Ikke fagfellevurdert
Resultatene indikerer at det nye coronaviruset kan være et virus som folk kan komme til å ble rammet av år etter år, på lik linje med andre forkjølelsesvirus.
Resultatene indikerer at det nye coronaviruset kan være et virus som folk kan komme til å ble rammet av år etter år, på lik linje med andre forkjølelsesvirus.
Ser at RECOVERY pumper ut “No clinical benefit” fra medisinene de har valgt å inkludere. Får håpe de drar inn Bemcentinib så de kan bryte den trenden https://www.recoverytrial.net/news
Er det noen som har undersøkt hvor sterke rasjonalene til eksempelvis lopinavir-ritonavir er? Så de også ekstremt sannsynlige ut til å ha en klinisk effekt før de startet studien?
“There are some preliminary evidence of the effectiveness of lopinavir/ritonavir against other coronaviruses. In vivo, an open-label, non-randomised study found a reduced risk of severe hypoxia or death in 41 SARS-CoV patients who were treated with lopinavir/ritonavir and ribavirin, compared to 111 historical controls treated with ribavirin alone3. There has been no evidence from randomised trials of the efficacy of lopinavir/ritonavir in treating SARS-CoV or MERS-CoV.”
Mer info her:
Nå ruslet aksjene fra rep. emisjonen inn på kontoen her i all fall.
Det bestandig kommer flere undersøkelser fra forskjellige land som bekrefter fallende trend av serum antistoffer mot Covid, og det øker usikkerheten for at en vaccine ikke kan gi permanent immunitet!
Jeg antar at situasjonen blir slik at vi blir nødt til å ta årlig vaccine Covid (slik som ved influensa ) og likevel kan bli covid-smittet. Slik et behov for en behandlingsalternativ (som for eksempel Bemcentinib håper jeg) eller flere preparater er uungåelig
Spørsmålet blir - Var du idiot når du deltok på Rep-Emien i steden for å kjøpe på lavere kurser både før eller etter ?
Selv har jeg handlet mellom 13,- og 47,- i år
I mitt hode er det en enorm faktor at pengene fra repemi går inn på konto til selskapet.
Joda, veldig bra du støtter selskapet. Hadde vært med på Rep-Emien selv hadde jeg fått tildelt noe Eg måtte bare kommentere den der!
https://www.nettavisen.no/nyheter/forskere-mulig-korona-gjennombrudd/3423995469.html
Dem nevner Bergen Bio i artikkelen her, men den er vel ikke med på noen form for vaksineprosjekt.
Nei det ville vært nytt for meg ihvertfall.
Og gjentar gjerne til det kjedsommelige at selv vaksine resultatene på mandag eventuelt er gode så betyr ikke det noe for om man trenger en medisin eller ikke. Forventer middels resultater fra vaksinen selv, og sitter trygt videre hehe.
Den artikkelen der er full av feil og allerede kommentert på FA-forumet
Bra volum på innspurten Er det neste uke vi skal klatre.
Mulig. Jeg klarte faktisk å selge et par aksjer i dag … Men da skal det sies at jeg har akkumulert aksjer ut av ville H***vette den siste uken. God helg
Bra å slutte uka i grønt, nå er vel all emmisjonsdillet ferdig, så da kan vi se mot august og september og neeeews.
Er vel ikke så langt unna topline data.
Mine BgBio aksjer selges ikke de nærmeste månedene, for ikke å si årene. Oppsiden i denne synes å være betydelig og positive data fra Accord kan gi oss et eventyrlig løft lenge før vi egentlig hadde håpet på det.
Akkurat dem orda har du vel også sagt når du var i Nano Londonmannen ??
Så det tar jeg med ei klype salt, om at du skal holde dine flere år frem i tid.
Men flink til å hause aksjer du er i , det skal du ha !!
Vel, jeg kan selvfølgelig legge til; «såfremt ikke ledelsen avsløres som bløffmakere.»
Det er innlysende at det man sier i dag er basert på den situasjonen vi i dag kjenner og den tiltro vi har til ledelsen. At det kan skje ting i fremtiden som endrer min holdning, kan jeg ikke gardere mot.
Men i så tilfelle skal jeg informere om jeg har solgt og hvorfor, men dere skal slippe å meg hengende rundt på BgBio tråder og baisse selskapet etter at jeg eventuelt er ute av selskapet. Såpass respekt viser jeg mine medaksjonærer i de selskapene jeg har vært investert i. En viss æreskodeks har man tross alt.
Ønsker herren en riktig god aften!
solgte 70 prosent av mine i dag
Det skal du ha, du har ikke bajsset i Nanotrådene.
Men " så fremst ledelsen ikke fremstår som bløffmakere"?
Hvilket selskap snakker du om der?