Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Ja, det er riktig! Men ut i fra de signalene selskapet har sendt, og hva vi har i vente fra fase II, bør resultatet være meget lovende eller svært bra. Dvs at vi vil se igjen den samme effekten på mennesker! Mvh GG

Det er helt sant, @Gordon_Gekko1, men så er det ofte sånn i biologien at det er en forskjell på hvordan vi ønsker at ting skal være og hvordan de faktisk er. Derfor er det fristende å gjøre Aksel Sandemoses ord til mine: “Livet er ikke alltid så enkelt som avholdsfolk vil ha det til”

1 Like

Joda, når vi vet at suksessraten for bioteknologi selskaper er ca 3%. Men jeg vi påstå at BB ligger litt bedre an enn det; etter å ha fulgt selskapet og deres forskning i minst 3 år! GG

Det mest håndfaste i presentasjonen som er nytt og ikke så åpent for feiltolkning er vel Side 4.

Frem til nå var det ventet resultater i Q1 og således litt på overtid og rett rundt hjørnet.
Nå kan det ta frem til 30. Juni før man får publisert resultatene fra fase 2.

“Regulatory alignment and development plan” leser jeg som veldig vagt og sier vel bare at man håper å ta neste steg om resultatene er gode. Sitter på aksjer selv, men TTT (ting tar tid). Er nok lurt å være tålmodig her. Om den “store” meldingen kommer vil det nok være mer klartekst og i form av børsmelding.

Screenshot from 2021-04-08 22-02-48

3 Likes

Det er vel uttalt at de venter resultater rundt disse tider? Men alt kan skje, og TTT.

1 Like

Richard Godfrey:
- Vi vil bruke de neste ukene til gå gjennom alt av data. Vi håper å ha resultatene klare i slutten av mars eller starten av april. Alt av parametere må analyseres. Dataene må vise oss om medikamentet gir forkortet behandlingstid, mindre grad av alvorlig sykdomsforløp og hvordan det forbedrer symptomer på pasienten.
Sakset fra:
Korona, koronamedisin | Norsk koronamedisin har vist svært lovende resultater: - Vi har mye spennende data å se på (nettavisen.no)

4 Likes

Veldig tydelig ut fra ordvalget i presentasjonen at Covid-19 data vil vise effekt for pasienter i ulike stadier. For å ta det som kommer først av milepælene. Vi får nok se noe snart. De må begrunne ordvalget.

6 Likes

La forøvrig merke til at de har droppet “forward looking statements” advarselen de alltid har på første side, denne gangen, vet ikke om en kan tolke så mye ut fra det men :slight_smile: Kanskje litt slurv som følge av at det er mye på gang? :slight_smile:

Det meldes om en distinkt og umiskjennelig lukt av Rupi i Bergen nå. Rykene skal ha det til, at den kommer fra to eiendommer på Hjellestad.

bilde

1 Like

Phase 3 ready, må jo bety at de er sikre på at resultatene er gode nok for godkjennelse til fase 3💸

2 Likes

Evt at de har fullført fase 2 :slight_smile:

2 Likes

Bemcentinib er mer enn COVID. Det står ingenting om hvilke(n) indikasjon som er fase 3-klar.

Folket får gjerne bygge forventninger, men la oss vente til det faktisk kommer en børsmelding om COVID-data. Selge skinnet før bjørnen er skutt etc. :slight_smile:

10 Likes

Ingen børsmelding før åpning i dag…

Jeg sier bare takk for aksjer til 32,22 :+1::boom::champagne:

Ble handelen stoppa nå?

ja, 2-3 ganger

Ja, sikringen gikk.

I motsetning til når jeg lager mat, så er denne typen sikringsbrudd av den mer trivelige sorten :slight_smile:

2 Likes

Bør ha close over 36 I dag, over 40 så er mye gjort.

Hvorfor det??