Noen tok 125’ i et jaffs
Hvor?
Noen vil inn med større antall til litt over emi-prisen.
Bare så de kan trade seg ut igjen et par øre opp da? Tror ikke man skal se seg blindt på ordredybden.
Kjøpsordren er ikke registrert, men ja, det kan virke som det er del trading på gang.
Ikke noe nytt, men en grei oversikt på norsk med en del linker :
“Forsøkene skal allerede være i gang”. Altså ingen grunn til å vente på FPD, da blir det vel “Enrollment complete” som blir neste trigger?
Ett lite innsdekjøp også
Altitude Capital AS, represented on the board of directors by Grunde Eriksen, was allocated 65,000 shares in the Transaction. Following the Transaction, Altitude Capital AS, will own 780,000 shares in the Company, equal to 0.90% of the share capital.
Poenget her er å finne beste behandling for Covid-19 så raskt som mulig. Jeg tror gode tidlige resultater vil bli meldt. Tenker vi ser en melding enten om tidlige resultater eller enrollment complete relativt raskt om dette skal bli ferdig i juni.
En ting jeg lurer på som kanskje noen her kan svare på. Noen som vet noe om holdbarhet når på bemcentinib etter produksjon, og eventuelt om det er noen utfordringer i forhold til lagring?
Fikk med meg at de allerede er i gang med oppskalering og produksjon av middelet i tilfellet det skal brukes i forhold til covid19. Noe som kunne være interessant å vite er at dersom det mot formodning ikke skulle gi noen klinisk effekt for covid 19 studiet, om faktisk produksjonen kan senere brukes i andre studier eller om det er rett i recycle bin.
3years stability confirmed hvis jeg ikke tolker det feil.
Slide 7: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2020/04/COVID-19-Webcast-presentation-29-April-2020.pdf
Hjelpe meg så det skufles ut på 38 kursen.
Hvor har du det fra ?
Med det nicket burde du fokusert på at det kjøpes enormt på 38,- i tillegg til at det ble kjøpt for 500 MNOK på 37,50 - helt fantastisk faktisk
Heilt sant😂
Jeg mener det ble sagt på reportasjen på nyhetskanalen at de begynte produksjon allerede for å kunne forberede seg på eventuelt å måtte levere i store mengder.
Hmm. Da tyder det i såfall på at de er temmelig sikre på at det blir positivt resultat.
80% er vel temmelig sikkert …
Tror kanskje offentlige myndigheter tar utgifter ved oppskalering av produskjon for å være forberedt på å raskt få medisin ut dersom dette virker som håpt…
Med over 30 000 døde i UK, og dermed på toppen i Europa, tror jeg de er villige til å strekke seg langt for noe som virker.