Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Slik det er nå : “der er posten, den er redigert eller slettet, du får ikkje se det, men her står det at det er noe du ikkje får se”.

Slik eg skulle ønske det var:
“Her er posten men den ble slettet/redigert, men du får fortsatt se den om du ønsker”

Feel me? :v:

Sorry for off topic folkens :sweat_smile: vet hvordan det sittrer i rockefoten hver gang det er litt fart i denne tråden… :v:

1 Like

CanonBoy og andre godtfolk,
Uthevingen i pressemeldingen fra BergenBio er viktig, men er det en teoretisk mulighet for at BergenBio noe “kamuflert” har ordlagt seg noe vagt og at det er bare de som er ute av programmet og ikke alle selskaper?

Synairgen har fått enormt positive resultater og føk opp 400% på børsen i London. ( Var selskapet med i Accordstudien, eller et annet program? ) Kan det tenkes at Accord programmet legges ned fordi Synsingen er så ekstremt lovende?

Høye tanker. Noen som kan kommentere :slight_smile:

Uttestingen av Synairgen ble kjørt i forkant av ACCORD programmet og for å danne en mal for hvordan ACCORD skulle gjennomføres.

“Synairgen’s drug trial was the template for the Accord programme, a fast-track clinical trial scheme set up by the UK government in April to accelerate the development of new drugs for patients with Covid-19.”

Siden man så effekt ved bruk av Synairgen antar jeg at denne gikk videre til fase 3 testing, og ja - der kan ha blitt brukt på pasienter som ellers ville ha prøvd medisinene i ACCORD dersom Synairgen ikke hadde vist resultater.

1 Like

Takk for godt svar.
På HO vil en spørre selskapet direkte. Skal bli interessant å se om det kommer et svar.

Kan noen skrive total prosentandel av top 50 tilsammen? Kjenner at jeg begynner å bli litt tankefull slik som TM øker sin beholdning :grimacing:
Egentlig for å beregne hans real prosentandel/ stemmerett bør man tenke på Mohns familie til sammen!

https://www.bergenbio.com/investors/our-shareholders/

1 Like

Det er bare top 20!

Topp 50 har ca 75 %

1 Like

Bli innsider så får du daglige top50 lister i blant annet BGbio.

1 Like

Får du daglige? så denne er faktisk bedre enn stocktalk som har ukentlige?

Ja og disse listene kommer fra VPS ( stocktalk sine lister kommer fra en ikke godkjent kilde).

Alle aksjonærlister på TI er daglige og top50 fra VPS! ( vi er eneste forum som har avtale med vps pr dags dato ifølge dem).

6 Likes

I og med at Bergenbio har langt fremskredne planer for et nytt covid-19 studie i et land med høy smitte, så kan vi spekulere i hvem som skal kjøre dette.

Når vi vet at Bemcentinib + Merck/Keytruda er caset i flere studier, er det lett å se for seg at Merck også tar styringen på Bemcentinib mot covid-19.

Merck er iallefall på offensiven.
De har flere studier på gang denne høsten, både hva gjelder vaksine og medikament:
https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-07-31/merck-pushes-ahead-on-coronavirus-treatment-vaccines

3 Likes

Høres ut som de tar dette i egen regi…

1 Like

Takk for innspill.
Så er spørsmålet om de har litt klønete håndtering av budskapet (igjen)?

Jeg ser Godfrey har utelatt ‘conduct’ i sin kommentar
" We look forward to sponsoring an overseas study and are pleased that we are well positioned to do this important and rapid testing.”*

Mulig jeg spør dumt, men hvis de skal ‘conduct’, gir ikke det automatisk at de også er ‘sponsor’?

Vel, i pivotale faser er det ihv vanlig at såkalte cro’s (contract research organisations) står for selve gjennomføringen av studien på oppdrag fra sponsor… Dette fordi man skal unngå “forurensede” tall farget av sponsors ønskede utfall…
Men fase 2 er vel ganske vanlig at sponsor selv utfører/administrerer…

2 Likes

Veldig glad vi har Trond på laget. Ville vært morsomt å se reaksjoner på markedet om han begynner å selge. Hvor lenge har TM investert i selskapet?

Usikker på hvor lenge, men mange år hvertfall.
Tror hvertfall vi skal la mannen få handle ferdig før vi snakker om salg.

Hva faen skjer med at du @Chrkni leverer ut facepalms i hytt og pine når fyren bare spør? Jesus man… hva feiler folk på dette forumet? Er det ikke facepalms, så er det klovnefjes til alle man er uenig med.

12 Likes

Det er vel kommentarer som

Når selskapet selv skriver at

Som jeg mener er tullete. Det står skrevet at de selv skal kjøre studien. Da blir det tullete å si at det er lett å se for seg at Merck skal gjøre det. Det er også svært misledende og motstrider med det selskapet børsmelder.

Kan ikke du heller bare skrive det da? Slik at fyren eventuelt forstår? Det er mer oppløftende og gøyere å være med på å dele kunnskap enn å slenge drit til folk. For det er jo egentlig det du gjør. Og det er flaut å se på.

9 Likes