andre selskaper som får en god nyhet stiger i hvertfall å ikke går i minus.
Markedet er ikke rasjonelt. Slapp helt av, dette går nok veien. Det tar gjerne litt tid før markedet reagerer på positive nyheter. Er det negative nyheter så reagerer det mye raskere. Tålmodighet er en dyd
Hvorfor forventer dere noe annet enn trading opp og ned her?
Det må nærme seg avklaring i covidsaken før kursøkningen blir varig. Siden de skal holde oss oppdatert er det bare å vente på melding om enrollment complete i bemcentinibarmen. Det kan komme når som helst siden de guider top line-resultater i august-oktober.
I mellomtiden vil den fortsette opp og ned, opp og ned, med unntak av uventede nyheter… Som også kan komme når som helst.
Poenget er - ikke sitt å stirr på kursen
Norsk pharma virker å ha en tendens til positiv nyhet = kursdrop
Og så har vi jo denne:
https://www.avanza.se/placera/telegram/2020/07/13/astra-zeneca-astra-zenecas-vaccin-mot-covid-19-ifragasatts-av-forskare-vid-karolinska-institutet.html
Men vi vet allerede at det er marked for influensamedisin, til tross for at man har laget vaksiner i en årrekke.
Vi skal vel ned mot 34 atter en gang da. Milde måne
Nesj, kampen om å få flest mulige aksjer for samme pengesum nå, kan gå begge veier
Edit: Kan fint selges ned mange kr på det viset, benekter ikke det. Kan fint være at noen pumper kursen opp som en liten stresstest også.
Emiaksjene kommer i morgen. Det er alltid noen som selger da for å tjene småpenger, sånn er det bare.
Lenge siden vi har vært på 34.
Vi får plukke mer
Ikke på emisjonskurs enda engang ro ned litt
Denne tar kaka for tiden.
Heilt grævligt å se på.
"gratis fase 2 i corona-sirkuset med mulighet for gratis fase 3 i tillegg.
(hvor store summer kan dette representere?)
BGBIO har fått en rakett i “ræva” men klarer ikke å ta av.
Dette selskapet med alt som foregår kan forandre hverdagen vår.
Lykke til
Haha, jeg kjøper på
Vei ned. Solgte 10k på topp for å kunne kjøpe nå
Tja. 34.90 for 2 uker siden. 2 ganger relativt gode nyheter og kursen stuper. Norsk pharma
Det at Rep-Emi kommer i morgen kan være litt av motivasjonen til å presse på nedover i dag (og). Vi kan anta at en del av disse Rep-Emi aksjene er ganske nervøse og dermed fort blir lempet ut når de har gått noen kroner(?). Til fordel for de som vil akkumulere et større antall. Dette er uansett bare synsing fra min side og i grunn mindre viktig. Lyktes vi med det fundamentale vil det uansett smelle! I mellomtiden får vi leke litt bade-ball. Økte her med noen K i dag og. Ny dag i morgen
Du må snart nærme deg top 50 shareholders så mange K som du tar!
Det er jeg med god margin
En god regel er å ikke legge troverdighet i at anonyme på forum påstår de kjøper, spesielt ikke de som stadig kjøper for hundretusener.
Sikter ikke spesielt til den du svarte til.
Han har vært på Top50 lenge
Jeg kan bekrefte at dweller snakker sant. om du ikke tror meg kan du PMe, så kan jeg bevise det
Ok,siktet ikke spesielt til Dweller da, men greit å vite.
Kudos, da har han nok dugelig med cash investert der, regner med topp 50 krever en drl cash for å komme opp i