Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Ja, dette var veldig oppløftende. Samt usikkerheten til om ACCORD kriteriene ikke belyser og tester dette. Det ble i sin helhet avkreftet. Dette vil dem se tydelig og kommer til å overvåke og studere alle data fortløpende.

Nå er det stabil stigning / konsolidering fram til FPD.

1 Like

vcp. Kan du forklare litt hva du mener? For meg som ikke skjønner?

Accord : Noen andre som fikk med seg, 15 dagers behandlingstid og 29 dagers modning og evaluering av resultater?
Etter fpd selfølgelig.

1 Like

“We are certainly on the radar of many potential partners…”

3 Likes

Whether he actually said this 80% to some English journalist is also debatable. He never said it on the call or in any of the norwegian press.

2 Likes

Det var det jeg hørte også.

Ikke noe bedre enn jeg gjorde/ bgbio sa. Om du leser innlegget jeg svarte på og så mitt, så er det noe selvforklarende.

Har noen en litt utvidet ordredybde som di vil dele?:open_mouth:

At kursen etter min mening overreagerer ned betyr muligheter. Utrolig spennende case dette og jeg skal være med på reisen videre. Jeg går i kjent stil mot strømmen. Og selger litt i PciB nå og øker i BgBio … ,men neste gang kan jo fan ikke mumle-mester Rune lese opp spørsmålene …

2 Likes

Det er studieoppsettet, pasientene slipper naturligvis ut av sykehuset dersom de blir friske. Kanskje får de med seg noen piller hjem slik og skal ta medisinen i totalt 15 dager uansett. Studien konkluderer 29 dager etter siste pasient starter behandling, slik jeg tolker det.

Det kan selvsagt komme interim-data underveis.

1 Like

“Potentially there is a giant marked. The potential is enormous.”

3 Likes

Hva f***. 1 min uten noe lyd. Off. Skuffende. Virker veldig rotete. Tar de alle spm som kommer inn? Selv de som blir stilt flere ganger? Merkelig

1 Like

De tok ikke alle. Jeg spurte om de ikke skulle avslutte Q&A snart, men ble ignorert :frowning:

2 Likes

I do think we need to give a little slack in these Corona times regarding multiple locations on conf calls etc (internet coverage etc). Although i don’t think Rune should be asked to read out the questions and his section, you couldnt hear at all, so he defiitely needs a better mic (not that i like listening to his norskengelsk). All in all, i thought it was a good call. And a realistic one. Just think we got ahead of ourselves on recruitment/reporting of Accord. I might buy some if it continues to drop.

3 Likes

Bortsett fra at det selvsagt skulle vært Godfrey som tok spørsmålene og med det utgått misforståelser og dårlig lyd, syntest jeg dette var en god oppdatering.

Jeg håper vi ser at store institusjonelle har tatt i mot aksjene ASP og co dumpet. De gjorde noen raske kroner her, og det er dette de lever av. Big boys game, til syvende og sist er det nok Trond Mohn som går ut med det bredeste gliset.

Happy hunting ;D

5 Likes

ble det ikke komunisert 29.April at vi kunne få foreløpige resultater om 1-2mnd angående ACCORD studiet, ? - Nå sier de AUG- SEP !?

fasit ! Null pasienter rekruttert pr.d.d

Imminent og 80% :joy: jaja minner mg om Nano Costa dette…

1 Like

Ceo kommenterte 80% uttalelsen var tatt utav kontekst i forbindelse med et intervju.

Ny lovende medisin under utprøving:
https://www.aftenbladet.no/lokalt/i/naK75a/Siste-om-koronaviruset?pinnedEntry=35660

Vil dette medføre ny BGBIO dump?

1 Like

ut av kontekst, javel, så gå ut å si det da med en gang slik at det blir kommunisert rett…

regner med det ville blitt gjort hvis det var noe veldig Negativt som hadde blitt publisert tatt ut av kontekst!

1 Like

Slobo, den der er bak betalingsmur.
Det vil komme massevis av slike artikler fremover Slobo, så dersom alle artiklene fører til dump i BGBIO så vil aksjekursen havne i minus.

1 Like