I børsmelding sier de at de skal sponse noe som likner på ACCORD, ikke at de skal utføre studiet selv. Tenkte litt på det i natt, beklager ordleggingen min i går som nok fikk det til å virke som at dette ville være BergenBio sitt eget studie. Men avklaringer må til. Hittil har vi bare noen få setninger å gå på i denne sammenhengen.
I UK hadde dem ingenting innflytelse såvidt jeg kan skjønne, det tror jeg bestemt dem ønsker denne gang.
Hele verden er på desperat jakt etter medisin som kan hjelpe mot Covid19.
Hvorfor fikk BergenBio så dårlig oppfølging i England, dersom ledelsen sin spådom om 80 % sjanse for god virkning stemte? Hvorfor skulle f.eks. ikke medisinen testes alene?
At det skulle være mangel på pasienter, synes også merkelig. Synes da tallene for syke og smittede fortsatt er høyt i England?
Denne har de sagt at ble tatt ut av kontekst av avisen som skrev det.
- juli var det vel 14 som ble innlagt i hele England.
Jeg tror det er en fordel at de ikke selv skal utføre denne studien. Når leverandører selv står for evalueringen, blir gjerne resultatet vurdert med litt skepsis, med god grunn.
Er det ikke vanlig å børsmelde innsidekjøp etter stengetid? Sendte de melding nå for å bidra til støtte av kursen?
Er antallet 14 personer den 25/7-2020 totalt pasienter på sykehuset eller tilskuddet siste døgn 25/7-2020?
Utrolig lavt uansett.
Betyr vel i praksis at der er ikke mulig for noen som helst studie å fullføre med slike små tall?
Heller ikke fase 3 skulle en tro?
Nei , her må det da være noe feil.
Tviler på at de kjøper selv
Hvorfor blande meg inn i denne? Om du skal sitere noen så få det riktig er du grei.
Regner med det er nye innleggelser den dagen ja
Fin fyr han der! Bidro også for at kursen ikke falt under 37.5 i forbindelse med reprasjonsemisjonen.
Vet ikke hva du sikter til, men det virker som om jeg har gjort ett eller annet galt. Sorry, Realize_1.
Spørsmålet er vel heller hvorfor alle kandidatene i ACCORD har fått så få pasienter til sitt studiet.
Tipper ny CEO for UKRI, kort tid etter oppstart 29 juni, så at det her går bare ikke.
Det var nok en enkel beslutning for henne å stenge hele Accord.
Hvorfor sendte de ut melding tidligere? Den bidro til å høyne prisen for Mohns andre kjøp? Virker som om første melding var brukt for å unngå dypdykk for aksjen. Intet galt i det, og til fordel for mange av oss.
Redigert: Jeg vil bare benytte anlednignen til å takke for mange gode innlegg i dette forumet i dag. Det har vært spennende å kunne lese, og ulikt andre fora hvor aksjer diskuteres. Er litt imponert over nivået.
Mohn burde jo vært debattant på dette forumet eller kanskje han er det ?
Tvilsomt han er det
Fordi dette nok først og fremst er støttekjøp for å holde kursen oppe. Det er ikke kjøp for å primært få billigst mulig aksjer.
Det vet vel egentlig verken du eller jeg…?
Jeg vet ikke.
Jeg påstår med godt over 95% sannsynlighet. Vil nok driste meg til å mene at det er 99% sannsynlig. Du står fritt til å synse på din måte.