Top 50 krever over 200k aksjer.
Jeg kan bekrefte @Dweller har over 200k. Og at han kjøper og selger for å være med å støtte kursen
Top 50 krever over 200k aksjer.
Jeg kan bekrefte @Dweller har over 200k. Og at han kjøper og selger for å være med å støtte kursen
Det er skikkelig kult @Dweller kan eg driste meg til å spør hvor stor prosent av porteføljen som holder til i bgbio? Av norske bioteks du har
Om jeg gjetter riktig så er @Dweller 60-80% inne til enhver tid. Dette er funcom all over så noen småaksjer ved siden av er det nok. Men ikke så mye
Man skal absolutt ikke stole på noen som helst på et anonymt forum, men når jeg sier at jeg kjøper så kjøper eg. Det kan en liten håndfull personer her på TI bekrefte. Hvem som eier aksjer i Norge er jo uansett (generelt sett) ikke hemmeligstemplet. Jeg ønsker å avslutte meg som tema, men kan si at etter dagens handel, sitter på Ca. 395K aksjer fordelt på meg som privatperson og 2 av mine selskaper. Jeg er MEGET MEGET bull til BgBio og kommer, på disse nivåene til å øke fremover! Har sagt hele tiden at BgBio er norges minst hypede bio-aksje. Min enkle påstand er at Mcap hadde vært 5-10 gangen nå, hadde vi vært notert i US. Men for all del husk at ingen av oss sitter på fasit her Take care folkens
Setter pris på at du er såpass ærlig og åpen om det. Takk skal du ha!
Det kan bli en interessant dag i BerGenBio og annen biotek i dag.
Reparasjonsemisjonsaksjene forventes å bli tilgjengelige for handel. Kanskje er noe av forklaringen på at kursen har beveget seg ned mot 37,5 at disse aksjene kommer i markedet i dag. Noen som har mottatt slike aksjer kan tenkes å selge, selv om det er snakk om få aksjer, og inntrykket fra kommentarfeltene var at det var de langsiktige investorene som var motivert for å kjøpe disse aksjene.
Samtidig er det ventet at en del selger seg ut av PCI Biotech i dag, etter meldingen om at det foreløpig ikke blir noen avklaring om det videre samarbeidet med AstraZeneca. Noen av de som selger i PCIB kan tenkes å flytte deler av sine investeringer over til BerGenBio for å posisjonere seg foran stigningen som kan komme fremover mot publiseringen av resultatene fra ACCORD-studien.
Det er ferie, men det skjer ting som kan skape litt aktivitet og gi høyere volum enn normalt. Hvor mye kursen beveger seg, derimot, er mer usikkert. Har Mohn tatt ferie, eller kommer han på banen igjen?
Tips til de som vil lage egne analyser fra bunnen av eller bare få tilgang til historiske kurser i excel-format. DN-investor har kursinfo med Åpning, Høy, Lav, Siste, Volum og Omsetning tilgjengelig for nedlastning på sin side: https://investor.dn.no/#!/Aksje/S256/BGBIO/BerGenBio
Faktisk interessant i det at salgsviljen er forduftet på disse nivåene. Det lover godt, synes jeg.
Har dere fått emi aksjer på konto i dag?
Ikke sett snurten av dem så langt
Nei ikke jeg heller, var lovet i dag.
Kontakt megler, de skal ha kommer idag.
Ikke fått jeg heller. Pengene er gått ut.
Her er forventningen min til utfallsrom for kursen framover, visualisert med paint . Grått = 0-1% Blått og rødt = 5-10% Mørk grønn og orange = 10-15% Lyse Grønn = 40-60%
Tenker fase 3(Enten i Covid eller kreft over nyttår) får oss opp i mørkegrønn-blå sone og avlyst fase 2 ACCORD og ikke fase 3 i kreft over nyttår får oss ned i orange/rød sone.
Tror vi vil ligge i 42-55 området i aug-okt 2020 fram til avklaring så lenge Covid fortsatt er et problem i verden.
Blir jo spennende å se hvor nervøs disse rep-emi aksjene er … Liten omsetning i dag, men det fylles på, på 38,- Har ligget litt skjult der og. Kanskje noen rep-aksjer (?). Jeg har forsynt meg bra til nå i dag og ligger med en del kjøps-ordrer nedover … ,men Ikke bruke alt kruttet her nå folkens. Noen vil ha den lengre ned …
@Hakon sitt 60-80% tips er bra i min bok
Ser ut som noen med celebral parese og dårlig syn har gått bananas med farger der
Hehe. får lage egendefinerte farger neste gang Utvalget i paint er relativt øyeskjærende ja. ^^
Haha! Jeg har ikke engang fått aksjene mine!
Tar gjerne noen dager før de blir tilgjengelige for handel hos Nordnet.