salg 35 kr
Det er vel ikke helt rett. Fyren prøver å fikse på at dårlig imgage med å donere penger de siste årene av livet sitt.
er vel en grunn til at både broren og sønnen har brutt med han.
Tradinghalt eller Nordnet som er nede?
Åpner på 37.
Ser det ut til.
God kjøpsmulighet.
Kraftig overtegnet men allikevel en matching under emisjonskurs…ikke lett å forstå markedet alltid…
Emisjon betyr i de fleste tilfeller kursfall. Vert fall i kombinasjon med innsidesalg.
Jeg mener de skulle ventet med emisjon til momentet oppover hadde stabilisert seg og potensielt satt kursen høyere.
Ganske enkelt, Noen vil ut fordi de synes emmisjon og innsidesalg er dårlig.
Andre tenker, 500MNOK emi fulltegnet på under 30min.
200k i innsidesalg, men personen har 1,5mill oppsjoner.
Min teori var kjøp ved open, så stiger vi utover dagen.
Fikk 2000 til på 37. Godt fornøyd
Megakjipt å sitte utenfor nå fordi man er låst på toppen. Argh! Får vel innta en bedre frokost og trøste meg med det.
Hvorfor låst på toppen? kjøp mer?
Fikk 3K til på 37,-
Alt er investert desverre. Snittet ned i går mtp videre oppgang, men så kom det en emi på bordet
Som jo er hele poenget; BergenBio kan lett sees på som en del av hans lokale engasjement på sine tilårskomne dager hvor profitt ikke nødvendigvis er den eneste drivkraften.
Profitt er vel hele drivkraften
Hva tenker folk angående denne kursen? Vil den forholde seg på dette nivået til neste nyhet? Var jo snakk om at de skulle ta nyhetsbildet i betraktning når de utførte denne emisjonen med tanke på øvrige aksjonærer. Kanskje det kommer en melding like om hjørnet .
Jeg har kjøpt for det jeg har… kom litt sent inn, men klarte 37,90
Skrapet ASK, 1000 til på 37,45
Ligger i lita sperre på 38,2.
Borte vekk i en jafs 125K aksjer.