" We get the toppline data soon "…likte den
Enda mer interessant for de av oss som er interessert i analyser av sannsynligheten for et positivt utfall er følgende fra “debatten”: “We have a good body of mechanistic and preclinical research supporting the rationale to treat covid. This is accumulating, and Wendy Maury, collaborator at the university of Iowa, is shortly going to be publishing data on that.”
Siden meldingen om deltakelsen i ACCORD har det allerede kommet oppløftende/støttende data i et par høyimpakttidsskrifter. Men venter i spenning på Maurys data, som har blitt løftet frem som viktig for ACCORD-deltakelsen.
Vedr JCI-artikkelen: “Axl was crucial for attenuating pneumococcal immunity in that the Gas6/Axl blockade fully restored antibacterial immunity”.
Nesten skremmende god effekt av bemcentinib (blå fylte sirkler) vs uten (røde fylte sirkler) - og her snakker vi ikke cellekulturer men in vivo.
Beskyttelsen mot bakterielle superinfeksjoner kan være gunstig når bemcentinib nå testes i ACCORD sammen med dexamethason, fordi vi vet at en bivirkning av corticosteroider ved ARDS er bakteriell infeksjon (Ann Intensive Care. 2020 Feb 27;10(1):26. doi: 10.1186/s13613-020-0642-4.)
Denne studien viser at bemcentinib har et potensiale innenfor infeksjonsmedisin som rekker lenger enn bare COVID-19.
hjelper jo tydlig vis ikke at d er gode resultater, den detter jo uansett
Hehe, det er jo det som er det gode for de som er langsiktige her. Hvor mange av de som selger på news tror du har satt seg inn i resultatene? Hvorfor kjøper Mohn seg opp når disse selger? Ikke fordi han selv har kompetanse til å sette seg inn i resultatene, men fordi han har innsidekontakter og fagfolk som rådgivere…
Ja, jeg tror nok vi kan være rimelig sikre på at Mohn ikke kjøper BgBio på tilfeldigheter eller at det er for å drive med støttekjøp. Han har nok folk rundt seg med rimelig god innsikt, så den karen vet nok hva han gjør.
Jeg tror at sommeren og høsten kan bli særdeles hyggelig som BfBio aksjonær. ;-))
jepp.har sittett på mine hele tiden og ikke solgt så mye som 1 aksje
når tror dere resultatene kommer å kursen når nye høyder?
Sannelig sier jeg dig: I denne natt, før hanen galer, skal du ha ganget innsatsen din tre ganger.
FA mandag. Bergenbio “Jeg har klokkertro på selskapet. Det blir veldig, veldig bra, sier Mohn.”
Men han kan ikke sitte på annen info enn vi andre gjør? Ellers blir det jo innsidehandel.
Såklart han gjør det. Han er største eier og innsider.
Er jo derfor det børsmeldes når han handler.
Siden @pdx får rimelig hissige mailer fra advokatene til avisene når dere deler hele artikler som ligger bak betalingsmur eller som kommer på trykk…
Dont !.
Det var ikke mer om BGBIO i artikkelen enn det som var referert lenger opp heller.
ok.sorry skal ikke gjenta seg
Det ser ut at verden ikke kan satse ‘all in’ bare på vaccine!
Munich, Germany - A study by scientists in the southern German city of Munich suggests coronavirus antibodies may not remain in the body longer than a few months, dampening hopes of an effective vaccine or long-term immunity.
merkligsteaksje som finnes dette
Enkelte virker å tro at siden Mohn hamstrer mer = garantert success. Virker ikke å være så enkelt.