Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Her er S&P Capital IQ sitt transcript av BerGenBio webcast Q3 2022 i sin helhet inkludert QA på slutten:

transcript-bergenbio-q3-2022-edit1.txt (18,9 KB)

4 Likes
7 Likes

BGBC008-studien (bemcentinib/pembrolizumab i NSCLC) ble oppdatert i går: Bemcentinib (BGB324) in Combination With Pembrolizumab in Patients With Advanced NSCLC - Full Text View - ClinicalTrials.gov

Her kan du se endringene i gårsdagens oppdatering: History of Changes for Study: NCT03184571

Kort oppsummert endringer verd å nevne: “overall status” endret fra “recruiting” til å bli “completed”. “Enrollment: 106 anticipated” er endret til “actual” (så studien ble fullført med alle planlagte 106 deltakere).

13 Likes

Med fare for at denne er publisert her før:

8 Likes

MPN 2022 Thrive Initiative har nettopp publisert hvilke prosjekter som er valgt ut til å motta støtte: 2022 Thrive Initiative – MPN Research Foundation - av 45 søknader ble elleve valgt ut.

Bemcentinib er relevant og er med i beskrivelsen av prosjektet som vant $200,000 i støtte i kategorien Junior Investigator Award:

Joan Beckman, MD, PhD, University of Minnesota, Twin Cities
Project title: “Role of Gas6-Axl-MERTK in Myeloproliferative Neoplasm Thrombosis”

• This project will explore a potential signaling pathway driving thrombosis in MPN patients
This research has near term implications as there is the potential for rapid translation of results into a clinical trial with an established late-stage investigational agent called bemcentinib

Edit: Det hele ble meldt under ASH 2022 i går eller i dag. Pressemeldingen kom noen timer etter jeg postet ovenstående, her er den:

11 Likes

Martin Olin sin presentasjon er flyttet fra “Companies part 1” klokken 09:00 til gruppen “Companies part 2” klokken 10:50: Healthcare Conference | Business from A to Z | Business DNB from A to Z

DNB har allerede lagt ut PDF fra presentasjonen: https://dnb.meetmax.com/upload/event_89137/inv/4098675/1145%20BerGenBio%20DNB%20Conference%2015%20Dec%202022.pdf

6 Likes

NYTTÅRSRAKETTFORSLAG FRA DNB: Og endelig er DNB ute med sitt forslag i en etterhvert lang rekke av julekule/nyttårsrakettforslag. I deres portefølje foreslås Aker Horizons, Autostore, BerGenBio, Carasent, Elmera, Entra, Kahoot, Nykode, SATS og Schibsted.

5 Likes

Noen som har funnet noe spesielt nytt i presentasjonen?

Har bare skumlest, men det ser ut som de er veldig fornøyde med de umodne dataene i NSCLC både sammen med Docetaxel og Keytruda.
I tillegg merker jeg meg ":black_small_square: Tilvestamab a highly selective mAb has completed Ph1 – partnering process initiated

Trodde det var en viss forskjell på utlisensiering og partnering?

4 Likes

Det stod det samme i Q3-rapporten. Jeg har selv skrevet “utlisensiering” tidligere, dette basert på hva Olin muntlig sa på webcast (dette må jeg dobbeltsjekke senere), og så har jeg bare ikke lagt merke til at det er et annet ord som ble brukt i PDF.

Partnership outreach for our AXL mAb tilvestamab initiated

Side 4 i Q3: https://www.bergenbio.com/wp-content/uploads/2022/11/Q3-2022-Presentation-final.pdf - orker ikke å sjekke hvor ordet utlisensiering kommer fra akkurat nå, men det er enten fra muntlig i webcast, eller i artikkel hos Medwatch (eller begge deler).

Edit: Sjekket transcript av Q3 nå, og han bruker ikke ordet utlisensiering der. Sjekket videre artikkelen i Medwatch: BergenBio - Småprat (BGBIO) - #6435 av PankPinter

Selskapet har også et anti-AXL antistoff, tilvestamab, hvor det jobbes med med en utlisensiering.

Helt utrolig. Det er Medwatch sin sløve journalist som har gjort feil. Og så har jeg vært litt sløv selv, som ikke har lagt merke til at det ikke er utlisensiering i presentasjonene. Jeg plukket altså feilen opp fra Medwatch. Ja, ja.

1 Like

Ut fra kursoppgangen idag er det noen som syns det er positivt ihvertfall… +11,88% akkurat nå.

Går det ann å se presentasjonen i opptak noe sted?

1 Like

Tror ikke det ble gjort opptak eller sendt virtuelt. Men det var ganske bra oppmøte, men lite nytt som ble sagt (uten at .jeg har fulgt selskapet veldig tett siste året).

Nei men du finner link til selve presentasjonen her:

1 Like

Fra finansavisen:

4 Likes

https://www.nrk.no/osloogviken/petter-33-dode-av-skader-fra-korona-_-ble-en-av-pandemiens-unge-ofre-1.16217983

"Onsdag sendte FHI ut en pressemelding der de slår fast at det har vært 7 prosent flere dødsfall enn forventet fram til midten av november i år.

– Dette utgjør om lag 2700 dødsfall. Hovedårsaken er covid-19, viser nye analyser fra FHI."

"Det er tragisk når unge mennesker dør i en pandemi og mange gode leveår går tapt. Covid-19 er dessverre fortsatt en mer alvorlig sykdom enn sesonginfluensa, både fordi flere personer rammes og fordi flere blir alvorlig syke eller får langtidseffekter, sier assisterende helsedirektør Espen Rostrup Nakstad.

Selv om det er de eldste som rammes hardest, mener han at Helsedirektoratet har vært tydelig på at også unge kan bli alvorlig syke. "

Denne er fra 2020 :face_with_thermometer:

2 Likes

Har blant annet NN og BGB. Kan bli moro 2023 ser det ut til :face_with_monocle:🫣:laughing:

I år står BergenBio øverst på listen til DnB, kanskje det vil utgjøre en forskjell :wink:

4 Likes