Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Dette burde @savepig få ut på sharevillen sin ass

1 Like

Med melding i morgen så lukter vi vel fort på 50

QuanSmas har allerede gjort det…

1 Like

Trolig ikke uten / før melding. Jeg håper jeg får morgendagen, her er nok info til å ta maksimal risiko. For meg riktig nok.

3 Likes

Trolig 60-80, med BP relatert snadder 100+

1 Like

Kun 1900 igjen :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like
2 Likes

Her var det mye snacks.
Var snakk om biomarkørene for noen dager siden.
Sjekk side 15. Nå «CLIA valid» og godkjent for clinical trials, OG sAXL som markør kan muligens funke på fibrose samt covid!

2 Likes

Bare verdien av Covid-19 medisin vil være rundt 130 kr/aksje!

1 Like

Hvordan kom du på 130kr?

1 Like

@Realize_1 Disse folkene har teft og vet hva de driver med

Så det, en god nyhet kommer sjelden aleine :blush:

1 Like

Analyse fra DnB antar jeg…

Lykke til👍 " liten feiring her" vaffler, kaffe og the Masters på Golf TV…

1 Like

@Direkte Så det tar helt av hos deg, altså :joy:

1 Like

Slide 17; utdrag:
Bemcentinib is orally available, potent and highly selective inhibitor of AXL tyrosine kinase
*o Preclinical data confirms bemcentinib inhibits SARS-CoV-2 host cell entry and enhances anti-viral Type I interferon *
*response1,3 *
o MoA independent of spike protein (or mutations) and therefore should remain effective against current and future variants
Sakset fra:
BerGenBio_April21.pdf
Det er vanskelig å ikke komme med kommentarer til dette som kan oppfattes som hausing. Jeg vil derfor la setningene stå uten kommentarer; så kan de stå og tale for seg selv! Mvh GG

2 Likes

Det er lov å hause i dag. Fantastisk presentasjon.

1 Like

Ja, det må vel være lov å si Wow! Se også om fibrose og NSCLC. Veldig spennende og lovende resultater!GG

1 Like

Snakker vi kurs på 40 nok i morgen ?

Spør for en venn.

2 Likes

@Gordon_Gekko1 Jeg vil nødig være en festbrems, men det står altså fortsatt “Preclinical data” - I min bok betyr det i cellekultur eller i forsøksdyr - sannsynligvis i forsøksdyr siden Type 1 IFN er nevnt. Likevel: “det er forskjell på menn og mus” (fritt etter John Steinbeck)

8 Likes