Ja, hardt å være rik i Norge i dag
Enda godt man har ti da
da har man kjøpt aksjer i dag;-)
Slettet ett par innlegg på fundementaltråden, spør her i stedet for.
@Savepig eller andre
Tanker rundt inn før eller etter Q1?
Lag en poll eg er jo helt sinnsykt Bull til caset men, om eg har rett er ikkje sikkert. Det er mye som taler for at du blir løpende etter toget, for toget her er større enn en q fra før all dynamitten kom om bord, kanskje det er mye lengre enn langt til neste perrong. Kanskje blir det en liten pause er sted på mandag rundt lunsj, men eg tviler…
Tror spørsmålet ditt er slikt som ingen vil ta i med ildtang en gang, det er så hot akkurat nå men som eg sa, prøv å lage en liten poll
å ikkje risiker mer enn du kan tape… Anbefaler ikkje sl men det kan være smart å bestemme seg før kjøp, går toget alvorlig, så kan du kjøre tight sl. Om det blir litt pullback å du ryker kan du prøve igjen. Prisen av kurtasje er ikkje høy ift reward om det går, så det er absolutt gjennomførbart.
Hilsen mr all in
Likte denne Tar meg en armagnac å vurderer
Er ikke inne her, men vurderer sterkt. Tenkte å avvente etter Q1 på tirsdag, men hva tenker du @vcp ?
Jeg har fått tunellsyn så det holder, er ikke rett person å spørre
For en uke vi har i vente dere!
Spennende med Q1 på tirsdag. HØYE forventninger.
Forsetter mandagen på den oppturen vi så sist uke? Jeg mener det bestemt!
60,- første stopp😎
Ha en fortsatt strålende 17. mai kveld🇳🇴
Ingen stor sak,men mener å ha lest i en eller annen artikkel at det ble nevnt noe om kompensasjon for å være med i ACCORD studien. Det jeg vagt erindrer er at det stod at det var noe som det ikke var enighet om på daværende tidspunkt. Noen som har fått med seg dette?
Britiske myndigheter betaler for studien, så de direkte kostnadene tilfaller ikke BGBIO. Men jeg har også hørt snakk om noe “kompenasjon” uten at det er kvantifisert.
For mange av andre selskaper og institusjoner med “lovende” vaksiner og behandlinger har myndigher gått inn med kapital for å dekke utviklingskostnader, MRNA i USA har fått 5 milliarder NOK av en føderal instans for å forsere sin vaksinekandidat. I tråden her er det postet et innlegg idag som viser til at Oxford får 700mill NOK for dekke utviklingskostnader for sin vaksinekandidat. Klart det kan komme noe for BGBIO, men hvem vet?
Dette er utrolig kult😎 Markedet er ekstremt positive til Q1 i morgen… Håper de kan komme med en liten oppdatering også🥁
Damn homie
F.eks melding etter close i dag om avlyst rep.emi?
Men rep emi er jo positivt.
er bare 1,5mill aksjer i rep emien.
OK, så under 2% utvanning både i MCAP og aksjeantall om jeg ikke regner helt feil?
Etter emmisjonen er det nå 87millioner aksjer. Rep Emi er på evt 1,5mill aksjer. Så det ser ut som du regnet riktig.
Personlig håper jeg på Rep emi siden jeg hadde aksjer 5mai.
Når kursen først er så høy som nå er jo repemi winwinwinwinwin.
Selskapet får mer penger for minimal utvanning, og trofaste aksjonærer får herlige penger på gata.
vil jo bli overtegnet 50 ganger.
Edit:
Total operating expenses for the fourth quarter were NOK 59.3 million (NOK 53.2 million) and total operating expenses for the full year 2019 amounted to 213.3 million (NOK 196.9 million)
56M NOK ekstra? Utgjør vel ikke all verden for dem, men alle monner drar, kanskje
Nesten ett kvartals drift