her? Eller snarere fått deltatt.

Snakk om å være i varmen. På ose er det derimot faen så kaldt enda.

4 Likes

10 posts were merged into an existing topic: Småprat 2020

Nå skifter vi tema til bgbio! Alle poster om annet blir fjernet

4 Likes

A post was merged into an existing topic: Småprat 2020

Mente ikke å starte dagens offshorediskusjon. :slight_smile: Flyttet til småprat! Veldig interessant og engasjerende tema.

2 Likes

Hvordan går det med bgbio i dag forresten? Fortsatt under 50 lappen? Her kaster folk penger på gaten

1 Like

takk

Går fra Offshore-diskusjon til en avstemming.

Dersom Bemcentinib tas videre til neste steg i ACCORD-2 programmet, såkalt fase 3, på hvilke kurs tenker du å ta litt gevinst? (Arctic kursmålet ved en slik nyhet er 200 om jeg ikke husker helt feil).

Synes selv dette er vanskelig, sitter long med ihvertfall 70 % av stacken, kommer som kjent masse onkologi relaterte nyheter parallelt utover året, for ikke å snakke om alle investigator drevne studier som også vil gi nyheter på rekke og rad i 2021-22…

• 100
  • 140
  • 180
  • 220
  • Selger ikke før vi ser 350

0 stemmegivere

Må få med, selger ikke før Mohn selger :joy:
med fare for å sitte med hele ræva i postkassen skal en del av posisjonen stå til Mohn enten selger eller ikke lenger er med sine fulle 5

1 Like

Digg med en dag hvor alle som selger på open hele tiden ble brent :slight_smile:

2 Likes

Kommer det en børsmelding dersom TM ikke lengre er ved sine fulle fem? :laughing:

1 Like

Ja i form av artikkel i avisen :smile: bare å følge med, BT.NO

Lukten av sultne institusjonelle

I love the smell of a good case in the morning ;D

1 Like

Yep, de må posisjonere seg, blir fort lav freefloat her

1 Like

Nå er det ikke «kun» UK som sponser bgbio. Nå er EU på banen og, morgendagen blir spennende. Opp til 44 og ny sell on News , helt sikkert.

Helt til det ikke blir det, og da er det litt seint sånn kursmesig :sunglasses:

2 Likes

Den klarer jeg ikke å svare på, men jeg er lastet laaangt mer enn først planlagt, så selger nok et lite kakestykke på tresiffret …. ,men noe sier meg at BgBio eventyret nettopp har startet. Hvor står denne om 3-5 år (?). Fasit kommer. Hvis man ikke trader, så skulle man egentlig bare logget av og tatt tiden til bruk … Noe jeg stadig trener på …

Edit. 1 - 60 Mnd.

Yup, veien til 200 begynner å bli mer realistisk :slight_smile: Fortsatt et stykke igjen, men vi har ihvertfall flere av elementene som skal til. De store er på kjøpern, vi får info om Bemcentinib og Covid-19 tidligere enn antatt, freefloat reduseres sakte men sikkert. Kanonen klargjøres for positive effekt-data i aug-okt. Vent vi er jo nesten i aug allerede, bare 3 uker til det. :open_mouth:

1 Like

Dersom bgbio blir kjøpt opp. Hvordan vil det i praksis foregå?