Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

ACCORD skulle jo i teorien allerede være klar i juni-juli, helt opprinnelig. Det skal ikke være et problem å få på plass sykehus og pasienter med de bølgene vi ser over Atlanteren. Fyren sier i oktober/november. Vi er ikke engang i august RIKTIG enda. Det er helt i trå med hva accord prøvde oppnå. Problemet er at accord aldri rekrutterte nok folk. Men så er ikke UK i nærheten av så ille som Brasil eller USA. Nå sier ikke jeg at oktober/november kommer til å skje! Men veldig bastant av deg å totalt utelukke muligheten.

Veldig godt poeng, ting har en tendens til å ta lengre tid enn man tror :slight_smile:

Rent kortsiktig vil annonsering av det nye studiet med forventet raskere rekruttering være en ny kursdriver. Husk de skrev at de allerede var i en “late stage” her.

2 Likes

Vi kan ikke springe etter ballen hele veien og aldri nå frem.
Dersom byråkratiet og annet er lengre enn tidsvinduet koronaviruset er aktivt så hjelper ikke det å stille med verdens beste medikament.
Men dette vet jo BGBIO slik at de må jo ha avtale med det nye landet der en eventuell studie planlegges at ting må ha en minste hastighet for å komme i mål.
Slik sett så må jo studien gjen nomføres raskt eller en kan bare la være

1 Like

Bra jeg og Mohn er samstemte idag…bare ulike beløp da

2 Likes

Støttekjøp fra Mohn på 200K aksjer

2 Likes

Den mannen vet nok hva han gjør. Med sine milliarder trenger han neppe drive støttekjøp. Og hadde han været noen fare med gårsdagens melding ville han nok mer sannsynlig forsøkt å lette seg.

Men har man nese for god butikk så utnytter man de mulighetsrom som byr seg.

Forøvrig har Mohn kun kjøpt 200k av de 3 mill aksjer som småsparerne har valgt å kvitte seg med.

1 Like

Håper du har lært… :neutral_face:

Skulle gjerne sett andre handler også. Ikke minst CEO

1 Like

Han kjøper ikke, innløser heller opsjoner i ny og ne

En slik strategi som ble valgt nå, av ukri, var ingenting annet enn et solid ballespark, feigt og uryddig… Hvem lager en sånn studie og bare går fra det på den måten. At det er lovlig er meg heilt og absolutt ubegripelig.

Beklager, men offentlige forskningspenger er ikke til for at du eller andre aksjonærer skal berike seg.

1 Like

Halted? Spennende :grin:

Nei, når pasientgrunnlaget er så tynt at de ikke greier å rekruttere så omdisponerer de vel midlene.

Trist utvikling kursmessig i dag, som forventet! men Knall at Mohn kjøper. Jeg har redusert posisjonen min betydelig i dag, og er dermed ute av topp-listene. Jeg kommer til å følge utviklingen fremover … Jævla synd at ACCORD var så sirup!! Jeg er dog meget positiv til et eget studie. Tvitvi :crossed_fingers:

5 Likes

Der har vært noen fartsdempere i biotek i det siste men når det først er så gale så har en vært “heldig”.
I det begrepet legger jeg at produktene og alt rundt er intakt.
Det går i forsinkelser o.l. men det må en kunne leve med.

uansett , BGBIO har vært et av var det 5 selskap som har blitt "head-hunted til å delta i det hotteste innen biotech i disse dager og det sier jo ikke så lite.

En bør jo notere seg hvor høyt verdsatt selskapets produkter er og ledelsen har taklet mulighetene optimalt mener nå jeg da.
På Q2H1 så bør spørsmålet vedrørende hvorledes det er mulig for for BGBIO å rekrutere 4 pasienter over flere måneder hvor alt skulle bli lagt til rette for et hurtigløp gjennom den regulatoriske løypa?
Skulle vært interessant å fått innblikk i prosessene som førte til dette samtidig med at GB var vel det verste landet som ble råket av pandamien med overfylte avdelinger og dauinger lagret på sykehuskorridorene i høyden.

Virker nesten som et styrt komplott for å få gjennom de utvalgte gruppene videre i fase 3?

Nei , sikkert bare et utfall av ekstrem fantasi men synes ikke dette lukter godt.

Det skal jo bare ikke gå ann.

Det var ikke Bergenbio som rekrutterte.
Det var NHS /Accord som stod for den (dårlig utførte) jobben.
Bergenbio gjorde ikke annet enn å levere Bemcentinib.

1 Like

Ned 16 %, mulig jeg er fartsblind men det er faktisk ikke så gale i biotek på OSB. Fik kjøpt på 26 så det er da noe hehe.

Bare å stay tuned spør du meg

2 Likes

ups , er selvsagt helt enig men klarer å skrive det slik at det ser ut som det var bgbio som rekruterte.
beklager det og takk for korreksjonen

1 Like

De er i ferd med å nå opp igjen dit kursen bunnet ut under forrige opptur, slett ikke verst!

Omsatt 4 388 112 aksjer i dag, så det er slett ikke de 200.000 fra Mohn som styrer kursen. Men han gir nok en viktig signaleffekt som gjør at risikobildet for shortaktører fremstår langt mindre attraktivt.

Og så skader det jo heller ikke at BGBIO har årevis med runway på konto.

2 Likes

Tror ærlig og oppriktig at dette kan ende med et betydelig bedre resultat til slutt med BB selv i førersetet.
De vet når kandidatene skal og bør få bemc. dette kan bli en tvist av de sjeldne.
Men er selvsagt oppgitt og skuffet over britene, pissedårlig opplegg.