Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio Småprat (BGBIO) 🧬

salg 35 kr

1 Like

image

1 Like

Det er vel ikke helt rett. Fyren prøver å fikse på at dårlig imgage med å donere penger de siste årene av livet sitt.

er vel en grunn til at både broren og sønnen har brutt med han.

2 Likes

Tradinghalt eller Nordnet som er nede?

1 Like

Åpner på 37.

Ser det ut til.

God kjøpsmulighet.

2 Likes

Kraftig overtegnet men allikevel en matching under emisjonskurs…ikke lett å forstå markedet alltid…

1 Like

Emisjon betyr i de fleste tilfeller kursfall. Vert fall i kombinasjon med innsidesalg.
Jeg mener de skulle ventet med emisjon til momentet oppover hadde stabilisert seg og potensielt satt kursen høyere.

1 Like

Ganske enkelt, Noen vil ut fordi de synes emmisjon og innsidesalg er dårlig.

Andre tenker, 500MNOK emi fulltegnet på under 30min.

200k i innsidesalg, men personen har 1,5mill oppsjoner.

Min teori var kjøp ved open, så stiger vi utover dagen.

4 Likes

Fikk 2000 til på 37. Godt fornøyd :cowboy_hat_face:

5 Likes

Megakjipt å sitte utenfor nå fordi man er låst på toppen. Argh! Får vel innta en bedre frokost og trøste meg med det.

1 Like

Hvorfor låst på toppen? kjøp mer?

1 Like

Fikk 3K til på 37,- :v:t3:

3 Likes

Alt er investert desverre. Snittet ned i går mtp videre oppgang, men så kom det en emi på bordet :smiley:

1 Like

Som jo er hele poenget; BergenBio kan lett sees på som en del av hans lokale engasjement på sine tilårskomne dager hvor profitt ikke nødvendigvis er den eneste drivkraften.

1 Like

Profitt er vel hele drivkraften :wink:

1 Like

3 Likes

Hva tenker folk angående denne kursen? Vil den forholde seg på dette nivået til neste nyhet? Var jo snakk om at de skulle ta nyhetsbildet i betraktning når de utførte denne emisjonen med tanke på øvrige aksjonærer. Kanskje det kommer en melding like om hjørnet .

2 Likes

Jeg har kjøpt for det jeg har… kom litt sent inn, men klarte 37,90 :slight_smile:

1 Like

Skrapet ASK, 1000 til på 37,45

1 Like

Ligger i lita sperre på 38,2.
Borte vekk i en jafs 125K aksjer.

2 Likes