Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

BergenBio - Småprat (BGBIO)

Phase III ready, side 6.
EDIT: men står ikke indikasjonen da

1 Like

Slettet

S. 4
Seek regulatory alignment and developent plan (covid 19)

1 Like

Det var det jeg hintet til lengre opp i tråden :dart:

“and therefore should remain effective against current and future variants”

Er det en bekreftelse?

3 Likes

Og det hadde vært meningsløst med dårlige data!

Gratulerer alle sammen.Børsmelding på vei⭐️

9 Likes

Takk, det samme💥

2 Likes

Forventer melding før åpning i morgen

4 Likes

Hadde det ikke vært bedre/mer naturlig å oppdatere presentasjonen i morgen isteden for i dag, -hvis så var tilfelle?

1 Like

Skjermbilde 2021-04-08 kl. 19.30.57

8 Likes

Dette er det merkeligste jeg har sett, gir forhåpninger om phase III, rask godkjenning Fast track etc
men ingen resultat av uttestingen i UK,India og Syd-Afrika. Men som det skrives her det må jo ha vert positive resultater ellers er denne presentasjonen rene lurerier.

1 Like

Jøss! I presentasjonen s. 22 første punkt “For a very broad spectrum of COVID-19 patients, throughout the disease cycle”

Det blir spennende fremover! Men har brent meg på div andre caser så spretter ikke champisen helt enda :sweat_smile:

7 Likes

Hele side 22 er bare så utrolig bull… du skal ha gått på noen alvorlige smell om ikke dette gir grunn til optimisme ja!

1 Like

Kan vel hende det er tunge BP forhandlinger som setter litt lokk på hva De går ut med. Pågått eller pågår en heftig budrunde er vel mitt tips =)

3 Likes

Wow. Her var det mye endringer og Covid løftet helt opp på samme nivå som de andre hovedstudiene til BB. Veldig bull. Kun Covid resultatene som mangler før presentasjonen er komplett.

De hadde aldri gjort denne oppgraderingen dersom de planlegger å presentere «dårlige» resultater. Detville vært selvmord.

Sjekk også slide 18, venstre side. Når skal man begynne å medisinere Covid positive personer med Bemc??? :thinking::star_struck:

3 Likes

hehe, ville ikke d vært litt rart før topline data?

La oss håpe aksjen åpner ned/flatt. Denne presentasjonen skriker home run.

En av mange tydelige signaler:

and there fore should remain effective against current and future variants

4 Likes

Bull and beyond! Dersom dette har vist effekt i de fasene av sykdom Bem er testet ut i , så er det vel gitt at virkningen gitt i tidligere fase til risikogruppene vil være supersolid. Dette uavhengig av mutasjon eller ei. Dette kan bli sinnsykt!:crazy_face:

7 Likes

Haha, aksjen vil gå " i taket" . Helt perfekt med masse short posisjoner.:call_me_hand:

3 Likes