Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

Over 100k på 45+ i auksjon. Just sayin’ …

4 Likes

1 Like

Veldig tydelig at tradere sjekker ut motstand oppover nå.
Forventer at denne blir en jojo neste uken.

1 Like

open 41, lol for en vits. Vi snakkes lenger opp

2 Likes

phew, 7 dager siden. Moro å se at studien for BergenBio er offisielt i gang. Da er et av de første hindrene overstått.

5 Likes

Med mindre vi har noen store kjøpere sittende klare nå kommer aksjen til å dumpes ned mot emisjon for å få ut S/L

1 Like

Når ikke kursen går mer på denne meldingen, hva skal den da gå på?

1 Like

Denne meldingen er bare oppstart av en studie…
Resultater er det som kommer til å få aksjen til å gå. De vil du få innen 2-3 uker for covid og 25 juni for deler av kreftforskningen. Vær tålmodig (om du ikke er en trader da, som kan hoppe inn og ut 20x neste mnd…)

2 Likes

Skal sitte, bare overrasket :slight_smile:

1 Like

Jeg synes dette gikk som forventet. Vi trenger resultater fra studien. At de har fått forsøkskaniner tar de fleste som en selvfølge. Så lenge verden tror det amerikanske selskapet leder an i rotteracet, så er det opp til BergenBio å bevise det motsatte. Og til nå har de ikke gjort det.

2 Likes

Enig, én svale gjør ingen sommer. Vi må vente på resultater før vi vet det er noe der.

Edit: Jeg ser jeg virker pessimistisk her. Det er jeg så absolutt ikke. Det går framover på alle frontene i BGBIO!

2 Likes

Hva tenker folk om dagens reaksjon?

2 Likes

Tenker at dette er manipulasjon for å skremme ut nervøse sjeler :slight_smile:

1 Like

Var typisk sell on the news. Har tro på aksjen fremover

2 Likes

Ingen overraskelser for mitt vedkommende. Alle visste jo at FPD kom før eller senere.
Jeg har mer forventninger til hva som skjer etter at de får avklart rep.emi og det kommer resultater fra kreftforsøkene senere i sommer. Kanskje blir da litt hype etter hvert som investorer begynner å vente på resultater fra Covid-studien.

3 Likes

Artikkel i “the Sun”

Okay, så her siger Godfrey en del og jeg bliver faktisk lidt forvirret. Kan i finde hoved og hale i det interview. Jeg konkluderer at han er meget optimistisk og forventer “profound” resultater.
Men referere de til dyreforsøg eller hvem er de 8% som overlevede??

" from using AXL, a naturally-occurring protein, which it utilises to trick the body’s cells into allowing it to enter. which has killed more than 244,000 people worldwide, also uses AXL to reduce the production of the body’s own antiviral substance known as interferon.

However, the impact of the drug on death rates is still not clear as eight per cent of those given the pill died against 11 per cent of those who passed away without it.

Medical experts are hoping to see a more profound effect on death rate during the trials.

But Mr Godfrey said: “I’m expecting something bigger because it’s so different to anything else that’s been tried. We are stopping the virus surviving.”
He added that when the drug was used on the deadly virus it showed “some very big effects that dwarf what I’ve seen.”

“So I’m extremely optimistic and think there’s going to be something quite profound (in the human trials),” he said.

5 Likes

Vanskelig å si, tipper kreftpasienter?
Utklippet ditt burde forøvrig ha med starten av setningen slik at det blir litt mindre forvirrende.

NB! The sun er en drittblekke, hadde ikke lagt så mye vekt på hva som står der uansett.

2 Likes

De har blandet bemcentinib med Remdesivir her tror jeg:

De tallene er fra Remdesivir som Gilead produserer. Vi vet ikke hva % blir for bemcentinib enda for første pasient har nettopp blitt dosert.

8 Likes

Rett og slett false news?

1 Like

De tallene tilhører Gilead. Tror det var fra forrige uke

1 Like