Ikke dumt spørsmål.
Men den gjelder nok ikke for India. Etiske komiteer er opptatt av deltakere i studier, frivillighet m.m.
Uff da, jeg som skulle senke snittet i morgen tidlig.
Ikke dumt spørsmål.
Men den gjelder nok ikke for India. Etiske komiteer er opptatt av deltakere i studier, frivillighet m.m.
Uff da, jeg som skulle senke snittet i morgen tidlig.
Får kjøpe fra Saltimaten i morgen. Det blir vinn-vinn: Han får til salt i maten , og du får kanskje litt mer etter hvert
Så får vi se hvor langt ned han vil gå i pris på denne nyheten.
Irriterende med nyheter nå siden jeg økte posten min med 13% i dag …
Idag:
“Storbritannia har registrert 6634 nye coronatilfeller det siste døgnet.
Det er det høyeste antallet coronatilfeller som er påvist i øyriket siden pandemien for alvor tok grep om Storbritannia i midten av mars.”
og 1800 ca i S-A. accord blir vel gjenopplivet snart med økende smittetrend storbritannia
Når sånt blir sagt av folk som driver med forskning, vil jeg tolke det som positive, om enn kanskje anekdotiske data. Ikke som nøytrale eller ukjente funn. Men uansett for få tilfeller til å kunne trekke en konklusjon, så derfor følger de opp med nye studier.
Viruset ser ut til å blitt mer smittsomt nå, og overraskende nok har pandemien ikke økt forståelsen for vitenskap og nytten av vaksiner, men heller økt uforstanden og vaksineskepsis.
Så det blir nok bruk for bem, og jeg satser «en femmer» på at ACCORD gjenopplives.
Ikke utenkelig at AVCORD blir gjenopplivet. Tror det kan komme et dryss med meldinger i høst, ikke bare Covid-19 men også fra kreftforsøkene. Nå er stemningen på børsene ganske sur, det er jo greit for de som skal kjøpe.
Ja, det er jeg rimelig sikker på – REK godkjenner jo det etiske i trialen (eks inklusjons/ekslusjonskriterier), og dette vurderes likt i alle land, så kan aldri tro det må behandles på nytt før åpning i India, så lenge det er samme trial…
La oss ikke glemme at det er flere involvert enn BGBIO. Lokalt opplegg for rekruttering til studien og ivaretakelse av pasienter er en vesentlig del av etikken i en enkel studie.
Det ser ut at shortsen har tatt skikkelig balletak på bgbio!!!
Det gjøres et helhjertet forsøk på å lokke større aksjeposter ut i markedet?
på nytt av REK…
Dette er forventede nyheter så vi ser vel neppe noen endring i volum eller aksjekurs. Svært lav omsetning, robot-handel og shorting vil prege kursen fram til nyheter fra fase II foreligger. Siste halvdel av Q3 kan bli interessant og potensielt svært hyggelig.
Q3? er vel ca 5 dager igjen
It was expected, but i think there was also a fair bit of scepticism in the market about REK and the amount of time that would be used going through the Norwegian bureaucratic system (especially after the NANO debacle). So i think it should trade up on this news and fingers crossed, fpd is literally imminent and we can get it before end of Sept. Agree, last half of Q4 will be very exciting and my holdings are staying with me, thats for sure.
Der kom REK-melding ja! Veldig bra at dette gikk smertefritt, da noen av oss gamle nanoitter har dårlig erfaring med REK. Jeg antar nå at melding om FPD kommer veldig snart, og jeg tipper den kommer før september er over
Husk også på at det ila de neste ukene også kan komme meldinger om regulatorisk godkjenning for India, samt FPD i India (ikke sikkert dette meldes, men why not?)
Også ikke glem at bgbio tross alt er et av de mest spennende selskapene på oslo børs grunnet kreftstudiene de kjører. AXL har virkelig høy interesse fra de faglige miljøene, noe som viser seg igjen i alle sponsordrevne studier de har.
Tipper de lave nivåene vi ser nå er de nevnte shortene alle vet om som trader hardt for å forsøke å kjøpe aksjer på lave nivåer…
Nå skulle Mohn kommet på bana og skremt vettet av dem. Helt klart short som herjer med kursen.
Det som er interessant nå som vi ser at covid-studien kommer i gang, er sannsynligheten for at bemcentinib virker.
Hallakis: Ja, du har flere gode poenger der. Vi kan vente oss flere positive meldinger fremover!
Når det gjelder dagens handel, så blir det interessant å se endringene for short og for Mohn.