- Jeg hadde kun notert meg Godfreys uttalelse, og ikke ‘conduct’ i header.
- Har du utfyllende informasjon a la “fakta ødelegger enhver god diskusjon”, så er du velkommen til å komme med det. Emojis av ymse varianter bidrar kun til dårlig diskusjonsklima. Det gir deg også et umodent stempel.
@Chrkni Du kan godt mene det ene og det andre, selv om det for mange av oss andre er mindre entydig gitt hva conduct/sponsor faktisk betyr. Men vi bør alle vise et minimum av respekt for hverandre. Å reagere med å ta seg for ansiktet i møtet med sunn logikk bidrar ikke til god stemning.
Beklager; ved en fingerfeil oppførte jeg med like dumt som chrkni.
Da er det sikkert lurt å finne ut hva sponsor betyr, før man sier at at Merck lett tar styringen på studien. Det ligger jo i ordet, men Google er et fint sted å begynne. Kort oppsummert tar de ansvaret for å sette opp studien osv.
Jeg tar meg til ansiktet når påstander strider mot sunn fornuft og logikk. For det er ikke sunn fornuft og logikk at Merck fint kan kjører dette når BergenBio skriver at de skal kjøre studien.
Generelt sett så er det helt gjennomgående sånn at man får mye dårligere kvalitet på samtalen når man velger å bruke kjipe emojis heller enn å bare skrive på en okei måte hva du er uenig i.
Det er jo synd for dine omgivelser.
If you conduct a study and pay for the expenses, you also sponsor it. I’m sorry to see that you are unwilling to show decency and instead actively contribute to an unpleasant environment. Bullying is never pretty and it’s only the bully who makes a fool a himself.
Hvordan kan man ignorere/blokkere personer på forumet?
Trykk på ønsket bruker. Så trykk på den store runningen med brukers første bokstav å voala!!
Det kommer også snart noe som er enda bedre enn dette, og som vi blir først i Norge med Fortsettelse følger!
Hvis du ikke er Insider enda kan du bli det her
The person in question acted with the same gesture to this statement.
This is what we in English call a toxic person. Maybe the moderators may act to help him improve.
Jeg kom i skade for å trykke facepalm på innlegget ditt. (Ser ikke hvordan man reverserer det.)
Trykk én gang til
Ang. kursen nå. Hva har motivert folk til å kjøpe i det siste? Er det bare Mohn, eller noe annet dere tenker er interessant i caset om dagen?
Jeg har for høyt snitt Hadde 44 så måtte få det litt ned. Kreftcasene er fremdeles gode og en ny covid studie tolker jeg som at de selv har troen på at behandlingen har en effekt.
Nærmer seg q2 og snart plan for covid-studiet er meldt
Fikk snittet ned samtidig som jeg har tro på aksjen er mye mer verdt enn de 32,65 den er på akkurat nå. Satt min investering for lengre perspektiv enn opprinnelig planlagt.
Selskapet er verdt vesentlig mer enn 32 selv uten COVID, så er en no-brainer å kjøpe spør du meg…
Spesielt med de gode resultatene de viste til i kreftforskningen som ble mer eller mindre oversett for en mnd siden.
"Bemcentinib is the first of six potential Covid-19 treatments being entered into the ACCORD study, and testing involving 120 participants — including 60 hospitalised coronavirus patients and 60 control group patients receiving standard of care treatment — has already started across six NHS hospital trusts in the UK. "
Startet i seks hospitaler skulle vel gi minimum data for 6 pasienter?
Der er oppgitt 4?
Er det 12 personer minimum hvorav 4 får behandling (randomiset)?
Når får vi tilgang på disse dataene?
Husk at det er på Oslo Børs, kreftforskning her prises annerledes enn i f.eks. USA. Bare å se på pipen i de andre selskapene og hva de er verdsatt til. (Evt. hva Bergenbio har vært verdsatt til historisk) Her er det Mohn sine kjøp som har dratt inn en del småsparere og forventninger til at det nye Covid-studiet skal gi raske resultater som holder kursen over 25 slik jeg forstår caset. Om Mohn slutter støttekjøpene og vi blir realitetsorientert om at oppstart av nye studier tar tid og blir dyrt vil kursen nok gå ned mot 20-tallet igjen utover høsten.
Derimot om Mohn fortsetter støttekjøp opp til grensen for budplikt og vi i mellomtiden får vite at Covid-studiet forventer resultater innen 4 mnd, og at fase 3 kostnadene blir dekket helt eller delvis av noen andre så kan vi snakke kurser opp på 40+ igjen.
Budplikt utløses ved 1/3 av aksjene, så er et stykke igjen, men han kan ikke fortsette kjøpsfrekvensen i all evighet. https://www.oslobors.no/Oslo-Boers/Regelverk/Overtagelsestilbud
Fristende å joine klubben for facepalm her…
Støttekjøp er ikke reellt, han har ikke noe insentiv for å gjøre det…